Zwangerschapsymptomen
zondag 20 oktober 2019 om 21:49
Bij de eerste lag ik voor de positieve test al onverklaarbaar veel wakker. Bleek het thema van die zwangerschap. Heel veel boeken gelezen s nachts.
Bij de tweede kwam er 3 dagen na de ovulatie ineens melk uit mijn tepels. Dat had ik niet meer gehad sinds het stoppen met de borstvoeding, 2 jaar daarvoor. Nu echt druppels en vlekken in mijn beddengoed. Dit was na een paar dagen weer over, alsof mijn lichaam even een testprogramma draaide. Wel positieve test anderhalve week later.
Bij de tweede kwam er 3 dagen na de ovulatie ineens melk uit mijn tepels. Dat had ik niet meer gehad sinds het stoppen met de borstvoeding, 2 jaar daarvoor. Nu echt druppels en vlekken in mijn beddengoed. Dit was na een paar dagen weer over, alsof mijn lichaam even een testprogramma draaide. Wel positieve test anderhalve week later.
zondag 20 oktober 2019 om 22:19
Die vermoeidheid merkte ik ook een paar dagen voor het testen. Ik kreeg mijn gewichten met moeite omhoog bij het sporten xD
zondag 20 oktober 2019 om 22:20
Bij mijn eerste zwangerschap had io heel duidelijk mijn eissprong gevoeld. Een paar dagen later kreeg ik ineens een heel lelijke steek in mijn buik. Mijn man heeft de auto nog labgs de kant van de weg geparkeerd, maar trok vrij snel weer weg. Een week later kwam tijdens het autorijden mijn koffie van die ochtend eruit, terwijl ik aan het rijden was... vanaf dat moment elke ochtend misselijk. 4 dgn daarna getest (want ja, was mijn nod nog niet en wist ik veel dat zoveel vrouwen daarvoor al testen...) en natuurlijk een knalstreep. Bij tweede zwangerschap had ik overigens alleen maar het gevoel dat ik ongesteld moest worden, verder niks. Toch ook positieve test
zondag 20 oktober 2019 om 22:41
Ik heb nu 6 ovulatie testen gedaan allemaal positief... op 6dagen...Juliette1993 schreef: ↑20-10-2019 20:45Hallo iedereen:)!!
Wat voelden jullie na de ovulatie ?? Had je al derekt zwangerschapsymptomen of niet?
Vandaag een zwangerschapstest gedaag was negatief.
Moet nog ong een week tot mn ongesteldheid.
Wat denken jullie??
zondag 20 oktober 2019 om 23:36
Ik denk gewoon afwachten en niet zo mee bezig zijn...
En je mag de OP niet quoten...
zondag 20 oktober 2019 om 23:38