Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quattro-stagioni schreef:
31-10-2019 17:32
Gaviscon?

Nee antagel.
Suðri schreef:
31-10-2019 17:42
Heerlijk joh. Vanaf de kerst met je voeten omhoog!
Superfijn. Dankje Star 😘
Suðri schreef:
31-10-2019 17:45
Mijn hoofd wel, mijn lichaam alleen nooit :evil:
Mijn lichaam dus wel, ging totaal zelfstandig te werk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
S-Meds schreef:
31-10-2019 17:46
vreeeeeeeeslijk

onthou dat je allen wat je in die cursus leert toch vergeet zodra het erop aankomt.
Verloskundige gaf aan dat het wel zou helpen.
Graag verder op de zwanger/kinderpijler, dank u.
DuchessMeganMarkle schreef:
31-10-2019 17:44
Volgende week ga ik naar de puf cursus :-D .
Oh daar ben ik nooit aan begonnen, ik ben niet zo'n groepsmens. En ik leer vrij snel, dus na een paar flinke weeën en wat instructie van de verlos wist ik prima hoe te puffen.

Edit: sorry Broekrok :proud:
Ik heb nog helemaal geen productie in mijn borsten. Verloskundige had aangegeven om naar de borstvoedingsavond te gaan. In hoeverre is dat zinvol? Leggen ze de baby meteen aan de borsten? Ook als er nog geen melk uitkomt?
Solomio schreef:
31-10-2019 17:42
Das bij mij nooit gelukt.

Bij mij ook niet, kind kwam voordat mijn verlof begon.
Klachten over Sanoma
U kent Sanoma waarschijnlijk van bekende media zoals Libelle, vtwonen, Margriet en Donald Duck. Heeft u een klacht over Sanoma?Wij helpen u graag verder met uw klacht. Wilt u zo duidelijk mogelijk beschrijven wat er is gebeurd? Sanoma heeft met Klacht.nl al veel klachten weten op te lossen. Dus wat uw klacht ook is, meld het op Klacht.nl zodat wij kunnen reageren op uw klacht en u wellicht een oplossing kunnen bieden. Wij streven er naar om u te helpen binnen 24 uur (op werkdagen).

... :-D ... bij klacht.nl
Wat trouwens doorgeeft dat ze op twitter zetten dat de klacht nog niet in behandeling genomen is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
31-10-2019 17:57
Ik heb nog helemaal geen productie in mijn borsten. Verloskundige had aangegeven om naar de borstvoedingsavond te gaan. In hoeverre is dat zinvol? Leggen ze de baby meteen aan de borsten? Ook als er nog geen melk uitkomt?
Ik ben vooraf naar zo’n avond van la leche league geweest. Vond ik heel prettig.
broekrok schreef:
31-10-2019 17:52
Eens.
31-10-2019 17:57

Oh Megan, dit meen je niet. Heb je je nog nergens ingelezen? Dan rap naar een voorlichtingsavond, en de zwangerpijler :proud:
S-Meds schreef:
vreeeeeeeeslijk

onthou dat je allen wat je in die cursus leert toch vergeet zodra het erop aankomt.
Ik heb er heel veel aangehad tijdens een uren durende weeenstorm en wel al persweeen voor een uur maar niet mogen persen. Wel zwangerschapsyoga.
the_Wicked_Witch schreef:
31-10-2019 17:59
Bij mij ook niet, kind kwam voordat mijn verlof begon.
Die van mij had er nu nog gezeten als ze niets gedaan hadden.
31-10-2019 18:00
Oh Megan, dit meen je niet. Heb je je nog nergens ingelezen? Dan rap naar een voorlichtingsavond, en de zwangerpijler :proud:
Natuurlijk wel. Het is veel informatie wat op je afkomt als nieuwe moeder.
S-Meds schreef:
vreeeeeeeeslijk

Is alleen leuk / nuttig om andere zwangere vrouwen te leren kennen. Een van mijn beste vriendinnen heb ik op de pufclub ontmoet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
broekrok schreef:
31-10-2019 17:52
31-10-2019 18:00
Oh ik wist ook van niks hoor. Ik ging er eigenlijk van uit dat alles vanzelf wel goed zou komen met die borstvoeding, en anders was er ook altijd nog de fles niewaar. In mijn geval bleek het inderdaad vanzelf goed te komen, zonder voorlichtingsavond of cursus.
Lady*Voldemort schreef:
31-10-2019 18:04
Oh ik wist ook van niks hoor. Ik ging er eigenlijk van uit dat alles vanzelf wel goed zou komen met die borstvoeding, en anders was er ook altijd nog de fles niewaar. In mijn geval bleek het inderdaad vanzelf goed te komen, zonder voorlichtingsavond of cursus.

Hier wil ik wel antwoord op geven maar doe het niet vanwege zwangerpijler verzoek, anders blijven we doorgaan :P
broekrok schreef:
31-10-2019 18:04
Ik wil het hier met bekende forummers / ervaren moeders, voor mij vertrouwde forumleden over hebben.
blijfgewoonbianca schreef:
31-10-2019 18:03
Is alleen leuk / nuttig om andere zwangere vrouwen te leren kennen. Een van mijn beste vriendinnen heb ik op de pufclub ontmoet.
ik had een keer een zweeftevenpufclub, kreeg ook informatie dat je toch niet maar zo je baby moest vaccineren.
31-10-2019 18:06
Hier wil ik wel antwoord op geven maar doe het niet vanwege zwangerpijler verzoek, anders blijven we doorgaan :P
Geef je antwoord misschien pik er wat van op. Er staat nergens dat je niet over zwangerschap mag hebben.
Ik wil het hier met bekende forummers / ervaren moeders, voor mij vertrouwde forumleden over hebben.
En die zijn er juist op de zwanger/kinderpijler.
En jij kunt wel zo veel willen.
Maar er hoeft hier niet inhoudelijk over jouw zwangerschap gepraat te worden.
Gelijk heb je. Geef daarna nog even door wat je gaat eten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Verwacht van mij geen zwangerschaps- en bevallingstips, mijn jongste kind is ook alweer een tijdje 20+ dus mijn ervaring is vér achterhaald...! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven