Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
... had ik al gedaan. Lolll
Yellow :worship: Ik was vergeten dat jij morgen naar de chirurg mag?
JustcallmeTuT schreef:
29-10-2019 19:17
... had ik al gedaan. Lolll
Yellow :worship: Ik was vergeten dat jij morgen naar de chirurg mag?
Ja maar op controle rond half 3 hoor. Dus niemand die mij dan nog onder narcose brengt want ik wil thuis slapen. :whistle:

Gaat wel pittig worden met de bus. Misschien kussentje meenemen.

Was vandaag al niezoheelslim. Wilde weten of mijn knoflook op kwam, en toen zag ik frambozen om te plukken en zelfs tomaten. En een half potje zaad. Ik gebruik dus ook wel eens dubbelzinnige teksten, maar daarmee lok ik mensen om vervolgens over tuinieren te gaan praten. En eigenlijk is het erg dat een potje zaad dubbelzinnig is. Want er komen bloemen uit. Nu raak ik in de war hier jongens. :rofl: Maargoed rek en strek op die wond. Heb ik wel even gevoeld.

Ik ga sowieso een schilderij maken van twee billen waar bloemen uitgroeien maar dat is een grap over de liefde tussen Regenboog en mij.
suzyqfive schreef:
29-10-2019 19:05
Lise, heel veel succes morgen! Hopelijk ben je ook gewoon lekker op je tijd aan de beurt en hoef je niet te lang te wachten.

Hoe is je herstel daarna? Moet je lang blijven liggen?
Dank je wel.

Ik heb nog niets gehoord over de periode na het herstel. Dat zal ik morgen wel horen.
Tas is ingepakt dus volgens mij ben ik voorbereid. Morgen bijtijds weg en dan laat ik het maar over me heen komen.
Veel lieve berichtjes gehad van mensen, dat vind ik wel heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Dat noem je kontbloemen Yellow :rofl:
Een vriendin van mij noemde haar trosje aambeien zo :hyper:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte morgen Lise! :redrose:

Lijkt me een bijzonder schilderij, Yellow :proud:
Later is nu
Heel veel succes morgen Lise! Ik hoop dat het je veel goeds zal brengen.

Jij ook sterkte, Yellow. Hopelijk kan de chirurg je verder helpen. Kan regenboog mee?

Lientje, fijn dat de operatie van je dochter is geslaagd! Jammer van de onrustige huid. Hopelijk trekt dat nog bij.
Sterkte Lise en Yellow!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lise en Yellow: ik denk aan jullie vandaag, sterkte!
cesium24 schreef:
30-10-2019 07:53
Lise en Yellow: ik denk aan jullie vandaag, sterkte!
+1, veel sterkte beiden! :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Lise, een spannende dag vandaag voor je. Ik wens je veel sterkte toe en ik hoop van harte dat de operatie alle pijn en ongemakken weg neemt. :smooch:

Ook Yellow sterkte met de controle. :there:

Voor jullie allemaal een :bigkiss:
Bedankt iedereen :heart:

Ik ben er wel klaar voor. We stappen zo de auto in. Ik voel mezelf wonderbaarlijk rustig, volgens mij is man zenuwachtiger. Hij vindt het behoorlijk spannend allemaal.
sterkte en succes, Lise!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Foto gemaakt en nu zitten we te wachten bij de afdeling voor de intake. Dat loopt een half uur uit al.
Inmiddels wel over de honger heen gelukkig.
:cheer2: Lise
Succes Lise!! :cheer:
Inmiddels geïnstalleerd. Man is naar huis. Ik ben tegen 14:00 aan de beurt dus ik heb nog wat tijd te doden.
Succes Lise!!! Ik duim voor je!
lise1985 schreef:
30-10-2019 12:00
Inmiddels geïnstalleerd. Man is naar huis. Ik ben tegen 14:00 aan de beurt dus ik heb nog wat tijd te doden.
Pffoee ik was nu uit mijn ziekenhuisbed gestuiterd. Maar jij moet sowieso blijven slapen toch?

Heel veel sterkte! :hug:

Ik ben nog aan het bedenken hoe ik Regenboog zijn broek naar beneden getrokken krijg zodat het een dubbele afspraak in 1 wordt.

Sorry flauwe humor. Ik kan alleen maar slechte grapjes aan een stuk door maken als “goede manier om er mee om te gaan”. En nu vind mijn “schoonmoeder” me niet lief meer omdat het me niet lukt om mee te gaan in haar “het is zo verdrietig allemaal tour”. Ik moest het een keer verpesten.
Jup, tot morgen in elk geval
Hoelang duurt de operatie ongeveer Lise?
Succes straks, Yellow.
Afbeelding

Zonder de pizza
Kwebbeltje91 schreef:
30-10-2019 12:42
Hoelang duurt de operatie ongeveer Lise?
Een uur.

Ik ben nog aan het wachten. Het zal wel uitlopen. Ik ben dat wachten wel zat nu.
Dan hoop ik dat je nu onder het mes ligt, Lise, hoewel zo'n zin dan ook weer raar klinkt.

Tsk, jouw schoonmoeder kan ook nergens tegen, Yellow ;-))
Jij ook nog sterkte.

ik zat vanmorgen op de verkeerde locatie van het ziekenhuis, dus heb geen fysio gezien. Een vrouw die voor mij aan de beurt was, zat óók op de verkeerde locatie, dus ik heb niet zo heel extra lang gewacht, want we bedachten al snel dat er iets niet klopte.
Kennen jullie die reclame "volg de skoda-rijder"? Geen goed idee, in dit geval, want we bleken allebei skoda te rijden :rofl: (ja, dat vond ik dan weer grappig :roll: )

Afijn, bij de andere locatie is de auto verder weg geparkeerd, en ik dacht volgende week in de tussentijd de hond kunnen laten trimmen. Dat wordt 'm niet. Even wat op verzinnen. Misschien dat ik die afspraak ook wel afzeg, want ik was er al helemaal zat van. Gedoe met 2 locaties. Eerste keer moest ik bij ene, tweede keer bij tweede. Dat was allebei met de arts. Toen maakte ik deze afspraak met fysio dus op locatie 2, volgens mij heb ik nog gevraagd 'dus dat is ook hier?', maar dat was het dus niet.
Was voor achillespees, trouwens.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven