Wat te doen?
donderdag 24 oktober 2019 om 03:39
Nu een relatie van 2.5 jaar waarin mijn vriend 1x met haar heeft gezoend na een jaar.
Nu wil hij weer contact op vriendschappelijke basis met haar omdat zij zijn maatje was.
En dat haar missen hem stres oplevert.
Voor de rest is de relatie goed denk ik.
Wat vinden jullie toe laten of niet?
Nu wil hij weer contact op vriendschappelijke basis met haar omdat zij zijn maatje was.
En dat haar missen hem stres oplevert.
Voor de rest is de relatie goed denk ik.
Wat vinden jullie toe laten of niet?
anoniem_391903 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 02:37
4.01% gewijzigd
donderdag 24 oktober 2019 om 14:14
Dát zou ik hem zeggen en het liefst een trap in zijn kloten erbij.
Wat denkt hij wel niet ?!
P.s. trap in kloten is in eerste instantie in gedachten, maar mocht hij er niet van willen wijken kan het best zijn dat ik een poging waag tot het écht raken van zijn klokkenspel, omdat het bij mij zulke woede wel op zou roepen.....
justagirly wijzigde dit bericht op 24-10-2019 15:36
53.64% gewijzigd
donderdag 24 oktober 2019 om 14:24
Ja, mee eens.
To, jullie zijn opnieuw begonnen, hebben het goed gemaakt, en hij weet jouw dealbreaker en grenzen.
Dat gedeelte snap ik nog, dus dan ga je verder.
Nu wil hij toch weer contact met haar.
Ik zou dat zien als gebrek aan respect voor jou, en jullie relatie.
En gebrek aan liefde, en jouw grenzen.
En dan is het niet meer genoeg, om een relatie met hem te hebben.
Hier zou ik dus helemaal geen zin in hebben, je hebt hem vergeven, je hebt geinvesteerd, en nu komt hij toch weer met dit,
Hij is jouw tijd aan het verspillen,
Ik zou er klaar mee zijn, want hij wil haar dus niet loslaten, en de kans zit erin dat hij al lang weer contact heeft of dat binnenkort stiekem weer gaat doen.
Ik zou me dan afvragen waarom hij niet gewoon oprot ipv jou aan het lijntje te houden, als hij zo graaag bij haar is.
Sterkte, en kies voor jezelf, want hij doet dat niet.
donderdag 24 oktober 2019 om 15:21
donderdag 24 oktober 2019 om 16:35
Helemaal eens met de vorige reacties. Hij heeft niets te willen op dat gebied: hij heeft jouw vertrouwen beschaamd en hoort dus te laten zien dat hij voor jou kiest als hij dit hoopt recht te zetten. Geen contact met haar levert hem stress op? Jammer dan, wel contact met haar levert jou stress op. Vreemd dat jullie relatie die aan een zijden draadje hangt, hem blijkbaar minder doet dan het niet meer zien van zijn "vroegere" minnares ... Wat respectloos om na zo'n gigantische flater niet eens rekening te willen houden met jouw gevoelens en grenzen. Ik zou dit een tweede klap in mijn gezicht vinden. Sterkte, TO. Laat niet over je heen lopen.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
donderdag 24 oktober 2019 om 18:59
Dat. Hij denkt zeker dat je achterlijk bent ofzo. Met zijn stress.turquasi schreef: ↑24-10-2019 10:08Oh ok... en dat zijn omgang met haar jou stress oplevert doet er niet toe? Dus jij doet er niet toe.
ik vind alleen al dat hij het durft te opperen zo dom/respectloos/manipulatief dat ik denk dat ik ter plekke mijn sleutel had teruggevraagd en hem veel plezier had gewenst met haar
Hij weet nog niet half wat stress is, druiloor.