Pokemon kaarten via AliExpress?
vrijdag 25 oktober 2019 om 20:25
Wie heeft hier ervaring mee?
Zoon van 6 wil dolgraag pokemonkaarten van Sinterklaas. Nu vind ik dat opzich prima, alleen vind ik ze heel duur.
Ze worden weggegeven en er wordt mee gespeeld en eigenlijk niet verzameld ofzo.
Is de kwaliteit oké? Ik neem aan dat ze sowieso nep zijn? Kun je daar nog gezeik mee krijgen als je ze op alie koopt?
Ik heb al op MP gekeken, maar dat duizelt me en die zijn veelal ook duur omdat het echte verzamelitems zijn...
Zoon van 6 wil dolgraag pokemonkaarten van Sinterklaas. Nu vind ik dat opzich prima, alleen vind ik ze heel duur.
Ze worden weggegeven en er wordt mee gespeeld en eigenlijk niet verzameld ofzo.
Is de kwaliteit oké? Ik neem aan dat ze sowieso nep zijn? Kun je daar nog gezeik mee krijgen als je ze op alie koopt?
Ik heb al op MP gekeken, maar dat duizelt me en die zijn veelal ook duur omdat het echte verzamelitems zijn...
zaterdag 26 oktober 2019 om 02:49
Ik heb de kaarten via https://www.depokemonshop.nl/Pokemon-Bundels gekocht. Deze vond ik goed betaaldbaar.
Misschien is dit ook wat voor jouw.
zaterdag 26 oktober 2019 om 06:39
zaterdag 26 oktober 2019 om 06:46
Leuk! Ik heb hem doorgeappt naar zoon.Handbal schreef: ↑26-10-2019 02:49Ik heb de kaarten via https://www.depokemonshop.nl/Pokemon-Bundels gekocht. Deze vond ik goed betaaldbaar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 26 oktober 2019 om 17:17
Ik heb even geteld

¡Apagando las luces!
zaterdag 26 oktober 2019 om 23:23
Leuk! Ik stuur je een pb!SombraOnline schreef: ↑26-10-2019 17:17Ik heb even geteldIk heb ongeveer 50 kaarten dubbel (hier zitten ook kaarten van trainers bij) + wat energy kaarten (geen idee of ie die zou willen
). Heb ook nog een mini-verzamelmapje wat ie zo mag hebben.
![]()
vrijdag 8 november 2019 om 14:01
Mijn zoontje van zes heeft ze ook, zogenaamd mijn oude kaarten van vroeger ( die ik op MP heb gekocht) ik mocht ook voor dertig euro een mapje, veertig echte kaarten EX een GX overnemen van een nerd uit Delft die ermee ging stoppen en een kind ermee blij wilde maken. Stond ik daar aan de deur, kreeg ik ook nog tien van die grote kaarten. Hij deed er niks meer mee. Ze zaten allemaal in een sleeve en waren super mooi! Ik heb hem alle cash gegeven die ik bij me had (40 euro) zoon is super blij ermee, ik geef hem af en toe wat...
Laatst op ruildag, wilde een kind een neppe solgaleon met zoon ruilen voor een echte Charmander. Toen heeft zoon gezegd dat zijn kaart nep was en die van het andere kind echt. Kind wilde nog steeds ruilen en moeder die erbij stond en dit hoorde ook nog gevraagd. Dus neppe kaarten moet je gewoon eerlijk over zijn...
Laatst op ruildag, wilde een kind een neppe solgaleon met zoon ruilen voor een echte Charmander. Toen heeft zoon gezegd dat zijn kaart nep was en die van het andere kind echt. Kind wilde nog steeds ruilen en moeder die erbij stond en dit hoorde ook nog gevraagd. Dus neppe kaarten moet je gewoon eerlijk over zijn...