Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 19:53
Ja.
Echt een fantastisch programma, heel gemakkelijk in het gebruik, zelfs ik kan er de admin mee uithangen. Heel veel gebruiksopties ook.
En onze TD heeft het voor elkaar gekregen om Php dusdanig te verherbouwslopen dat verreweg de meeste van die gebruiksopties het niet meer doen.
maandag 28 oktober 2019 om 19:58
Ok, duidelijk! Dank je.
Maar het grootste probleem is toch wel het modereren hier nu (stating the obvious sorry). Volgens mij kan daar geen broncode tegenop nu. Ik denk dat op dit moment die software niet zoveel uitmaakt voor ze. Of ze gooien het hele forum eruit, zodat ze echt nergens mee hoeven te dealen voor een bepaalde tijd.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

maandag 28 oktober 2019 om 19:58
Op zich begrijp ik wel dat mensen zeggen dat steeds topics openen en klieren niet leidt tot veranderingen. Maar ik zou graag van die mensen horen wat ik dan zou moeten doen om met het moderatorenteam in gesprek te gaan over manieren dit forum wat vrijer en minder willekeurig in moderatie te maken, zonder dat ik gewist en/of geband word.

maandag 28 oktober 2019 om 20:01
Sowieso, het modteam heeft zelf alle mogelijkheden tot communicatie afgesneden door het CM-topic op slot te gooien en van de aardbodem te verdwijnen. Dus dan blijft er weinig anders over dan klieren.Betty_Slocombe schreef: ↑28-10-2019 19:58Op zich begrijp ik wel dat mensen zeggen dat steeds topics openen en klieren niet leidt tot veranderingen. Maar ik zou graag van die mensen horen wat ik dan zou moeten doen om met het moderatorenteam in gesprek te gaan over manieren dit forum wat vrijer en minder willekeurig in moderatie te maken, zonder dat ik gewist en/of geband word.

maandag 28 oktober 2019 om 20:01
Staken heeft ook tot vakbonden geleid, aanhouden en steeds weer benoemen tot vrouwenkiesrecht en recht op onderwijs.Betty_Slocombe schreef: ↑28-10-2019 19:58Op zich begrijp ik wel dat mensen zeggen dat steeds topics openen en klieren niet leidt tot veranderingen. Maar ik zou graag van die mensen horen wat ik dan zou moeten doen om met het moderatorenteam in gesprek te gaan over manieren dit forum wat vrijer en minder willekeurig in moderatie te maken, zonder dat ik gewist en/of geband word.
Ik vind het bijzonder dat het zoveel mensen niet boeit als je om het bespreken van deze zaken gaat. Hoe kan je daar nou geen belang aan hechten en hoe kan je nou niet eens een wenkbrauw optrekken bij dergelijke censuur.

maandag 28 oktober 2019 om 20:02
En dit.Lady*Voldemort schreef: ↑28-10-2019 20:01Sowieso, het modteam heeft zelf alle mogelijkheden tot communicatie afgesneden door het CM-topic op slot te gooien en van de aardbodem te verdwijnen. Dus dan blijft er weinig anders over dan klieren.

maandag 28 oktober 2019 om 20:07
Het moderatorteam voelt zich gewoon in een hoek gedrukt, en de CM heeft een statement gemaakt en moet daar nu wel achter blijven staan. Ze willen niks meer bespreken ofwel excuses aanbieden (want gezichtsverlies). Dus ze houden zich stil. Ik vind hier wat van, maar ik snap dat ze nu zo reageren.
Hopen dat het overwaait, zo denken ze.
En het is allemaal anoniem, so at the end, who cares?
maandag 28 oktober 2019 om 20:07
Bannen doen ze nog wel zag ik.Lady*Voldemort schreef: ↑28-10-2019 20:01Sowieso, het modteam heeft zelf alle mogelijkheden tot communicatie afgesneden door het CM-topic op slot te gooien en van de aardbodem te verdwijnen. Dus dan blijft er weinig anders over dan klieren.

maandag 28 oktober 2019 om 20:09
Zo gaat het altijd. Het is echt niet anders dan anders.-Bladora- schreef: ↑28-10-2019 20:07Het moderatorteam voelt zich gewoon in een hoek gedrukt, en de CM heeft een statement gemaakt en moet daar nu wel achter blijven staan. Ze willen niks meer bespreken ofwel excuses aanbieden (want gezichtsverlies). Dus ze houden zich stil. Ik vind hier wat van, maar ik snap dat ze nu zo reageren.
maandag 28 oktober 2019 om 20:12
Met je eens hoor. Maar ik vind het een beetje sneu. Als ik in zo'n job zat zou ik hopen dat ik wat meer ballen had. Soms is je verlies nemen ook gewoon heel sterk en opbouwend.

maandag 28 oktober 2019 om 20:12

maandag 28 oktober 2019 om 20:17
Niet helemaal mee eens. Het hoort bij je job. Incasseren en doorgaan! Men heeft veel meer respect voor je wanneer je je fouten kan toegeven, en dat had hier moeten gebeuren. Dan hadden ze echt niet in zo'n lastige situatie gezeten.

maandag 28 oktober 2019 om 20:19

maandag 28 oktober 2019 om 20:20
maandag 28 oktober 2019 om 20:21
Hebben ze ook gedaan https://www.viva.nl/stijl-en-update/hoo ... -reageert/ met dat blog over “ 10 redenen om met een donkere man te daten “ . https://www.hoemannendenken.nl/2015/04/ ... sten-viva/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 oktober 2019 om 20:22
Ja graag, want ik snap het nog ff niet.the_Wicked_Witch schreef: ↑28-10-2019 20:20Tja. Je moet iets als je een statement wil maken.
Ik was ff werken, maar ik zie dat jullie de discussie levendig hebben gehouden![]()
Wil ik anders de post van Meds nog even herhalen?
Het heeft met de LeesOok te maken (die zie ik niet, goede adblocker).
En Bladora heeft een nieuwe baan, zag ik. Gefeliciteerd Bla. Het laatste wat ik van je weet qua baan was geloof ik Londen, maar misschien loop ik een baan of tig achter.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)