slechte kwaliteit embryo- toch zwanger?
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:08
Ik vroeg me af of er mensen zijn die toch zwanger zijn geraakt nadat een behoorlijk slecht embryo was terug geplaatst?
De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..
Groetjes
Gliene
De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..
Groetjes
Gliene
woensdag 25 maart 2009 om 22:12
HE NALA!!
Het is er eentje en alles is goed!! Ben zo blij!!
We zagen het hartje kloppen en hebben het gehoord. Heerlijk, ben helemaal gelukkig. Ben officieel morgen al acht weken. Wat gaat het snel!!
En jij weet dus al bijna het geslacht, dat kun je toch pas zien met week 19 ofzo?
Hoe is het met je rug trouwens?
net lekker uit eten geweest om het te vieren
Nu lekker slapen.
Dag!
Het is er eentje en alles is goed!! Ben zo blij!!
We zagen het hartje kloppen en hebben het gehoord. Heerlijk, ben helemaal gelukkig. Ben officieel morgen al acht weken. Wat gaat het snel!!
En jij weet dus al bijna het geslacht, dat kun je toch pas zien met week 19 ofzo?
Hoe is het met je rug trouwens?
net lekker uit eten geweest om het te vieren

Nu lekker slapen.
Dag!
donderdag 26 maart 2009 om 08:39
Jeej!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!
Ik kreeg gewoon buikpijn toen ik het topic zag staan.
Kan je na gaan hoe jij je gister voelde.
Maar helemaal geweldig hoor. Ben zo blij voor jullie.
Wij weten het geslacht nu ws met de 20 wkn echo. (over psies 4 weken)
Ik heb nu 2 verhalen gehoord over het zien van het geslacht:
De IVF arts zei dat je het met 13 weken al kan zien (maar nog niet zeker) en met 16 weken zeker.
Maar de gynaecoloog zei dat je het met 16 weken nog niet zeker kan zien en pas met 20 weken.
Erg apart dus, 2 mensen die met elkaar samen werken.
Maja, het is niet het belangrijkste, dus moeten nog ff geduld hebben.
Wanneer ben jij nu uitgerekend? Begin november?
Sophy, ben jij al ongesteld geworden?
Ik kreeg gewoon buikpijn toen ik het topic zag staan.
Kan je na gaan hoe jij je gister voelde.
Maar helemaal geweldig hoor. Ben zo blij voor jullie.
Wij weten het geslacht nu ws met de 20 wkn echo. (over psies 4 weken)
Ik heb nu 2 verhalen gehoord over het zien van het geslacht:
De IVF arts zei dat je het met 13 weken al kan zien (maar nog niet zeker) en met 16 weken zeker.
Maar de gynaecoloog zei dat je het met 16 weken nog niet zeker kan zien en pas met 20 weken.
Erg apart dus, 2 mensen die met elkaar samen werken.
Maja, het is niet het belangrijkste, dus moeten nog ff geduld hebben.
Wanneer ben jij nu uitgerekend? Begin november?
Sophy, ben jij al ongesteld geworden?
donderdag 26 maart 2009 om 21:57
Gaaf he? Over vier weekjes een laatste echo in het ziekenhuis en dan kan ik het reguliere traject in tot.... weet niet precies. Ik moet toch in het ziekenhuis bevallen dus zal vanaf een bepaalde week toch wel weer bij de gyn terecht komen.
Spannend he?? Ik vond het zo leuk toen ik hoorde dat ik een meisje kreeg met de 20 weken echo. Ik ben direct naar de Hema gerend en heb het rokje gekocht wat ik al had gezien.. Heerlijk!!! Voor een jongetje had ik hetzelfde gedaan hoor, maar dan een stoere broek ofzo maar ik vondhet zo leuk om gericht wat te kunnen kopen!
Nog vier weekjes voor jou..
Spannend he?? Ik vond het zo leuk toen ik hoorde dat ik een meisje kreeg met de 20 weken echo. Ik ben direct naar de Hema gerend en heb het rokje gekocht wat ik al had gezien.. Heerlijk!!! Voor een jongetje had ik hetzelfde gedaan hoor, maar dan een stoere broek ofzo maar ik vondhet zo leuk om gericht wat te kunnen kopen!
Nog vier weekjes voor jou..
vrijdag 27 maart 2009 om 10:13
Nala; ik ben nog niet ongesteld hoor......op z'n vroegst maandag, maar kan ook nog een week langer duren....heb alleen veeeeeeel pms klachten....altijd hoor, maar nu al een week djiez.....vocht vasthouden en tietpijn enzoooow......maar misschien is het psychisch whehehe alleen maakt het het wachten wel langer lijken.....naja....nog even volhouden en hopen op een korte cyclus.....al vind ik het ook wel weer heel spannend, dus stiekem mag het wel even duren....raaaaar
donderdag 2 april 2009 om 16:59
woensdag 8 april 2009 om 15:25
hey meisjes!
Hier gaat het prima. Wel veel kwaaltjes en vanochtend echt alles uit de kast getrokken. Je gelooft het niet maar ik ben 10 weken zwanger en IK PAS NIETS MEER! Ben nog geen kilo aangekomen maar geen enkele broek of rok gaat nog dicht. Het is vreselijk. Ik ga het nu ook maar echt vertellen, je kunt het gewoon zien!!!
EN NALA? Wat heb je in de buik? Is het een supermannetje of kleine mega mindy?
Sophy, ik ben zo aan het duimen voor je, ik hoop echt dat deze ronde jij aan de beurt bent!
Dikke kus, hou je haaks he?!
Hier gaat het prima. Wel veel kwaaltjes en vanochtend echt alles uit de kast getrokken. Je gelooft het niet maar ik ben 10 weken zwanger en IK PAS NIETS MEER! Ben nog geen kilo aangekomen maar geen enkele broek of rok gaat nog dicht. Het is vreselijk. Ik ga het nu ook maar echt vertellen, je kunt het gewoon zien!!!
EN NALA? Wat heb je in de buik? Is het een supermannetje of kleine mega mindy?
Sophy, ik ben zo aan het duimen voor je, ik hoop echt dat deze ronde jij aan de beurt bent!
Dikke kus, hou je haaks he?!
woensdag 8 april 2009 om 20:21
Ik had dat ook hoor Gliene, kocht met 8 weken al mijn eerste positiebroeken.
Maar ik was best wel wat aangekomen ook door de hormoonbehandelingen.
Nu ben ik in totaal pas 4 kilo aangekomen.
We weten helaas het geslacht nog niet. De gyn zei dat je het nog niet kon zien met 16 wkn. (de IVF arts zei van wel... Grrr....)
Dus hij wilde niets zeggen, ook al zou hij wat zien.
Baalden dus best wel, maja, is niet het belangrijkste he.
Alles gaat goed met onze Minimi en nu hebben we de 23 de 20 weken echo. Dus dan weten we het als het goed is!
Sophy, hoe ging het vandaag?!?!?!?!
Maar ik was best wel wat aangekomen ook door de hormoonbehandelingen.
Nu ben ik in totaal pas 4 kilo aangekomen.
We weten helaas het geslacht nog niet. De gyn zei dat je het nog niet kon zien met 16 wkn. (de IVF arts zei van wel... Grrr....)
Dus hij wilde niets zeggen, ook al zou hij wat zien.
Baalden dus best wel, maja, is niet het belangrijkste he.
Alles gaat goed met onze Minimi en nu hebben we de 23 de 20 weken echo. Dus dan weten we het als het goed is!
Sophy, hoe ging het vandaag?!?!?!?!
woensdag 8 april 2009 om 20:40
hahaha jullie passen je broeken zo snel al niet meer? nou, goed teken toch?? Bolle buikjes met baby's zijn cool
Bij mij was het goed....eitje was 12mm, als het 14mm is moet ik spuiten tm 18mm en dan pregnyl & punctie. Vrijdag weer echo. Ik verwacht dat ie dan wel tegen de 14mm aan zit, dus gaat wel snel dan eigenlijk!
Oei spannend hoor, ws ook best zenuwachtig, voor zo'n stomme echo!
Bij mij was het goed....eitje was 12mm, als het 14mm is moet ik spuiten tm 18mm en dan pregnyl & punctie. Vrijdag weer echo. Ik verwacht dat ie dan wel tegen de 14mm aan zit, dus gaat wel snel dan eigenlijk!
Oei spannend hoor, ws ook best zenuwachtig, voor zo'n stomme echo!
donderdag 9 april 2009 om 21:24
maandag 13 april 2009 om 11:23
maandag 13 april 2009 om 20:08
Fijn dat het zo goed gaat Nala!! Ik ben echt reuze benieuwd wat er in de buik zit;)
Ik denk bij mezelf nu steeds een jongetje terwijl vriend ervan overtuigd is dat het meisje is... we gaan zien. Wij doen ook een 20 weken echo waarbij we het wel gaan uitvinden.
Nog een paar weekjes en dan wordt dit gewoon een zwangeren topic!! Sophy, ik denk heel vaak aan je. Het helpt vast! En ach, baat het niet, dan schaadt het zeker niet!
Go paasei!
Ik denk bij mezelf nu steeds een jongetje terwijl vriend ervan overtuigd is dat het meisje is... we gaan zien. Wij doen ook een 20 weken echo waarbij we het wel gaan uitvinden.
Nog een paar weekjes en dan wordt dit gewoon een zwangeren topic!! Sophy, ik denk heel vaak aan je. Het helpt vast! En ach, baat het niet, dan schaadt het zeker niet!
Go paasei!
dinsdag 14 april 2009 om 10:35
Fijn Nala dat het zo goed gaat!~ Spannend wat het wordt!
Ook voor Gliene.......ik hoop dat je niet meer zo ziek bent!
Hier ook goed nieuws, eitje is 18mm en ik mag vanavond pregnyl zetten. Donderdag punctie en ik begin een beetje zenuwachtig te worden vwb alles wat er mis kan gaan (eitje weg, niet rijp, geen bevruchting etc). Maar goed, it is out of my hands, dus ik moet mijn mantra maar vaak herhalen 'Schijt, ik word gewoon zwanger deze ronde'
Nala: het is idd in eigen cyclus. Dan volgen ze mijn eigen eitje en ondersteunen ze die een klein beetje met hormonen. Er hoeft dus ook maar ééntje weggeprikt te worden, maar er is ook een kans dat deze al gesprongen is voor de punctie, niet rijp is of niet bevrucht. Tot nu toe is dit steeds goedgegaan, maar gemiddeld gaat het maar 2 keer van de 6 keer goed.....spannend dus~!
Ga ik nu als een dolle aan het werk!
Ook voor Gliene.......ik hoop dat je niet meer zo ziek bent!
Hier ook goed nieuws, eitje is 18mm en ik mag vanavond pregnyl zetten. Donderdag punctie en ik begin een beetje zenuwachtig te worden vwb alles wat er mis kan gaan (eitje weg, niet rijp, geen bevruchting etc). Maar goed, it is out of my hands, dus ik moet mijn mantra maar vaak herhalen 'Schijt, ik word gewoon zwanger deze ronde'
Nala: het is idd in eigen cyclus. Dan volgen ze mijn eigen eitje en ondersteunen ze die een klein beetje met hormonen. Er hoeft dus ook maar ééntje weggeprikt te worden, maar er is ook een kans dat deze al gesprongen is voor de punctie, niet rijp is of niet bevrucht. Tot nu toe is dit steeds goedgegaan, maar gemiddeld gaat het maar 2 keer van de 6 keer goed.....spannend dus~!
Ga ik nu als een dolle aan het werk!
woensdag 15 april 2009 om 21:30
Succes Sophietje!
Hup eitje!
Neeeeeeeeh, ik voel me echt niet fijn helaas. Heb nu wel een beetje door wat er gebeurt. Op het werk ben ik hartstikke druk, voel ik me redelijk. Maar dan kom ik thuis en ga ik even rustig zitten en dan gaat het mis. Moet dus leren doseren;)
Nouja, ik blijf er wel op gewicht bij mee.. haha.
pfff
zucht
ik ga slapen
Hey Sophie! Zet hem op, ik denk aan je morgen
en Nala have fun met de baby in de buik (ik zeg jongetje haha)
Hup eitje!
Neeeeeeeeh, ik voel me echt niet fijn helaas. Heb nu wel een beetje door wat er gebeurt. Op het werk ben ik hartstikke druk, voel ik me redelijk. Maar dan kom ik thuis en ga ik even rustig zitten en dan gaat het mis. Moet dus leren doseren;)
Nouja, ik blijf er wel op gewicht bij mee.. haha.
pfff
zucht
ik ga slapen
Hey Sophie! Zet hem op, ik denk aan je morgen
en Nala have fun met de baby in de buik (ik zeg jongetje haha)
woensdag 15 april 2009 om 21:36
Sophy,
Lees net nog even snel de andere topic en zie dat de situatie voor je moeder (en jou) weer onzeker is... Verdorie. Sterkte en zet hem op! Probeer positief te blijven meis! Jij maakt wel heel wat mee zeg.. en de timing is ook weer lekker. NOu, heb even flink medelijden met je dus duim ik nog harder - als dat kan
Lees net nog even snel de andere topic en zie dat de situatie voor je moeder (en jou) weer onzeker is... Verdorie. Sterkte en zet hem op! Probeer positief te blijven meis! Jij maakt wel heel wat mee zeg.. en de timing is ook weer lekker. NOu, heb even flink medelijden met je dus duim ik nog harder - als dat kan