Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

dinsdag 29 oktober 2019 om 19:35
Ja maar op controle rond half 3 hoor. Dus niemand die mij dan nog onder narcose brengt want ik wil thuis slapen.JustcallmeTuT schreef: ↑29-10-2019 19:17... had ik al gedaan. Lolll
YellowIk was vergeten dat jij morgen naar de chirurg mag?

Gaat wel pittig worden met de bus. Misschien kussentje meenemen.
Was vandaag al niezoheelslim. Wilde weten of mijn knoflook op kwam, en toen zag ik frambozen om te plukken en zelfs tomaten. En een half potje zaad. Ik gebruik dus ook wel eens dubbelzinnige teksten, maar daarmee lok ik mensen om vervolgens over tuinieren te gaan praten. En eigenlijk is het erg dat een potje zaad dubbelzinnig is. Want er komen bloemen uit. Nu raak ik in de war hier jongens.

Ik ga sowieso een schilderij maken van twee billen waar bloemen uitgroeien maar dat is een grap over de liefde tussen Regenboog en mij.

dinsdag 29 oktober 2019 om 20:47
Dank je wel.
Ik heb nog niets gehoord over de periode na het herstel. Dat zal ik morgen wel horen.

dinsdag 29 oktober 2019 om 22:23

woensdag 30 oktober 2019 om 12:20
Pffoee ik was nu uit mijn ziekenhuisbed gestuiterd. Maar jij moet sowieso blijven slapen toch?
Heel veel sterkte!

Ik ben nog aan het bedenken hoe ik Regenboog zijn broek naar beneden getrokken krijg zodat het een dubbele afspraak in 1 wordt.
Sorry flauwe humor. Ik kan alleen maar slechte grapjes aan een stuk door maken als “goede manier om er mee om te gaan”. En nu vind mijn “schoonmoeder” me niet lief meer omdat het me niet lukt om mee te gaan in haar “het is zo verdrietig allemaal tour”. Ik moest het een keer verpesten.

woensdag 30 oktober 2019 om 13:53
Een uur.
Ik ben nog aan het wachten. Het zal wel uitlopen. Ik ben dat wachten wel zat nu.
woensdag 30 oktober 2019 om 14:35
Dan hoop ik dat je nu onder het mes ligt, Lise, hoewel zo'n zin dan ook weer raar klinkt.
Tsk, jouw schoonmoeder kan ook nergens tegen, Yellow
Jij ook nog sterkte.
ik zat vanmorgen op de verkeerde locatie van het ziekenhuis, dus heb geen fysio gezien. Een vrouw die voor mij aan de beurt was, zat óók op de verkeerde locatie, dus ik heb niet zo heel extra lang gewacht, want we bedachten al snel dat er iets niet klopte.
Kennen jullie die reclame "volg de skoda-rijder"? Geen goed idee, in dit geval, want we bleken allebei skoda te rijden
(ja, dat vond ik dan weer grappig
)
Afijn, bij de andere locatie is de auto verder weg geparkeerd, en ik dacht volgende week in de tussentijd de hond kunnen laten trimmen. Dat wordt 'm niet. Even wat op verzinnen. Misschien dat ik die afspraak ook wel afzeg, want ik was er al helemaal zat van. Gedoe met 2 locaties. Eerste keer moest ik bij ene, tweede keer bij tweede. Dat was allebei met de arts. Toen maakte ik deze afspraak met fysio dus op locatie 2, volgens mij heb ik nog gevraagd 'dus dat is ook hier?', maar dat was het dus niet.
Was voor achillespees, trouwens.
Tsk, jouw schoonmoeder kan ook nergens tegen, Yellow

Jij ook nog sterkte.
ik zat vanmorgen op de verkeerde locatie van het ziekenhuis, dus heb geen fysio gezien. Een vrouw die voor mij aan de beurt was, zat óók op de verkeerde locatie, dus ik heb niet zo heel extra lang gewacht, want we bedachten al snel dat er iets niet klopte.
Kennen jullie die reclame "volg de skoda-rijder"? Geen goed idee, in dit geval, want we bleken allebei skoda te rijden

Afijn, bij de andere locatie is de auto verder weg geparkeerd, en ik dacht volgende week in de tussentijd de hond kunnen laten trimmen. Dat wordt 'm niet. Even wat op verzinnen. Misschien dat ik die afspraak ook wel afzeg, want ik was er al helemaal zat van. Gedoe met 2 locaties. Eerste keer moest ik bij ene, tweede keer bij tweede. Dat was allebei met de arts. Toen maakte ik deze afspraak met fysio dus op locatie 2, volgens mij heb ik nog gevraagd 'dus dat is ook hier?', maar dat was het dus niet.
Was voor achillespees, trouwens.
Later is nu