Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Wat lief van je meisje, Toet.. lekker wijffie, hopelijk is ze morgen weer lekker opgeknapt.

Wat een schitterend gedicht voor Kjong.. wow.

Succes morgen, Dream. Waar bestond je voorbereiding uit? Zal voor je heulen straks. Of nee, wacht, dat gaat nu vast nie goe nie, doe wel ff iets anders voor het goede doel.

Boel was inderdaad ontstoken, 10 dagen AB meegekregen. Zal 'n keertje niet zo zijn. Komt toch door verminderde weerstand, minste geringste loopt anders af. Ach ja. Oncoloog was not so amused, die vond 't ook geen strakke actie en antwoorde een beetje met 'eigen schuld dikke bult'. Sja letterlijk een dikke bult. In mijn giechel.

Scan uitslag asap, geen idee wanneer. Verwacht op z'n vroegst vrijdag.
Bam, ik vond het al een heavy combi qua medische dingen die je allemaal ondergaat en de tandarts. Hopen dat de AB snel aanslaat en je gauw weer pijnloos kunt lachen en eten enzo!

Lief heeft zojuist besloten ivm zieke Meis maar thuis te gaan werken morgen. Dat is dan wel weer fijn. Kunnen we samen kantoortje slash ziekenboeg spelen morgen!
Mijn voorbereiding bestond uit:

brief uitprinten (ohja.. lag nog in printer )

vacature zoeken

op intranet van die dienst kijken hoe die eruit ziet

op intérnet kijken of ik alle informatie kon vinden, die ik zocht (nee)

en..

voor het eerst in een jaar..

STRIJKEN!

Het jurkje dat ik morgen aandoe.

bovendien heb ik een pakje zakdoekjes in m'n tas gedaan.. als dat geen voorbereiding is

Balen Bambi, van die ontsteking.. Oncoloog heeft lekker praten. Nietsdoen was waarschijnlijk ook ontsteking geworden, toch? Je moet niet voor niets een wortelkanaalbehandeling.

Toet.. Check.. en sorry dat ik zo laat ben met betalen

Ik neem het me steeds voor.. baal ik wel van, dat uitstelgedrag van mij..

En alvast een hele fijne dag morgen!!

Ik wilde je een kaartje sturen, maar helaas.. heb nog steeds je goede adres niet in mn agenda staan .. soow, dat gaat weer lekker. Hoelang woonde je nu waar je woont?

E ik moet dus uitgeslapen zijn, dus ga nu naar bed.

Toedels!

(LD gebruikt nu ook Toedels.. komt uit Highschool the musical.. de afkijkers!)
Later is nu
Succes Dream morgen!!!!
Whoahahaha, ik zit Criminal Intent te kijken.

Ze zijn aan het jagen op een vermeende pedofiel. Pedofiel misbruikte jongens tijdens slaapfeestjes in zijn huis. Pedofiel is rijk, woont in een soort pretpark/huis, geeft feestjes voor ernstig zieke kindjes, heeft een inwonend aapje, gek zwart haar, bleek gezicht, rode lipgloss en een hele smalle neus, en een hele zwik bewonderaars...

Zou Michael Jackson ook Criminal Intent kijken?

Succes morgen, Dream.

Agetver, Bam..das nie fijn nie!

~wist Bambi tijdelijk van de heullijst~

Huh, hebben we een heullijst?

Kjong, je bent een waanzinnige. Diep, intense en grootse bewondering voor jou, meid!

Madootje, fijn dat het een goed huis is! Blij voor jou!

Knuf voor alle zieke kindjes :hug;
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach Bam, gatverdegatver wat een ellende in je bek!! En dan ook nog spannende scan afwachten.... brrr...

KJONG!!!! HOERA!!!!

Mooi gedicht inderdaad, Toet!

Arme Meis, sterkte ermee!

Dream veel succes, morgen! Ik zal heulen!

Pfff, Pompel is deze week met zijn nieuwe baan begonnen (en heeft het heel erg naar zijn zin!!) maar tis wel weer ff wennen de spitsuren alleen te doen.... (had me dus gelijk verslapen vanmorgen, aaarghh!! Stress) Weer een (mooie!) auto voor de deur is wel erg fijn.

Vanavond lekker wezen spinnen én zonnebanken én sauna-en, heerlijk! Voelt goed. Wilde nu aan het werk gaan, maar bed is beter idee, geloof ik. Kan ik morgen meer doen.
Oh ja, Pompel en de nieuwe baan. Wat fijn dat ie het naar zijn zin heeft. Hebben jullie de vrijdagopvang nu helemaal rond?

Ik kijk ook CI. En bedacht me halverwege dat ik deze aflevering al eens had gezien. Maar ik weet niet meer hoe ie afloopt. Vroeg dement vrees ik.....
Nee hoor. gewoon een heel saai einde, Toet.

Pompel zijn nieuwe baan. Heftig. Fijn dat hij het leuk vond.

En die ochtendspits...ik herken het.

Kreeg van de week van Mops haar juf te horen dat ze erover dachten om een " drie x te laat is niet meer naar binnen"-regel in te stellen...

Nou, dan kan ik Mopsey de rest van eht jaar wel gewoon thuishouden...
Huh? En hoe ziet die juf dat dan verder?

PMS, een pukkel en moe.

Ik ga mijn bed maar in geloof ik.
Niet alleen juf; school.

Geen idee...te laat is te laat.

Los het maar op. Zoiets???

Ik geef toe, het motiveert me wel voor een extra stapje harder (voor zover mogelijk) in de ochtend.

Maar genoeg gekletst, over tot de echt belangrijke zaken des levens;

We hebben een jarige!!!

~hangt de vlag uit~

Gefeliciteerd liefste Toet!

Geniet van jouw verjaardagsserenade morgenochtend!
Hoeraaa voor Toet!

Lang zal ze leven, langzalzeleven.. Gloriaaaaaaa

Hieperdepiep Hoeraaa Hoeraaa Hoeraaaaaa

En voor Pimpel

Scheelt wel in de spits, 's morgens natuurlijk, niet roken

Toedels!
Later is nu
lieve toet, van harte gefelciteerd jonge blom!!! een hele fijne dag met gezamelijk werken en taart eten (suikervrije taart?)!!! Geniet ervan!!

ai bam, niet goed. Maar ja, nu maar hopen dat het gauw over is. Kan me het best voorstellen eerlijk gezegd mims van zo`n school. Ik zie bij ons ook altijd dezelfde kinderen structureel 5 minuten te laat komen (snap ik nooit zo, als je nou altijd 5 minuten te laat bent hoef je slechts 5 minuten eerder op te staan en je programma klopt verder). Maar goed.

KK zou naar school voor het paasfeest, maar ze is helemaal nog niet fit, wilde niet ontbijten en huilt om alles. Toch wil ze gaan. Gelukkig zou ik zelf gaan helpen dus als het niet gaat gaan we gewoon naar huis. Net al een paasontbijtschotel voor KK`s klas in elkaar gedraaid en GG heeft een ontbijtje gemaakt voor een klasgenoot, die trekken lootjes. Al vroeg in actie dus vandaag. Laterrrrr
Hahaha Bentetje, als het toch zo simpel was... 5 minuutjes eerder vertrekken!

(Al moet ik zeggen dat wij tegenwoordig eigenlijk altijd wel op tijd zijn)

Hoop dat KK het volhoudt!

Hier ook de kindjes om kwart over acht (!!) op school afgeleverd voor een paasontbijt en ze hadden er vreselijk veel zin in. Lief hoor!

Leentje ligt nog in bed en die zingt nu slaap kindje slaap!

"Buiteloppeschaaaa"

Lieve lieve lieve Toet!!! VAN HARTE!!!!

(En als er nou iemand is die ik persé een kaart had willen bezorgen op haar verjaardag en nou ben ik het nog vergeten!! )

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAA!!!!
Ik vind kaarten op een andere dag krijgen ook leuk hoor!

We hadden een stroomstoring gehad vannacht. Maar dat wisten we natuurlijk niet. Toen we wakker werden knipperde de wekker 01:56. Het bleek kwart voor 8!

Meis en Lief hebben voor me gezongen. Meis kroop vervolgens bij mij in bed. Snel een paar cadeautjes uitgepakt. Slaperige BJ in de kleren gehesen (die er geen zin in had, tot ie hoorde dat ie op de fiets mocht ontbijten ). Ik fruittas gemaakt en fietsontbijtje gesmeerd en weer terug in bed. Lief bracht hem naar school. Nu liggen Meis en ik samen te internetten. Ze vindt het jammer dat het getal op de ballonnen van Dream niet klopt!

Dank voor de felicitaties. Tot later. Ik zorg straks wel voor thee, koffie en taart!
quote:meave schreef op 08 april 2009 @ 11:29:

[...]

Ach. Ik ga inmiddels graag de strijd aan. Die twee (niet de mijn hoor, die van Mieflief) zullen met slechts een neuslengte verschil eindigen op plaats 1 en 2. Nieuwe ellende. Korte samenvatting: wij moeten snel een goede advocaat hebben. De rest volgt tzt wel in de nAk.

Echt niet te geloven.... Wat kunnen mensen toch raar doen!

(en ik sprak eergisteren een oud-collega die zo mogelijk nog een grotere hufter van een ex heeft omdat ze het sterke vermoeden heeft dat hij nu al een kind heeft met zijn minnares terwijl zij niet eens gescheiden zijn maar hij zegt er niets van tegen haar of zijn kinderen )
Maar natuurlijk ook:

Geveeliciteerd lieve lieve Toet!

En succes Driem! Go get the job!
Toet, ik heb gezocht naar balonnen met je echte leeftijd er op, maar helaas....

Leentje is ECHT een meisje: ze vraagt de hele dag: "Isdat?" "Doetie?" "Isdat?" etc.. (en dan op de fiets met twee handen tegelijk wijzen: "Isdat? Isdat? Isdat?") net wees ze een prinsesje aan op Lotjes spaarpot: "Isdat?" na mijn antwoord zei ze: "Sesje is móóóói!"
HIEPERDE PIEP.. HOERA!, we hebben een jarige Toet!

Gefeliciteerd schat, dikke klapzoenen en een hele fijne dag!

(zou graag hele leuke plaatjes plakken maar door die bug kan dat niet meer, beetje jammer. Bedenk er maar even grote ballonnen, toeters en springkussens voor het Toetje van de Maand bij!)
Even voor Meis:

Leentje is lief!

Go Dream!
Leuk hoor; taart, ballonnen en een vlag, maareh...:

Bedacht met net dat ik vanmorgen Mops-met-paasontbijt wel op tijd op school heb afgeleverd...maar dat ik haar fruit en drinken was vergeten. Dus hoppla, terug op de fiets en etrug naar school. Mops dankbaar en gretig voor een kus.

Ik buk.

Zij springt.

Een kop van grantiet knalt tegen mijn jukbeen.

En nu zit mijn oog dicht...

Kinderen, begin er niet aan!
Gran-tiet; is dat een tiet van een granny zoals je ze hieronder afbeelt?

Ik kom net van mijn eerste afspraak met de fysio. Heb een peesontsteking (al dat gepees he, is niet goed voor een mens). Ik moet dus nu een week rust. Als in; rust voor mijn schouder. Als in bijvoorbeeld niet typen. Ehm.. ooh, tjaaa.

Dus.......

O shit, Toet! Ik bedoel: Gefeliciteerd, Toet! En kussen en liefs en alle moois!! (Maar wat stom van ontsteking...)

Go Dreamer!! Kom je even melden hoe het gaat /is gegaan?

Ik weet nog steeds niet wanneer ik er precies ben bij Slemp (maar ik ben er hoe dan ook wel deel van de tijd, uiteraard) maar vanavond ga ik het verder uitonderhandelen met mijn moeder en GG. Het is meer dat ik zelf niet een compleet weekend Zoon wil overslaan, van dat hij de week daarop geheel weg is met Ex & diens ouders. Maar goed, komt goed. Doet er nou iemand boodschappen, eigenlijk?
Graniet, dus.....

Fuck Toet, dat is balen!

En boodschappen!

Ja, das een goede...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven