Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Suðri schreef:
28-10-2019 21:26
En bannen.
Vast van die momenten at je trots bent op je werk en de resultaten die je behaalt.
Nou ja, als je nog 4 forummers over hebt omdat de rest een ban heeft dan heb je wel resultaat. Dan kunnen die 4 het hebben over vroegah en zwarte piet en hoe de buitenlander alles verpest en klopt de wereld weer
[quote=RikM post_id=30553506 time=1572294561 user_id=307731]

:HA:
anoniem_386595 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:33
4.69% gewijzigd
yasmijn schreef:
28-10-2019 21:31
Wat is er verwijderd? Wat hebben we gepost? Over vroegere rellen die gewoon terug te vinden zijn?
Rellen veroorzaakt door Viva zelf notabene? Die Posts?
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
28-10-2019 21:31
Wat is er verwijderd? Wat hebben we gepost? Over vroegere rellen die gewoon terug te vinden zijn?
Wat een mal argument.
De tekst van Meds is ook gewoon terug te vinden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Malinois schreef:
28-10-2019 21:32
Nou ja, als je nog 4 forummers over hebt omdat de rest een ban heeft dan heb je wel resultaat. Dan kunnen die 4 het hebben over vroegah en zwarte piet en hoe de buitenlander alles verpest en klopt de wereld weer
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Afbeelding
RikM schreef:
28-10-2019 21:29
Afbeelding
yasmijn schreef:
28-10-2019 20:55
Ik ben niet de oudste! 😱
Ik ben hier al wel heel lang. Kan zo niemand noemen die hier langer is of net zo lang echter, die fossielen van toen kunnen hier ook zitten onder andere nicks. Je weet het niet.
Ik een maand na jou. :cheer2:
Ik weet eigenlijk niet eens wat er nou weg is.
Malinois schreef:
28-10-2019 21:32
:HA:
RikM schreef:
28-10-2019 21:34
Afbeelding
Als mijn topic gisteren gewist is vanwege provoceren, waarom besta ik dan nog ?

Is de rest er nog ?
blijfgewoonbianca schreef:
28-10-2019 21:39

Is de rest er nog ?
Voor zover ik weet wel.
28-10-2019 21:39

Is de rest er nog ?
Ik ban dus ik ben.

Dat is het motto van de mods
28-10-2019 21:35
Ik weet eigenlijk niet eens wat er nou weg is.
Ik dus ook niet! 😂 iets over die column vol racisme van Viva zelf? De voordelen van daten met negers gekleurde medeman? Waardoor hoofdredacteur Viviane door het stof moest en dat ook netjes deed? Is dat verwijderd?
Geen bijzonderheden
Ik vind meds dr stuk nog steeds als ik mezelf loep
Ik denk dat het bannen van WW te maken heeft met haar recente initiatief om de OP van Meds weer terug te plaatsen
RamsayStreet schreef:
28-10-2019 21:42
Ik denk dat het bannen van WW te maken heeft met haar recente initiatief om de OP van Meds weer terug te plaatsen
Dat hebben wel meer gedaan nog vandaag.
O en dan nog iets ivm het feestje voor Meds.

Het kan zo maar zijn dat ze de hele dag beha’s heeft verbrand op het malieveld waarna de trekker vastliep in de blubber dus wellicht verwacht ze niet dat ze morgen op de uitgerekende verlosdatum achter de pc kan zitten.
yasmijn wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:45
0.92% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Gut, ik was een goed uur kwijt aan alle commotie bijlezen. Hulde aan allen die er nog energie voor hebben om over dit soort dingen in discussie te gaan of het in ieder geval te proberen.

Ik dacht altijd dat het veranderen van hun slogan gewoon zo'n reclamedingetje was, je weet wel, eens in de zoveel tijd moet er een nieuw plasje overheen gedaan worden maar eigenlijk verandert er niks, maar ik realiseer me steeds vaker dat men bij Sanoma écht van missie en visie en strategie is veranderd. Ze willen serieus geen vrouwen met een mening meer en daar kan iedereen over blijven discussiëren, fulmineren, pleiten, beargumenteren tot we een ons wegen maar het Vivaforum zoals het was is al heel lang dood en begraven.

Neemt niet weg dat Meds natuurlijk geen ban verdiende en eindelijk weer eens een interessant topic had geopend, maar dat is nu net de crux: men wil geen interessante topics. Dat brengt alleen maar gedoe met zich mee.

Het is gewoon jammer dat er geen enkel ander vrouwenblad een goedlopend forum heeft. Onze tijd is hier wel over, dat blijkt keer op keer.

Maar nogmaals: hulde voor alle energie die jullie er in blijven steken en Meds d'r ban moet natuurlijk gewoon terug gedraaid.
Am Yisrael Chai!
Malinois schreef:
28-10-2019 21:40
Ik ban dus ik ben.

Dat is het motto van de mods
Klinkt als een carnavalskraker.

Kennen jullie deze al ?

https://www.youtube.com/watch?v=NroYmUz4HuQ

“ ken het zijn dat ik u kan ? “
Belachelijk dat Wicked Witch geband is.
En belachelijk dat Meds geband is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
FV! Ik miste je al :thumbsup:
Geen bijzonderheden
Dana schreef:
28-10-2019 21:46
Belachelijk dat Wicked Witch geband is.
En belachelijk dat Meds geband is.
En dat alles gewoon gewist, verwijderd en op slot wordt gegooid. En dat forummers monddood worden gemaakt door de bannen terwijl ze een goed punt hebben.
PhiIae schreef:
28-10-2019 21:43
Dat hebben wel meer gedaan nog vandaag.
Misschien met haar oproep hier om het te blijven doen?

Edit: dit is het enige wat ik kan bedenken.
anoniem_392028 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 21:49
Reden: Aanvulling
11.87% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven