Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 28 oktober 2019 om 23:16
Mensen die bleven hangen deden dat vanwege de sfeer. Al die clicks komen echt niet van passanten. Laat de harde kern ( heb ik het echt niet perse over de mensen die hier zo’n beetje vanaf het begin zitten ) uit zo’n 150 forummers bestaan...hebben ze echt geen enig idee hoe bepalend die zijn ( geweest ) ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 28 oktober 2019 om 23:17
Sanne W beschrijft dat goed in die videoblog over community’s.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 23:16Mensen die bleven hangen deden dat vanwege de sfeer. Al die clicks komen echt niet van passanten. Laat de harde kern ( heb ik het echt niet perse over de mensen die hier zo’n beetje vanaf het begin zitten ) uit zo’n 150 forummers bestaan...hebben ze echt geen enig idee hoe bepalend die zijn ( geweest ) ?
maandag 28 oktober 2019 om 23:17
maandag 28 oktober 2019 om 23:18
Raak.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 23:16Mensen die bleven hangen deden dat vanwege de sfeer. Al die clicks komen echt niet van passanten. Laat de harde kern ( heb ik het echt niet perse over de mensen die hier zo’n beetje vanaf het begin zitten ) uit zo’n 150 forummers bestaan...hebben ze echt geen enig idee hoe bepalend die zijn ( geweest ) ?
Geen bijzonderheden
maandag 28 oktober 2019 om 23:19
Dan moet je meelezen. En daar is de cm voordat deze kwam mee gestopt.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-10-2019 23:16Mensen die bleven hangen deden dat vanwege de sfeer. Al die clicks komen echt niet van passanten. Laat de harde kern ( heb ik het echt niet perse over de mensen die hier zo’n beetje vanaf het begin zitten ) uit zo’n 150 forummers bestaan...hebben ze echt geen enig idee hoe bepalend die zijn ( geweest ) ?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 28 oktober 2019 om 23:21
Formaldehyde ruikt zo lekker naar amandelen

Disclaimer: niet te diep inademen. Is niet gezond voor je
maandag 28 oktober 2019 om 23:23
Die daarvoor reageerde wel in mijn inbox met dat ze heus wel las wat ik aan haar gericht schreef op napraat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

maandag 28 oktober 2019 om 23:25
Ik ben wel eens moderator geweest van een Engelstalig forum, maar werd niet goed van het bansysteem dus zelf opgestapt

Het gaat er hard aan toe in banland.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.

maandag 28 oktober 2019 om 23:25
Fijn om als podcastje aan te zetten. Ze heeft een prettige stem 
https://www.welovecommunities.nl/sanne-walvisch

https://www.welovecommunities.nl/sanne-walvisch