Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 20:23
Omdat dat ivm de racisme aanklacht niet anders kon.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 20:21Hebben ze ook gedaan https://www.viva.nl/stijl-en-update/hoo ... -reageert/ met dat blog over “ 10 redenen om met een donkere man te daten “ . https://www.hoemannendenken.nl/2015/04/ ... sten-viva/
maandag 28 oktober 2019 om 20:23
In gesprek gaan met het moderatorteam behoort helaas niet tot de mogelijkheden.Betty_Slocombe schreef: ↑28-10-2019 19:58Op zich begrijp ik wel dat mensen zeggen dat steeds topics openen en klieren niet leidt tot veranderingen. Maar ik zou graag van die mensen horen wat ik dan zou moeten doen om met het moderatorenteam in gesprek te gaan over manieren dit forum wat vrijer en minder willekeurig in moderatie te maken, zonder dat ik gewist en/of geband word.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 28 oktober 2019 om 20:24
Dat staat er bij mij ook sinds afgelopen week.Sri-is-back-now schreef: ↑28-10-2019 18:55Ben ik nou de enige bij wie in de kijkookkolom (3 x woordwaarde) al tijden alleen maar staat: Recente artikelen niet beschikbaar. En daarachter als joke van de maand: Klik hier om ze nog een keer op te halen. Nee mods, stuur dit alsjeblieft niet naar de TD om te repareren, ik ben hier helemaal blij mee.
Verder helemaal eens met een terugkeerfeest voor Meds!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mispoes!

maandag 28 oktober 2019 om 20:25
En zo zie je maar weer, ze hebben zelf altijd de grootste rellen ontketend.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 20:21Hebben ze ook gedaan https://www.viva.nl/stijl-en-update/hoo ... -reageert/ met dat blog over “ 10 redenen om met een donkere man te daten “ . https://www.hoemannendenken.nl/2015/04/ ... sten-viva/
Kan er nog wel meer bedenken.
Geen bijzonderheden
maandag 28 oktober 2019 om 20:26
Ik heb vandaag heel veel gestudeerd.Betty_Slocombe schreef: ↑28-10-2019 20:25Nou ja, wat moet de gebekte vrouw met een autoriteitsprobleem dan doen?
Stoppen met dit forum bezoeken. Dat is denk ik de enige oplossing. Wel stom.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 20:21Hebben ze ook gedaan https://www.viva.nl/stijl-en-update/hoo ... -reageert/ met dat blog over “ 10 redenen om met een donkere man te daten “ . https://www.hoemannendenken.nl/2015/04/ ... sten-viva/

maandag 28 oktober 2019 om 20:27
Ik ga maar weer werken.Betty_Slocombe schreef: ↑28-10-2019 20:25Nou ja, wat moet de gebekte vrouw met een autoriteitsprobleem dan doen?
Stoppen met dit forum bezoeken. Dat is denk ik de enige oplossing. Wel stom.

maandag 28 oktober 2019 om 20:30
Oké bijgeladen.
Ik ga niet terugzoeken om te quoten, maar bgb: jij doet er voor mij idd toe.
Ik heb hier eerst jaren meegelezen voordat ik wat mee ging schrijven.
En potverdikkie, BGB en Meds waren degenen die ik graag las.
Dat eentje daarvan nu door een oen die betaald krijgt om een derde van mijn beeld met die leesook te vervuilen weggezet wordt als verward
terwijl je (ik noem geen namen) de ogen uit je kop moet schamen wegens de meuk waar je al te lang bij hoort en waar al heeeeel lang over geklaagd wordt
vind ik werkelijk bizar.
Ik lees graag op het www bij Viva. Ik lees graag Meds. Ik lees een miezerig stukjesschrijfstertje niet graag, wegens treurige koppen en nihillige inhoud. Dat je je vervolgens zó uit durft te laten over Meds is inderdaad reden om dat héél snel van Facebook weg te halen.
En nee, ik vind je niet zielig. En niet best wel sneu omdat je nu de boel over je heen krijgt. Je verdedigd dat je met je smile naast een litersspermatekst staat. En schoffeert daarbij Meds. Oen. Jij bent precies dat wat ook voor die idiote beeldvorming zorgt, alleen is Kiki niet echt, en jij wel.
Ik ga niet terugzoeken om te quoten, maar bgb: jij doet er voor mij idd toe.
Ik heb hier eerst jaren meegelezen voordat ik wat mee ging schrijven.
En potverdikkie, BGB en Meds waren degenen die ik graag las.
Dat eentje daarvan nu door een oen die betaald krijgt om een derde van mijn beeld met die leesook te vervuilen weggezet wordt als verward
terwijl je (ik noem geen namen) de ogen uit je kop moet schamen wegens de meuk waar je al te lang bij hoort en waar al heeeeel lang over geklaagd wordt
vind ik werkelijk bizar.
Ik lees graag op het www bij Viva. Ik lees graag Meds. Ik lees een miezerig stukjesschrijfstertje niet graag, wegens treurige koppen en nihillige inhoud. Dat je je vervolgens zó uit durft te laten over Meds is inderdaad reden om dat héél snel van Facebook weg te halen.
En nee, ik vind je niet zielig. En niet best wel sneu omdat je nu de boel over je heen krijgt. Je verdedigd dat je met je smile naast een litersspermatekst staat. En schoffeert daarbij Meds. Oen. Jij bent precies dat wat ook voor die idiote beeldvorming zorgt, alleen is Kiki niet echt, en jij wel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 20:34

maandag 28 oktober 2019 om 20:36
Morgen weer Kiki. Yes!
Naast oninteressant is Kiki ook zo slecht geschreven. Heb het idee dat ze bij toerbeurt schrijven en ieder een andere verhaallijn volgen. Ze maken wel steeds trouw evenveel spelfouten. Ja. Ik lees Kiki zo nu en dan. There. I said it. Vooral om mijn voorspellingen te checken. Ik heb het vaak goed. Dus wellicht is een beroep als schrijfster voor me weggelegd. Bij de Mijn Geheim ofzo.
Naast oninteressant is Kiki ook zo slecht geschreven. Heb het idee dat ze bij toerbeurt schrijven en ieder een andere verhaallijn volgen. Ze maken wel steeds trouw evenveel spelfouten. Ja. Ik lees Kiki zo nu en dan. There. I said it. Vooral om mijn voorspellingen te checken. Ik heb het vaak goed. Dus wellicht is een beroep als schrijfster voor me weggelegd. Bij de Mijn Geheim ofzo.

maandag 28 oktober 2019 om 20:37
Maar volgens mij moet je de broncode juist wel aanpassen, wil je zo veel berichten kunnen verwerken als op het Viva-forum

Ik heb net hier zitten lezen: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2478196
Daar wordt Bokt.nl ook genoemd als een megaforum, draaiend op een zwaar aangepaste broncode.

maandag 28 oktober 2019 om 20:40
Maud*de*Braose schreef: ↑28-10-2019 20:37Ook vandaag kan ik alleen maar zeggen dat ik het een prima post vind.
Ik zet ze dan ook allemaal terug in mijn wegens provoceren gewiste posts.

maandag 28 oktober 2019 om 20:41
Wat grappig, beschuittaart kregen we op mijn werk vroeger wel eens 
https://nos.nl/75jaarbevrijding/bericht ... prika.html

maandag 28 oktober 2019 om 20:43
[...]moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:09
Reden: quote en reactie verwijderd
99.87% gewijzigd
Waar slaat dit nou op?
Ik sta hier helemaal buiten, was de afgelopen dagen niet eens aanwezig.
k Mag toch zeker wel weten waar het over gaat en het eens zijn met kritiek op een vrouwbeeld dat hier met een aantal clickbaits wordt gepropageerd dat werkelijk om te janken is? Dat beeld van vrouwen als giebelende, zaadvragende domme wezentjes - het IS toch ook te triest voor woorden?
Kom op zeg, ik heb volgens mij een brandschoon blazoen waar het de relatie met de mods aangaat, heb nog nooit een fitty gehad met welke angel, mod of community dingest dan ook.
Denk ff na voordat je als een malle aan het wissen slaat, alsjeblieft.
Reden: quote en reactie verwijderd
99.87% gewijzigd
Waar slaat dit nou op?
Ik sta hier helemaal buiten, was de afgelopen dagen niet eens aanwezig.
k Mag toch zeker wel weten waar het over gaat en het eens zijn met kritiek op een vrouwbeeld dat hier met een aantal clickbaits wordt gepropageerd dat werkelijk om te janken is? Dat beeld van vrouwen als giebelende, zaadvragende domme wezentjes - het IS toch ook te triest voor woorden?
Kom op zeg, ik heb volgens mij een brandschoon blazoen waar het de relatie met de mods aangaat, heb nog nooit een fitty gehad met welke angel, mod of community dingest dan ook.
Denk ff na voordat je als een malle aan het wissen slaat, alsjeblieft.
dana wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:17
85.63% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 28 oktober 2019 om 20:45
En ik altijd maar denken dat Yasmijn hier de oudste forummer was.Suðri schreef: ↑28-10-2019 20:41Wat grappig, beschuittaart kregen we op mijn werk vroeger wel eens
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)