Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
dinsdag 22 oktober 2019 om 21:53
zo werkt et ook nog vaak jaCherokeeRose1977 schreef: ↑22-10-2019 21:52Dit denk ik ook.
Met het risico dat als dat misloopt, hij weer contact met TO opneemt.

dinsdag 22 oktober 2019 om 21:54
Een sms-bom lijkt mij ook wel gezellig. Gaan we met z’n allen straks om 22:30 uur een Whatsapp of sms sturen.Murrmurr schreef: ↑22-10-2019 21:42Wat nog erger zou zijn is als heel FB-profiel-bezittend Vivaforum een openbaar berichtje zou achterlaten daar in de trant van "lul hoe KON je, waarom loop je me ineens te ghosten, nadat je Youandi en Rijamy hebt beloofd hun nieuwe papa te worden". Elke dag één, daar valt niet tegenop te blokkeren.

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:01
Murrmurr schreef: ↑22-10-2019 21:42Wat nog erger zou zijn is als heel FB-profiel-bezittend Vivaforum een openbaar berichtje zou achterlaten daar in de trant van "lul hoe KON je, waarom loop je me ineens te ghosten, nadat je Youandi en Rijamy hebt beloofd hun nieuwe papa te worden". Elke dag één, daar valt niet tegenop te blokkeren.

#fucku2player
.
dinsdag 22 oktober 2019 om 22:02
Ja dat scheelt wel idd. Nu kunnen alle mannen/vrouwen ongestrafd verder met hun taferelen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Vind ik altijd wel jammer van het leven.
dinsdag 22 oktober 2019 om 22:02
Maar ze had het weekend juist lekker gekookt voor hem, en ook qua ontbijt zich staan uitsloven.forumfossiel schreef: ↑22-10-2019 21:39TO geeft aan dat ze een muurtje heeft, dat hij hintte op meer en zij voorzichtiger was. Totdat hij niet meer reageerde gaf ze aan dat ze niet eens wist wat zij van hem wilde.
Dus het zou ook zomaar kunnen dat hij de indruk had dat hij voor haar niets meer betekende dan een scharrel en dus verder is gaan daten. Blijft het lomp dat ie niks meer van zich laat horen, maar misschien voelt hij zich wel net zo afgewezen als zij.

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:10

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:10
Wat ongelofelijk onbeschoft dat hij je uit het niets negeert. Zonder enige uitleg jou in het ongewisse laten, wet heb je aan zo’n man. Een tip: blokkeer hem. Deze wil je niet. Gelukkig ben je nog niet verliefd!
Je was al wat voorzichtig in dit contact zei je, maar toch lijk je erg gekwetst. (Logisch want dit is gewoon ook echt onbeschoft) Maar waarom gelijk zoveel seks? Daarmee bind je, je toch aan een man. Gelukkig was je dan nog niet verliefd.
Waarom stop je niet even met heel dat tinder-gedoe.. Of ga op een serieuzere datingsite ipv vooral op sex gerichte..
Je was al wat voorzichtig in dit contact zei je, maar toch lijk je erg gekwetst. (Logisch want dit is gewoon ook echt onbeschoft) Maar waarom gelijk zoveel seks? Daarmee bind je, je toch aan een man. Gelukkig was je dan nog niet verliefd.
Waarom stop je niet even met heel dat tinder-gedoe.. Of ga op een serieuzere datingsite ipv vooral op sex gerichte..

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:13

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:15
We zeggen altijd dat vrouwen net zoveel recht hebben op casual sex als mannen. Maar als vrouwen dat dan doen en gekwetst raken is het altijd van waarom ben je nou zo snel met hem naar bed gegaan en en niet naar Walibi. Is er door dat bindingshormoon dan een verschil tussen de beleving, of is dat sociaal en cultureel bepaald? Of gebeurt het mannen net zo vaak dat een vrouw alleen sex wil en zij meer maar openen ze daar geen topics over?

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:26
Als je gekwetst raakt omdat het niets wordt was het geen casual seks.Murrmurr schreef: ↑22-10-2019 22:15We zeggen altijd dat vrouwen net zoveel recht hebben op casual sex als mannen. Maar als vrouwen dat dan doen en gekwetst raken is het altijd van waarom ben je nou zo snel met hem naar bed gegaan en en niet naar Walibi. Is er door dat bindingshormoon dan een verschil tussen de beleving, of is dat sociaal en cultureel bepaald? Of gebeurt het mannen net zo vaak dat een vrouw alleen sex wil en zij meer maar openen ze daar geen topics over?
Tuurlijk hebben vrouwen net zoveel recht op casual seks, maar als je ondertussen hoopt dat het verkering wordt is het toch iets anders dan casual.
dinsdag 22 oktober 2019 om 22:27
Murrmurr schreef: ↑22-10-2019 22:15We zeggen altijd dat vrouwen net zoveel recht hebben op casual sex als mannen. Maar als vrouwen dat dan doen en gekwetst raken is het altijd van waarom ben je nou zo snel met hem naar bed gegaan en en niet naar Walibi. Is er door dat bindingshormoon dan een verschil tussen de beleving, of is dat sociaal en cultureel bepaald? Of gebeurt het mannen net zo vaak dat een vrouw alleen sex wil en zij meer maar openen ze daar geen topics over?

Wat eten we vanavond?

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:30
Eensch maar het lijkt wel alsof dat advies om jezelf te beschermen door seks uit te stellen veel vaker aan vrouwen dan aan mannen gegeven wordt.
dinsdag 22 oktober 2019 om 22:33
Ik denk idd als vrouwen vaak seks hebben met dezelfde man op den duur vanzelf een verbintenis ontstaat. Mannen kunnen lust en gevoel lost van elkaar zien. Terwijl vrouwen vaak verward zijn door die bindingshormonen etc. Dus wij voelen ons sneller genegeerd en te kort gedaan denk ik.Murrmurr schreef: ↑22-10-2019 22:15We zeggen altijd dat vrouwen net zoveel recht hebben op casual sex als mannen. Maar als vrouwen dat dan doen en gekwetst raken is het altijd van waarom ben je nou zo snel met hem naar bed gegaan en en niet naar Walibi. Is er door dat bindingshormoon dan een verschil tussen de beleving, of is dat sociaal en cultureel bepaald? Of gebeurt het mannen net zo vaak dat een vrouw alleen sex wil en zij meer maar openen ze daar geen topics over?
Andersom worden mannen aan de lopende band ook genegeerd door vrouwen aangezien vrouwen veel keus hebben en niet snel iemand leuk vinden enkel op wat we zien er is meer voor nodig. Dus qua iemand binnen halen hebben mannen het moeilijker en worden denk ik vaker bespeeld. Maar als een man je eenmaal binnen heeft heb je het als vrouw vaak moeilijker.

dinsdag 22 oktober 2019 om 22:34
Ja, ik denk alleen dat de meeste mannen niet zullen toegeven dat ze gekwetst zijn als dit gebeurt.
Plus dat de leuke mannen in mijn beleving zo weer van de markt zijn, zoveel casual seks hebben die niet.
Ik ben er zelf niet zo best in, seks uitstellen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het soms handig is om elkaar ook buiten bed te leren kennen. Als je dateleven zich afspeelt tussen 20:00 en 2:00 en je gaat hoogstens naar de bios of uit eten voor er geneukt wordt dan heb je denk ik weinig kans dat het een serieuze relatie wordt. Dus in die zin snap ik dat Walibi een alternatief is, gewoon dingen ondernemen. Als iemand past voor 'stelletjesactivteiten' of in het openbaar gezien worden weet je iig hoe laat het is.
Plus dat langdurig vrijgezelle mannen van 30+ voor mij sowieso wel een beetje vraagtekens opleveren.
dinsdag 22 oktober 2019 om 22:39