Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
woensdag 8 april 2009 om 21:05
Wat een reacties allemaal... doet een mens goed.
Ik mocht vandaag om 17:00 uur naar huis toe, was zo blij als een kind. Ik moet zeggen dat het me allemaal nog best wel meevalt. De drain was een beetje pijnlijk maar die mocht er gisteren uit en dat was een grote opluchting. Ik lag met nog 2 meiden op zaal die ook een maagverkleining ondergingen. Ben een beetje moe dus neem mijn typefouten maar voor lief
Vandaag heb ik thuis gepureerd gegeten, lekker brocolli met een aardappeltje.. beetje smaak in mijn mond heerlijk. Niet meer dan 2 kleine hapjes hoor maar de smaak was geweldig. Ben echt super goed behandeld in het ziekenhuis... ga lekker slapen en morgen zien jullie me weer
xxx pom
Ik mocht vandaag om 17:00 uur naar huis toe, was zo blij als een kind. Ik moet zeggen dat het me allemaal nog best wel meevalt. De drain was een beetje pijnlijk maar die mocht er gisteren uit en dat was een grote opluchting. Ik lag met nog 2 meiden op zaal die ook een maagverkleining ondergingen. Ben een beetje moe dus neem mijn typefouten maar voor lief
Vandaag heb ik thuis gepureerd gegeten, lekker brocolli met een aardappeltje.. beetje smaak in mijn mond heerlijk. Niet meer dan 2 kleine hapjes hoor maar de smaak was geweldig. Ben echt super goed behandeld in het ziekenhuis... ga lekker slapen en morgen zien jullie me weer
xxx pom
woensdag 8 april 2009 om 22:19
Hallo allemaal,
ook ik ben op het punt beland dat het genoeg is geweest. Ik kan niet meer lijnen en heb de moed ook niet meer. Dus via de huisarts ben ik nu door verwezen naar de chirurg in het Rijnstate en ik wacht dus nu op een oproep voor een intake gesprek of iets dergelijks. Weet ik veel hoe het allemaal precies werkt, maar dat zal me ongetwijfeld snel genoeg duidelijk worden, nietwaar?
Al jullie verhalen gelezen en ben tot tranen toe geroerd..................
Nu even bijslapen en morgen weer aan een nieuwe dag beginnen.
Dag hoor
ook ik ben op het punt beland dat het genoeg is geweest. Ik kan niet meer lijnen en heb de moed ook niet meer. Dus via de huisarts ben ik nu door verwezen naar de chirurg in het Rijnstate en ik wacht dus nu op een oproep voor een intake gesprek of iets dergelijks. Weet ik veel hoe het allemaal precies werkt, maar dat zal me ongetwijfeld snel genoeg duidelijk worden, nietwaar?
Al jullie verhalen gelezen en ben tot tranen toe geroerd..................
Nu even bijslapen en morgen weer aan een nieuwe dag beginnen.
Dag hoor
donderdag 9 april 2009 om 11:57
Hallo dames!
Ik kreeg zojuist met de post de goedkeuring van mijn zorgverzekeraar.
De maagband wordt dus vergoed!!
En Riny,inderdaad dit trajekt is veel langer dan bij de meesten, heb ik wel door.
Op zich vind ik het wel prettig, al ben ik ook ongeduldig
Tijdens die bijeenkomsten worden dingen besproken waar je toch wel over gaat nadenken. Het gaat niet om lijnen, maar meer over hoe we omgaan met eten, op allerlei momenten.
Verder wordt er veel aandacht besteed aan de valkuilen die we allemaal hebben en aan het formuleren van onze eigen doelstellingen.
Het is best intensief, maar wel waardevol.
En Pom?? Hoe gaat het vandaag?
Ik kreeg zojuist met de post de goedkeuring van mijn zorgverzekeraar.
De maagband wordt dus vergoed!!
En Riny,inderdaad dit trajekt is veel langer dan bij de meesten, heb ik wel door.
Op zich vind ik het wel prettig, al ben ik ook ongeduldig
Tijdens die bijeenkomsten worden dingen besproken waar je toch wel over gaat nadenken. Het gaat niet om lijnen, maar meer over hoe we omgaan met eten, op allerlei momenten.
Verder wordt er veel aandacht besteed aan de valkuilen die we allemaal hebben en aan het formuleren van onze eigen doelstellingen.
Het is best intensief, maar wel waardevol.
En Pom?? Hoe gaat het vandaag?
donderdag 9 april 2009 om 12:01
Hi Duo leuk dat je meeschrijft... en wat goed dat je de stap hebt genomen! Het is een proces waar je ingaat en alles wordt duidelijk. X pom
Nou ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje thuis bij mijn lieverds. Ik heb helemaal geen pijn, alleen zo'n gevoel in mijn maag als ik een paar slokjes drink alsof ik flink heb overgegeven maar ben niet 1 x misselijk geweest. Mijn stem is bijna terug, ik praat als Vanessa sexy dat wel. Komt door de tube tijdens de operatie.
Dag lieverds DIKKE kus Pom
Nou ik heb heerlijk geslapen in mijn eigen bedje thuis bij mijn lieverds. Ik heb helemaal geen pijn, alleen zo'n gevoel in mijn maag als ik een paar slokjes drink alsof ik flink heb overgegeven maar ben niet 1 x misselijk geweest. Mijn stem is bijna terug, ik praat als Vanessa sexy dat wel. Komt door de tube tijdens de operatie.
Dag lieverds DIKKE kus Pom
donderdag 9 april 2009 om 20:12
hallo allemaal wachten duurt erg lang hoor,pom ik heb de vitalyskliniek gebeld,ze zeiden dat alles al bij de chirurg ligt en dat ik dus vanuit het ziekenhuis bericht krijg,duurt wel lang h
oor,hebben zeker al pasen ,??????????????? geduld is een schone zaak zegt men.Wat goed duo dat je de stap gezet hebt. lifs jantien
oor,hebben zeker al pasen ,??????????????? geduld is een schone zaak zegt men.Wat goed duo dat je de stap gezet hebt. lifs jantien
donderdag 9 april 2009 om 20:52
Hoi allemaal
Wat fijn dat het zo goed met je gaat Pom
En het zo snel !!!!
Nu krijg ik helemaal de kriebels van het wachten
Ik ga 27 april op vakantie en hoopte dat ik voor die tijd mijn screening zou hebben,
Maar daar geloof ik al niet meer in.
Ik zou door de kliniek terug gebeld worden (dat hebben ze nog steeds niet gedaan )
Ik heb gemaild (Daar hebben ze ook niet op gereageerd )
Terwijl ze zeiden, dat als we vragen hadden dat we rustig konden mailen
Ik word er een beetje hopeloos van
En dan noemen ze dit een versneld traject ?????
Zo !!!!!!!! even lekker mijn hart gelucht !!!! hahaha
Nu de leuke dingen !
Morgen ben ik vrij !!!!! Jippy !!!!
Gefeliciteerd Christy met je goedkeurlng..weer een stapje dichterbij
Welkom duo,
Ik zit ook bij rijnstate en jantiena ook, dus kan je een beetje bij ons kijken hoe het werkt
Nu ga ik lekker weekend vieren !!!!!
Gezellige avond !!!!!!!!!!!!!
Wat fijn dat het zo goed met je gaat Pom
En het zo snel !!!!
Nu krijg ik helemaal de kriebels van het wachten
Ik ga 27 april op vakantie en hoopte dat ik voor die tijd mijn screening zou hebben,
Maar daar geloof ik al niet meer in.
Ik zou door de kliniek terug gebeld worden (dat hebben ze nog steeds niet gedaan )
Ik heb gemaild (Daar hebben ze ook niet op gereageerd )
Terwijl ze zeiden, dat als we vragen hadden dat we rustig konden mailen
Ik word er een beetje hopeloos van
En dan noemen ze dit een versneld traject ?????
Zo !!!!!!!! even lekker mijn hart gelucht !!!! hahaha
Nu de leuke dingen !
Morgen ben ik vrij !!!!! Jippy !!!!
Gefeliciteerd Christy met je goedkeurlng..weer een stapje dichterbij
Welkom duo,
Ik zit ook bij rijnstate en jantiena ook, dus kan je een beetje bij ons kijken hoe het werkt
Nu ga ik lekker weekend vieren !!!!!
Gezellige avond !!!!!!!!!!!!!
zaterdag 11 april 2009 om 11:51
zaterdag 11 april 2009 om 18:28
zaterdag 11 april 2009 om 19:16
Gek he maar heb helemaal geen honger, ben mezelf kwijt denk ik..
Heb al wat dingetjes gegeten, kleine hapjes en goed kauwen en dan 3 x en dan zit ik vol. Moet wel goed op mijn vocht letten.
Heb vanmorgen een beetje gekookt ei op en vandaag een frietje van mijn dochter. Gewoon op sabbelen hahahaha
Ben veel buiten ivm het lekkere weer en bewegen is ook goed. Ja dan verbrand je tenminste vet en daar heb ik nog wel genoeg van hihi
x Pom
Heb al wat dingetjes gegeten, kleine hapjes en goed kauwen en dan 3 x en dan zit ik vol. Moet wel goed op mijn vocht letten.
Heb vanmorgen een beetje gekookt ei op en vandaag een frietje van mijn dochter. Gewoon op sabbelen hahahaha
Ben veel buiten ivm het lekkere weer en bewegen is ook goed. Ja dan verbrand je tenminste vet en daar heb ik nog wel genoeg van hihi
x Pom
zaterdag 11 april 2009 om 19:23
quote:Riny schreef op 24 maart 2009 @ 15:04:
Zo Pilous,
Is die foto je eigen figuur ?
of is het het je droom figuur.
en Pom ik wil eigenlijk van iedereen weten hoe zwaar ze wegen. omdat ik bang ben dat de artsen straks zeggen ,,wat komt u hier doen !,,
Want ik ben wel erg zwaar, maar ik ben erg stevig en bij mij zit het overal, dus heb geen extreme dikke kont of zo
en ik probeer een beeld van iedereen te creeren.
en Pilous ? Hoever ben jij in het traject ?
Hoi Riny,
Ik heb inderdaad het traject al doorlopen. Bijna 5 jaar geleden heb ik een Gastric Bypass in Belgie ondergaan. Zelf betaald. Ik ben van 145 kilo, afgevallen naar 75 en heb een BMI van 22/23.
Vind het altijd interessant om mee te lezen hoe het jullie vergaat. En af en toe plemp ik een opmerking neer
Pompompom, fijn dat alles goed is gegaan! En nu kiloknallen
Zo Pilous,
Is die foto je eigen figuur ?
of is het het je droom figuur.
en Pom ik wil eigenlijk van iedereen weten hoe zwaar ze wegen. omdat ik bang ben dat de artsen straks zeggen ,,wat komt u hier doen !,,
Want ik ben wel erg zwaar, maar ik ben erg stevig en bij mij zit het overal, dus heb geen extreme dikke kont of zo
en ik probeer een beeld van iedereen te creeren.
en Pilous ? Hoever ben jij in het traject ?
Hoi Riny,
Ik heb inderdaad het traject al doorlopen. Bijna 5 jaar geleden heb ik een Gastric Bypass in Belgie ondergaan. Zelf betaald. Ik ben van 145 kilo, afgevallen naar 75 en heb een BMI van 22/23.
Vind het altijd interessant om mee te lezen hoe het jullie vergaat. En af en toe plemp ik een opmerking neer
Pompompom, fijn dat alles goed is gegaan! En nu kiloknallen
zondag 12 april 2009 om 08:31
Hallo iedereen.
Ik ben ook doorverwezen voor een maagbandje.
ik ben 168cm en weeg 109kg.
Zit op bmi van 38, dus ik knijp hem wel.
De dokter heeft me door verwezen omdat ik verschrikkelijke last heb van mijn knieen, veroorzaakt door mijn overgewicht.
Plus dat ik van kinds af aan al een flinke ben.
Toen ik 16 was woog ik al 98.
Later ben ik afgevallen door belgische pillen en daarna weer aangekomen, maar ik voelde me wel goed toen!!!
Voor de rest heb ik al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet om af te vallen.grrrrrrrrrrrrrrr.
Ja een paar kilo hoogstens 4 en dan bats weer terug.,en me weer klote voelen omdat het WEER niet gelukt is.
Zelfs op fotos kan ik mezelf niet zien, de harde waarheid , zeg maar.
Wie herkent mijn verhaal?
Voor de rest petje af, voor iedereen die een beslissing heeft genomen voor een bandje.
knuffel
Ik ben ook doorverwezen voor een maagbandje.
ik ben 168cm en weeg 109kg.
Zit op bmi van 38, dus ik knijp hem wel.
De dokter heeft me door verwezen omdat ik verschrikkelijke last heb van mijn knieen, veroorzaakt door mijn overgewicht.
Plus dat ik van kinds af aan al een flinke ben.
Toen ik 16 was woog ik al 98.
Later ben ik afgevallen door belgische pillen en daarna weer aangekomen, maar ik voelde me wel goed toen!!!
Voor de rest heb ik al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet om af te vallen.grrrrrrrrrrrrrrr.
Ja een paar kilo hoogstens 4 en dan bats weer terug.,en me weer klote voelen omdat het WEER niet gelukt is.
Zelfs op fotos kan ik mezelf niet zien, de harde waarheid , zeg maar.
Wie herkent mijn verhaal?
Voor de rest petje af, voor iedereen die een beslissing heeft genomen voor een bandje.
knuffel
zondag 12 april 2009 om 17:37
hoi chicatjoe,
Welkom bij de club !!!
Goed van je dat je ook die stap hebt genomen.
Je blijft maar tobben he met je gewicht, en je gezondheid wordt er niet beter op.
Ook ik heb de pillen uit Belgie geprobeerd je valt er erg veel mee af maar ik deed 's nachts geen oog meer dicht.
Ik hoop voor je dat het lukt , want je zit volgens mij een beetje op de grens met je gewicht en je BMI
Bij welk ziekenhuis loop jij ?
Enne............
Maar wij duimen allemaal voor je
Welkom bij de club !!!
Goed van je dat je ook die stap hebt genomen.
Je blijft maar tobben he met je gewicht, en je gezondheid wordt er niet beter op.
Ook ik heb de pillen uit Belgie geprobeerd je valt er erg veel mee af maar ik deed 's nachts geen oog meer dicht.
Ik hoop voor je dat het lukt , want je zit volgens mij een beetje op de grens met je gewicht en je BMI
Bij welk ziekenhuis loop jij ?
Enne............
Maar wij duimen allemaal voor je