Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Ja Mien, vertel over je afspraken! Had het met jullie bruiloft te maken? Of ben je stiekem weer voor een echo geweest?
Ja klinkt wel gezond idd. Als wij zelf pizza maken zit er meestal meer vlees op dan wat anders.

Sproetje, ik had er overheen gelezen (of ik was het vergeten, dat ben ik vergeten. ) maar meis! Ik heb eigenlijk niet echt iets toe te voegen (again), maar ik ben het wel eens met Beng. Jullie zullen samen gelukkig blijven! Wat ik uit je verhalen opmaak passen jullie zo goed bij elkaar, dat kan gewoon niet zomaar misgaan. (met inflatiecorrectie en één extra vanwege de crisis)
Een poule... leuk!! Ik zet in op morgenavond 23.00
quote:chica1978 schreef op 09 april 2009 @ 19:33:

Ja Mien, vertel over je afspraken! Had het met jullie bruiloft te maken? Of ben je stiekem weer voor een echo geweest? Bingo en niet stiekem! Ik heb jullie maandag verteld dat we vandaag voor een echo zouden gaan en en en iedereen was is het vergeten!

En ik heb vandaag de hele bruiloft bij het gemeentehuis betaald, dus het is nu helemaal officieel. We gaan echt trouwen op de 17e!
Oeh ik doe ook mee. Ik zeg zaterdag rond 1 uur in de middag.
Whahahahaha, we maken er echt een spektakel van! Ik zet in op een paaskindje. Zondag 01:15 - een nachtbrakertje.

Wie biedt er meer???
Ooeh Mien, alles was toch wel goed met Teuntje?!?! Sorry dat ik het vergeten was...stond het in de tabel? FF checken, nee...

Maar nu je het zegt weet ik het weer. Sorry nogmaals, mijn geheugen heef tme in de steek gelaten....
Gefeliciteerd Mien, echtechtecht trouwen! Hoe staat het ervoor qua outfit? Heb je al een mooie jurk gevonden?
Oeh ik stijg bijna op, de bubbels van de prosecco komen tot ongekende hoogte. Ik ben helemaal wappie.Heb trouwens heerlijke pinda's erbij om te knabbelen. Vers gebrand van de notenman. Zoveel lekkerder dan pinda's of nootjes uit de supermarkt.
Nog geen jurk, doen we (mama, papa en ik) een paar weken voor de bruiloft. Dan weet ik ongeveer hoe groot mijn buik zal zijn.

Alles was goed met Teun, en de mevrouw kon heel goed zien wat Teun wordt... Daar gingen we voor kijken!
Oh ja, Beng! Ik vind de notenkraam ook altijd zo lekker ruiken op de markt. Heb je ze dan met velletje of zonder? Mijn mama neemt altijd met velletje, maar ik vind zonder lekkerder.

We noemen Teun trouwens Chuck Norris nu (google maar eens) omdat we een Roundhouse Kick-end kindje zagen op de echo.
Oh ja, vandaag is het donderdag, en donderdag ging je voor een echo , was het ook een klein beetje vergeten

Maar ik begrijp dat alles goed is gegaan? En dat je nu weet wat er in je buik zit??? Verel vertel vertel!!
Ok, wel zo verstandig dat je nog even wacht met de jurk. Buik kan nog explosief groeien natuurlijk.

Euh, ga je ook verklappen wat Teun wordt of hou je dat voor jezelf. Chuck Norris vind ik trouwens minder leuk dan de werktitel Teun. Bij Chuck denk ik aan Texas Rangers. En Biefstuk. En dat mag dus niet als je zwanger bent, lekkere rauwe ten minste niet.

Ik heb pinda's zonder velletje. De allerallerallerlekkerste noten zijn trouwens macadamia's mmmmmmm
Jeej! Eindelijk geïnteresseerde mensen! Op de opa's en oma's en tantes en ooms na dan.

Teun is een, voor zover zichtbaar bij deze korte echo, gezond en lief, klein, bewegelijk, mooi meisje!

KK is trouwens ook dol op macadamia's Beng! Hij eet bijna nog lekkerder en gevarieerder dan wij.
Jeej, we hebben er een meisje bij!!! Goed voor het evenwicht in de groep hier ook!!

Maar moet teuntje dan voortaan geen teunie heten?

Ze zeiden de vorige keer toch al waarschijnlijk een meisje? En hoe ging de echo verder, waar hebben ze allemaal naar gekeken?
Ach, ik vind Teun ook kunnen.

De vorige keer was het een heule vage voorspelling op basis van het uitstulpseltje, dit keer was ze (ander echobureau trouwens, ook andere dame dus) 99% zeker.

Ze keek waar de placenta lag (bovenin achter, dus de beste plek! Kan niet meer voor de baarmoedermond zakken en ik kan de baby goed voelen), naar de maag- en blaasvulling (was goed), naar het bovenlipje (was gesloten), naar het bovenbeenbotje (ze heeft lange benen), naar het buikje (goede omvang), naar het hoofdje (goede omvang) en naar het hartje (2 ventrikels en 2 atria, de aorta ging vanaf het linkerhart).

Natuurlijk hebben we nu maar een kwartiertje gekeken en bij de 20weken echo kijk je iets van 3 kwartier, maar was toch leuk om weer even te zien. En gelijk alvast een heel stuk gerustgesteld voor de 20w echo!

Onze kleine meid lag te duimen en ze had de hik.
Hoi iedereen!!

Chi caatje man wil meedoen met de poule. Hij zet gelijk 50 eurie in. Hij zegt maandag om 03.00 uur.

Haha.. leuk dit. Gerommel is wel iets minder geworden. Bij de vk was alles goed. Ze vroeg er nog wel naar en zei me dat het vrij normaal is dat het vaak begint te rommelen zo bij de eerste. Darmen die beginnen op te spelen horen daar ook bij. Voor de rest had ze weinig advies. Gewoon maar afwachten. En ze heeft geen inwendig onderzoek gedaan. Had ik wel verwacht eigenlijk, maar niet dus. En ik ga er dan ook weer niet naar vragen. Zit er ook nooit zo op te wachten..

Maar Mien: Een meisje!!! Gefeliciteerd!!!
Jeetje man, het wordt echt spannend wat onze Caat betreft. En geloof het of niet, maar ik krijg gewoon ook zin om te bevallen. Niet omdat ik het zwanger zijn zat ben, maar om dat magische moment weer te beleven. het heeft zoiets magisch zo'n bevalling. Veel verhalen zijn op de pijn gericht, maar er is zoveel meer dan dat. Het is spannend op een leuke manier. Het heeft zoiets magisch. Caatje, zo te zien blijf je er lekker kalm en ontspannen onder, dat zal ook de onsluiting veel goed doen. Je kunt het! Het duurt niet lang meer en je hebt je kleine mooie mannetje in je armen.
Haha, chicaatje, onze posts hebben elkaar gekruist. Het is dus toch weer gestopt. Je maakt het wel heel spannend hoor!

Ik zet in op morgenavond 21.10 uur.

Mien, een meisje! Wat superleuk! Gefeliciteerd!
Mien wat ontzettend leuk een minie-meisje En wat geweldig dat het er nu allemaal goed uitziet...nu kun je hopelijk iets meer gerust zijn en genieten!

Caatje...en toch blijft het spannend ik zet trouwens in op dinsdagochtend...06:15 uur.
= frummel in mijn buik, stuiterde lekker op de baarmoederwand zooooo schattig. Alles helemaal geweldig goed. Kans op down 1 op 9706 nou netjes toch? Ze liet van alles zien dat goed groeide en beweegde, en..... we weten zelfs voor 75% wat het gaat worden. Blijkt dat onze dames met hele vooruitstrevende dingen aan het testen en leren zijn en aan de kant waarop iets in het groeide geslachtorgaan opstaat kun je zien wat het gaat worden. We mogen het niet als gegeven aanemen maar ze zij er heel trots bij dat ze het tot dustoe wel steeds goed had... en als dat zo is word dit ook een meisje, hihi. Verder alle bloedtesten ook helemala honkidorie alles helemaal zo als het moet and op schema dus we zijn helemaal trots en blij!

OK nu ga ik netjes bijlezen maar wilde het even met jullie delen. Maar sssshhhttt over sexe we houden het verder wel voor ons. Ringel leest mee in de Oktober topic nu dsu daar zet ik het ook even niet dit is onder ons jullie zijn echt de enigen hoor! Vind het veel te leuk een geheimpje te hebben met zijn tweetjes. Nou tot zo ik ga even lezen wat jullie geschreven hebben
Wat leuk DD!! En wat leuk Mien!!!

Allemaal goed nieuws. En iedereen doet mee aan de poule voor Chi caatje, lachen hoor!

Net gelopen met de hond, heb het er warm van. Echt een paar kookpootjes en loeihete handen. En ik heb last van de wijn. Zit nu aan een groot glas cola, wie weet land ik dan weer op aarde.
DD hoera met je echt super en wat leuk dat het euh dat geslacht blijkt te zijn! Helemaal super meis...hopelijk voor jou nu ook iets meer rust in je koppie

Wat een goed nieuws allemaal vanavond!

Chiek voor jou wel minder nieuws wat rot dat je zoveel pijn hebt! Wat zegt de fysio er verder van...Bah zeg...Heb je nu nog al een keer gesproken met je leidinggevende?
Sorry, sorry lieve Mien, helemaal vergeten! Maar wat een leuk nieuws, een meisje! Dat dacht je zelf ook al toch? En wat goed dat je meteen zoveel meer weet over aorta en ventrikels enzo. Jij gaat vast heerlijk ontspannen het weekend in nu!

Beng, dat verhaal over die kurken! Alleen als we eerst samen die fles wijn soldaat moeten maken, dan verwacht ik eerder voor een enorm hystersische lachbui van Sproetman dan wilde sex (Sproetman wordt altijd heel giechelig van teveel wijn).

Caatje, volgens mij ben je nog veel te 'alert' om zo snel al te bevallen. Je hoort altijd dat vrouwen heel erg in zichzelf gekeerd raken eerst (maar dat gaat vast niet voor iedereen op hoo). Dus ik zet nog niet in op morgen, maar op zondag 13.15.

Duft, als ik jou zo hoor, krijg ik er ook enorm veel zin in. Dus over negen weken mag je nog eens komen vertellen over hoe relaxed het bij jou ging.

Wat lief trouwens, al jullie opbeurende en bemoedigende woorden. We gaan er zeker voor zorgen dat iedereen alle ellende vergeet zodra ze ons voor het (denkbeeldige) altaar zien staan!
Hé DD ook al zo'n goede echo! Gefeliciteerd hoor. Ben heel benieuwd of je dames het goed hebben!

Ach Chike, door alle leuke berichten vergeet ik helemaal te reageren op jouw berichtje. Echt balen dat je zoveel pijn hebt. Heb je al oefeningen gekregen? En heb je je baas nog gesproken? Want ik vrees dat je echt nu al gas terug moten nemen hoor, hele dagen zitten kan zo verrot veel pijn gaan doen! : hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven