Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 oktober 2019 om 22:31
blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 22:04O, ik ben ineens zo benieuwd naar posts over spermagate met multiquotes.![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 28 oktober 2019 om 22:33

maandag 28 oktober 2019 om 22:34
Misschien heeft WW de post van Meds te vaak gequote.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

maandag 28 oktober 2019 om 22:37
blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 22:04O, ik ben ineens zo benieuwd naar posts over spermagate met multiquotes.![]()

Am Yisrael Chai!
maandag 28 oktober 2019 om 22:42
Ik denk dat er nog iets aan de hand is: de oude garde, de fossielen zeg maar, zijn nu natuurlijk allemaal oude wijven. Wij kwamen hier toen we zelf nog jong en kek waren, maar we zitten hier al zo lang dat het inmiddels meer "voor vrouwen in de overgang" dan "voor vrouwen met een mening" is.
En die oude zure sloten gillen dan ook nog eens het hardst, en zijn in de regel ook nog eens het meest taalvaardig. En dat schrikt de beoogde doelgroep, zeg maar de speciale sneeuwvlokjes met tepelstickers en smoothies-met-een-rietje, ontzettend af. Wij verpesten eigenlijk wat dit forum wil zijn.
Am Yisrael Chai!
maandag 28 oktober 2019 om 22:48
Wie niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik weet niet of dat nog wel de beoogde doelgroep is.fashionvictim schreef: ↑28-10-2019 22:42Ik denk dat er nog iets aan de hand is: de oude garde, de fossielen zeg maar, zijn nu natuurlijk allemaal oude wijven. Wij kwamen hier toen we zelf nog jong en kek waren, maar we zitten hier al zo lang dat het inmiddels meer "voor vrouwen in de overgang" dan "voor vrouwen met een mening" is.
En die oude zure sloten gillen dan ook nog eens het hardst, en zijn in de regel ook nog eens het meest taalvaardig. En dat schrikt de beoogde doelgroep, zeg maar de speciale sneeuwvlokjes met tepelstickers en smoothies-met-een-rietje, ontzettend af. Wij verpesten eigenlijk wat dit forum wil zijn.
Kerels met een nogal bekrompen vrouw- en wereldbeeld leveren misschien wel veel meer clicks en reclame-inkomsten op, als ik de keuzes van de redactie en de mods zo'n beetje bezie.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Ach jongens, het was al een bende tijdens angelgate, en erna en ervoor. Er is eigenlijk niets nieuws onder de zon. De forummers vinden iets van het beleid, de mods snoeren ons de mond, er ontstaat gedoe en 'opstand' en de mods trekken zich er niets van aan en na een tijdje ebt het weg en gaat iedereen weer gewoon zijn gang.
Ik kan me discussies herinneren over HPL, over de angels, over Viola, er is zoveel. En eigenlijk komt het altijd op hetzelfde neer: zij bepalen en wij blijven toch. Sad but true.
Ik kan me discussies herinneren over HPL, over de angels, over Viola, er is zoveel. En eigenlijk komt het altijd op hetzelfde neer: zij bepalen en wij blijven toch. Sad but true.
anoniem_370268 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 22:50
Reden: tikfoutje
Reden: tikfoutje
0.20% gewijzigd
maandag 28 oktober 2019 om 22:50
fashionvictim schreef: ↑28-10-2019 22:42speciale sneeuwvlokjes met tepelstickers en smoothies-met-een-rietje, ontzettend af. Wij verpesten eigenlijk wat dit forum wil zijn.

Ik denk dat je gelijk hebt. Wij zijn “ zoooooo “ niet meer de doelgroep.
maandag 28 oktober 2019 om 23:00
Wacht even.
Als ik later in het bejaardentehuis zit wil ik gewoon hier naar het forum kunnen om te lezen hoe het met sommige Nicks gaat.
Nu heb ik nog thuiswonende kinderen, een best wel druk sociaal leven en werk met collega’s waar ik ook privé veel mee doe.
En natuurlijk blijf ik, ook als de mods mijn achterkleinkinderen zouden kunnen zijn. En dan zeur en piep ik nog steeds, want dat voorkomt dat het nóg erger wordt.
En aangezien werkelijk álles waar je rooie oortjes van zou kunnen krijgen of waar je informatie over zou willen her en der gratis beter te krijgen is gaat het vanzelf over op de community die trouw blijft en die, zoals al vanaf het begin, helemaal niets met de doelgroep te maken heeft.
Er komt vanzelf een kunstgebittenfabrikant die wel reclame wil maken op een forum vol trouwe vastgeroeste zure sloten met een mening.
(Ben benieuwd of de Renault ooit nog weer zal durven)
Als ik later in het bejaardentehuis zit wil ik gewoon hier naar het forum kunnen om te lezen hoe het met sommige Nicks gaat.
Nu heb ik nog thuiswonende kinderen, een best wel druk sociaal leven en werk met collega’s waar ik ook privé veel mee doe.
En natuurlijk blijf ik, ook als de mods mijn achterkleinkinderen zouden kunnen zijn. En dan zeur en piep ik nog steeds, want dat voorkomt dat het nóg erger wordt.
En aangezien werkelijk álles waar je rooie oortjes van zou kunnen krijgen of waar je informatie over zou willen her en der gratis beter te krijgen is gaat het vanzelf over op de community die trouw blijft en die, zoals al vanaf het begin, helemaal niets met de doelgroep te maken heeft.
Er komt vanzelf een kunstgebittenfabrikant die wel reclame wil maken op een forum vol trouwe vastgeroeste zure sloten met een mening.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 23:03
Wij zijn de schoonmoeders van de doelgroep. En we gaan maar niet weg. Die arme meiden hebben vast duizenden voodoopoppetjes van ons gekleid inmiddels.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 22:50![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Wij zijn “ zoooooo “ niet meer de doelgroep.
Am Yisrael Chai!

maandag 28 oktober 2019 om 23:04
Als je het zo bekijkt zijn ze inderdaad zwaar te betreuren.fashionvictim schreef: ↑28-10-2019 23:03Wij zijn de schoonmoeders van de doelgroep. En we gaan maar niet weg. Die arme meiden hebben vast duizenden voodoopoppetjes van ons gekleid inmiddels.
maandag 28 oktober 2019 om 23:07
fashionvictim schreef: ↑28-10-2019 22:42Ik denk dat er nog iets aan de hand is: de oude garde, de fossielen zeg maar, zijn nu natuurlijk allemaal oude wijven. Wij kwamen hier toen we zelf nog jong en kek waren, maar we zitten hier al zo lang dat het inmiddels meer "voor vrouwen in de overgang" dan "voor vrouwen met een mening" is.
Geen bijzonderheden
maandag 28 oktober 2019 om 23:07
maandag 28 oktober 2019 om 23:08
Ja, ik snap ook nog steeds niet dat ze ons niet omarmen en wekelijks met gratis pakken Tena Lady, flesjes Breezah (kent-u-deze-nog-nog-nog-nog) en dozen vol Raiders, Winner Taco's en Smiths Chips overladen.feow schreef: ↑28-10-2019 23:00Wacht even.
Am Yisrael Chai!

maandag 28 oktober 2019 om 23:08
Ze weten alleen maar dat het bestaat dankzij hun moeders

maandag 28 oktober 2019 om 23:10
Ik ben mijn moeder hier nog niet tegengekomen. Ik vermoed daarentegen wel dat ze hier ergens rondloopt op het forum

maandag 28 oktober 2019 om 23:10
O God ik zit zo hardop te lachen dat die man hier op de bank mij aankijkt zo van wtf?fashionvictim schreef: ↑28-10-2019 23:03Wij zijn de schoonmoeders van de doelgroep. En we gaan maar niet weg. Die arme meiden hebben vast duizenden voodoopoppetjes van ons gekleid inmiddels.
Geen bijzonderheden