Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
jazeker doet er iemand boodschappen. Heb al een lijst gemailed naar mijn medeleden van de eetcommissie , wacht echter nog op respons en aanvullingen.....Jullie hebben hem toch wel gekregen of niet?

Ai mims, op zo`n manier heeft bentos zijn kies verloren, KK sprong omhoog terwijl hij bukte, mond klapt enorm hard dicht -> bult op kim en kies afgebroken.

Grrr, GG is hier niet te pruimen, al een paar dagen...hoop dat het gauw weer overdrijft.

tsja, die 5 minuten....wat zal ik zeggen pim. Ik snap best dat het niet altijd makkelijk gaat (dat is hier tenslotte ook zo), maar toch...ik heb zelf een schurfthekel aan te laat komen (en eerlijk gezegd kan ik er ook slecht tegen van een ander, minpuntje van mij?) en kan me dus levendig voorstellen dat die juffen en meesters er gek van worden.
Als ik maar om het kwartier mijn arm beweeg, dan mag ik zo nu en dan even typen.

Balen van GG Bentetje. Hopelijk snel over idd.

Ik geloof dat ik die vrijdag van de slemp nog moet werken 's ochtends...
nou dan moet het maar zo toet....de rest van de dag dus armpie stil, lastig zeg! Doet het nog veel pijn? Heb je leuke kadootjes gekregen?
De sollicitatie...

Nee, ben het niet geworden.. Ze zochten een 'zwaarder' iemand. Tijdens het gesprek kreeg ik dat al een beetje door, maar het was toch jammer. Op zich was het een goed gesprek, ik heb goede dingen gezegd en ik heb zeker potentieel, alleen nog niet genoeg ervaring. Erg jammer, maar het is nu niet anders. Ik heb inmiddels wel een mooi statief gekocht

Toet, meid, ik dacht écht dat ik het goede getal had hoor, voor je verjaardag. Ik denk dat Meis foutzit

Ik weet inmiddels echt niet meer hoe en hoelaat ik bij slemp kom. Ik heb nl. géén auto, moet m'n kinderen naar m'n ouders brengen.. zou dus eerder vrij nemen en dat eens met de trein doen, maar nu heb ik waarschijnlijk cursus tot 16.30 uur.. En als ik de kinderen bij m'n ouders aflever, wil ik daar ook niet gelijk doortuffen, aangezien ik m'n ouders toch óók al 5 maanden niet gezien heb. En aan hen vragen ons op te halen is ook weer zowat, aangezien ze er 's morgens ook heel vroeg uitgaan om met LE naar voetbal bij ons te gaan. En dan hebben ze net zo'n 3000 km erop zitten om überhaupt thuis te zíjn, dus sjaa.. En Elvis moest dus ook nog ergens tafeltennissen. Ik heb géén idee of het logistiek haalbaar is dat hij ons eerst wegbrengt, aangezien z'n team meestal met hem meerijdt en hij dan dus heen en weer moet tuffen.

AFijn

van die dingen dus. Maar komen zál ik!

met statief

haha

Bentetje.. ik weet niet wat het is, maar als ik die 5 minuten eerder opsta, ben ik 10 minuten te laat, want zeeën van tijd (gevoelsmatig) en dus ga ik nog vrolijk andere dingen doen, om er vervolgens achter te komen dat de tijd op is.

Gelukkig doen mijn kinderen tegenwoordig alles zelf en zij gaan gewoon ruim op tijd naar school. Dat hebben ze van hun vader, denk ik, die planning. Gelukkig maar

Maar je hebt wel gelijk hoor. Ik kan me op andere punten (waar ik wel altijd op tijd ben) ook ergeren aan mensen die te laat zijn.

Balen Toet, van die arm!

En van de tand van GG is ook balen

En..

ik heb weekend, dus is het tijd voor wijn!

HA! (gooit de thee weg en schenkt het rode vocht in)
Later is nu
o heerlijk wijn!!!! Jammer dream dat je het niet geworden bent, toch klinkt de ervaring van het gesprek an sich wel goed. Heb jij wel het mailtje gekregen over de boodschappen en de maaltijden?
Hee fuk, Driem. Jammer.... Maar wel een statief, dat dan weer wel!

Gisterenavond heb ik een uur in bad gelegen om de verf van mijn handen af te krijgen want vandaag twee presentaties. Daarna Zomerhitte gekeken, en tot de slotsom gekomen dat Sophie Hilbrand ook al niet kan acteren. Gelukkig zaten er genoeg scenes in van een halfnaakte Waldemar maar het was geen aanrader, vonden wij. Hebben jullie um gezien?

Bentetje; heb je I love Dries al in huis? Niet stiekum kijken hoor!

Bam, liefmooi Hert, hoe is het met je bakkes?

En Mims weer zicht door twee ogen?

~zet de schaaltjes hot katjang en cashewnoten op de bar en zet een vrolijk muziekje op~

I wish I knew you before
lekker muziekje bloes (die hele cd is erg fijn...)
Ik heb een hele tijd geleden wel een email gekregen over eten, Bentetje, maar door een actie van Elvis ben ik een heleboel emails kwijt. Recentelijk heb ik niets gekregen en ik kan dus ook niet al te veel meenemen, ivm OV.
Later is nu
Ben ik nog op tijd???

Toet, meisje, liefje... van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

*SMAK*
Toetekind, van harte!!! (Helaas geen mooi plaatje voor je vanwege gebrek aan plaatjesplakicoontje van gebrekkig gebrekig forum)

Hier heftige consternatie in de straat: brandweer, politie met loeiende sirenes. Even gekeken of het erg dichtbij was en mijn kinders moest evacueren, maar het is een blokje verder.

Morgen eens navragen bij, weinig sprekende, buren wat er nu is.
~deelt mitella

oh en ook komkommerschijfjes

gebitjes

en ook nog nieuwe vacature uit~

Mims, helpt het -even- als ik je schuldgevoel toespreek en zeg:

Het is voor een kind niet leuk om altijd de laatste te zijn.

(met dien te verstande dat wat mij betreft tijd gewoon geheel wordt afgeschaft omdat dat slechts een verzinsel is)
Zo. Mijn avondje schoolkrantvergadering is net afgelopen!

Vertelde Bloes laatst al (die zich afvroeg waarom ik op mijn verjaardag ging vergaderen) dat die avondjes altijd een soort minislemp zijn: hele avond thee en koffie en borrelen en hapjes met drie leuke vrouwen (en ik, maakt vier) en kletsen en slempen en tussendoor snel een uurtje vergaderen Zeer geslaagde avond dus weer!

Hmmm, ik had nog wel bedacht dat ik, omdat ik in de ochtend moet werken near Dreamtown, misschien wel met Dream kon meerijden op slempvrijdag. Niet dus.

Kan ik me aanmelden voor het boodschappen team? ALs dat dan naar teinstation in de buurt van slemptown komt en mij daar op pikt duik ik vervolgens graag de dichtsbijzijnde super in!

Balen Dream van baan. Hopen dat jij en Kjong gauw droombaan vinden!
Welterusten Jetje.

(Nee, niet bellen lieverd, ze liggenop de tel te slapen)

x
Ik zit me, slemptechnisch, ook al bijna af te vragen of ik Elvis niet gewoon in een logistieke spagaat ga zetten, wij zijn met meer

Misschien dat hij auto van z'n zus of neef kan lenen ofzo.. zijn we dáár ook weer uit (en jajajajaja, Toet, mag je meerijden, gaan we ook nog plaatselijke supers in.. helemaal goed! Dat is gewoon extra motivatie )

tel ik nog steeds goed?
Later is nu
Blauwe lucht met hier en daar een fluffig wit wolkje. Ik krijg er zomergevoelens van!
OH en Toet.. als de cursus vrijdag niet doorgaat, kunnen we in elk geval samen treinen, toch?

Ik heb trouwens vanmorgen ook probleem bij Elvis neergelegd. Merk vaak dat ik de neiging heb dit soort dingen alleen op te willen lossen, terwijl hij natuurlijk ook een aandeel en oplossing heeft .. Loslaten is soms best wel moeilijk.
Later is nu
oeps dat herken ik dream...

Maakt mij niet uit om boodschappen te doen, maar wil wel graag even overleggen over wat te eten en te kopen anders wordt het zo heel eenzaam . Ik stuur je de mail nog wel een keer dream.
Lieve Toet, nog van harte. Hoe is het nu met Meis?

Spannend Bam, weer wachten op de uitslag van de scan. Hopelijk trekt je bekkie ook snel bij nu je aan de AB bent. Balen zeg dat je met die lage weerstand alles meepikt/oppikt.

Dream, jammer van de sollicitatie. Hopelijk komt er snel iets anders/leukers langs.

Hier zat er ook al zo'n leuk kaartje bij de post. Wat leuk Kjong!

Ik heb gisteren even op de kalender gekeken, maar Madokus blijkt het hele slempweekend te moeten werken. Ik weet inmiddels ook niet meer wat nou de slemplocatie was. Als iemand me dit in kan seinen kan ik kijken of ik ergens nog wel even langs kan komen. Desnoods met wat kleine mannen in mijn kielzog.

Ik weet niet of ik het hier al had gemeld, maar voor Bikkel hebben we de indicatie voor speciaal onderwijs binnen. Te laat komen wordt voor ons dus geen optie, want hij moet optijd klaar staan voor de taxi. Nog geen idee hoelaat dat gaat zijn, maar dat zou nog weleens akelig vroeg kunnen wezen.
*wil ook wel een kopietje van email over slemplocatie*

Pfff wat gaat zo'n vrije dag snel voorbij., hebben jullie dat nou ook?
Later is nu
Goed de indicatie Madootje!
Later is nu
Goed zeg, dat is best rap gegaan toch, Mado? Hoe gaat 't in dagelijks leven nu?

Hoi mooie vrouwen trouwens, genieten jullie ook zo van het heerliijke weer vandaag?

Ik op zich wel maar nog steeds fikse pijn in mond, af en toe is het niet te harden. Hoop dat die AB snel aan gaat slaan, pijnstillers doen ook niet zoveel dus ben niet echt in joepie-stemming.

Jammer van solli, Dream..

,
het weer was zalig inderdaad, zo zalig dat we zitten te bbq-en!!! Ik hoop zo intens dat er nog veel van deze dagen en avonden volgen dit jaar!!!
Hier ook bq; de burenomdehoekvrienden nodigden ons uit; leuk en gezellig. Kindjes wel wat moe en brak aan het eind. Achgossie. Maar men, wat is het heerlijk zo dit weer!!

Madootje, het wordt wel echt zo he? Heeft hij er wel zin in? Hoe laat komt die taxi straks? Moet ie ver rijden om bij zijn school te komen??

En Kjong; ik moet al twee dagen erg aan jou en het oma-incident denken. Want ik hoor nu ook bij die groep geloof ik.

c/p van blog:

Jongste maakte op school een mooie vaas met bloemen voor zijn jarige moeder.

En kijk, ik weet dat ik met 39 jaar echt niet de jongste moeder op het schoolplein ben.

Maar dat de juf me zo oud inschat, daar schrok ik toch wel een beetje van:

UPDATE; hmmm, ik ben de enige die de plaatjes bij deze tekst ziet geloof ik, dus hierbij de link naar blog: http://toetje.punt.nl/?id=425854&r=1&tbl_archief=& zodat je dan (hopelijk toch???) de plaatjes wel ziet!
Deel 1 in nak.

Ben zelf wel reeds in deel 34 ofzo.

Toet, dat was een mooi gedicht.

Mooi weer?

Waar? ~zucht, weer niks van meegemaakt~

Het valt jullie hopelijk zelf toch ook wel op dat er belachelijk veel over het weer wordt geluld hiero. Het lijkt wel een bushalte naast een bejaardetehuis.

Kunnen we het niet gewoon weer eens over iets wezelijks hebben? Levensvragen stellen als: Zou jij een piercing in je klit willen? Ben je weleens eenzaam met z'n twee? Of, op welke muziek zou je graag iemand op z'n bek slaan? OVer wie droom je en waarom?
Oma incident? Je bedoelt broek op de knieen en strontvlekken op het vaatdoekje? Dat zijn geen fijne dingen Toet. Dat gaan we slemperig uitwisselen.

Fijn Mado dat je de hulp krijgt die je wilde. iS het nu de school geworden die je in gedachte had?

Barbeknoeien. Daar heb je een vent voor nodig. Dat vind ik echt geen vrouwenwerk (net als de tuin onderhouden trouwens)

Of een vriendin (alleenstaand) bij wie ik zeg als ik binnenkom, Schat wat eten we vandaag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven