HELP :(
dinsdag 29 oktober 2019 om 16:22
Hallo lieve dames
Ik weet niet of ik op de juiste plaats topic open maar zal het toch plaatsen
Ik heb een koperspiraal laten plaatsen in Juli 2019 en sindsdien ben ik maar 2 keer ongesteld geworden waarbij men laatste mestruatie 24 september was .. men vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt ik moest deze maand ongesteld worden maar er is niks op gang gekomen
Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan die was negatief
Kunnen jullie mij helpen ik ben helemaal verward
Ik weet niet of ik op de juiste plaats topic open maar zal het toch plaatsen
Ik heb een koperspiraal laten plaatsen in Juli 2019 en sindsdien ben ik maar 2 keer ongesteld geworden waarbij men laatste mestruatie 24 september was .. men vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt ik moest deze maand ongesteld worden maar er is niks op gang gekomen
Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan die was negatief
Kunnen jullie mij helpen ik ben helemaal verward
dinsdag 29 oktober 2019 om 18:01
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:17
Nou ik weet echt niet meer wat ik moet denken want ik word zolang niet ongesteld ik ben 8 dagen overtijd na men laatste menstruatie en ik had een controle na het plaatsen en hij zat er gewoon in ? Ik heb vraagtekens in men hoofd en ik kan nergens iets kwijt omdat ik in nederland ben verhuis en geen vaste vrienden heb doet even deugd om hier te opluchten
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:18
Hoelang heb je gewacht met testen??
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:43
Ah, goed teken dat de spiraal met de controle op zijn plaats zat!
Ik heb geen controle gehad, was niet nodig werd gezegd. Ik weet inmiddels wel beter.
Ik was 8 dagen later dan de cyclus ervoor. Zoontje van toen 8 maanden wilde ineens amper uit de borst drinken en het drinken was gevoelig. De test was meteen positief.
Wacht het anders nog die week/paar dagen af. Misschien veel stress of een andere mogelijke oorzaak waardoor je menstruatie uit zou kunnen blijven?
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Ik heb geen controle gehad, was niet nodig werd gezegd. Ik weet inmiddels wel beter.
Ik was 8 dagen later dan de cyclus ervoor. Zoontje van toen 8 maanden wilde ineens amper uit de borst drinken en het drinken was gevoelig. De test was meteen positief.
Wacht het anders nog die week/paar dagen af. Misschien veel stress of een andere mogelijke oorzaak waardoor je menstruatie uit zou kunnen blijven?
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
dinsdag 29 oktober 2019 om 22:50
dinsdag 29 oktober 2019 om 23:35
Ik mag geen mirena want ik heb trombose
ik heb eigenlijk geen stres gelukkig ik ben een gelukkige moeder van 2 kids en ik ben nog maar 22 om stres te hebben
even afwachten als ik november nog steeds niet ongi ben zal ik nog eens testen zo niet ga ik nr de huisarts of gyn bedankt voor jullie reacties
dinsdag 29 oktober 2019 om 23:38
Zo goed dat ik het weet waneer je een mirena hebt bloed je heel weinig of je bloed helemaal niet maar ik ken iemand die zwanger is geraakt met mirena dus niks is 100%
dinsdag 29 oktober 2019 om 23:45
Ow en sorry ik begreep helemaal niet wat je zei
Nee bij een koperspiraal moet je eigenlijk wel je menstruatie krijgen myn gyn zei ook dat ik zowiso meer ga bloeden dan normaal maar er komt niks op gang
dinsdag 29 oktober 2019 om 23:45
En hoe was je zwangerschap verlopen ?
Had je een miskraam was de baby gezond enzv ??