slechte kwaliteit embryo- toch zwanger?

10-10-2008 22:08 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er mensen zijn die toch zwanger zijn geraakt nadat een behoorlijk slecht embryo was terug geplaatst?

De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..

Groetjes

Gliene
Ojee, voel vanalles maar nog niet ongesteld geworden.

Sjonge wat een gedoe deze weken zeg;)

Soms denk ik echt dat ik zwanger ben om vervolgens toch weer even naar de wc te lopen voor een check..

Als ik morgenochtend wakker word en ik ben niet ongesteld geworden ga ik denk ik toch een test doen... Weet nog goed dat ik dat de vorige keer ook 2 dagen te vroeg heb gedaan en het was toen heel goed te zien.

aAAAAAAAAAAaaaaaaah, word wel een beetje erg ongedurig
Spannend Gliene! Ik hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt.
Ik word er ook zenuwachtig van Gliene. Hoop dat je nu al een positieve test in handen hebt. Je moet iig niet ongesteld gaan worden!

Kaetje, hoe is het met jou?
Ik heb getest en een goed oog ziet wel een 2e streepje. Maar echt minimaal. Dus we weten het echt niet hoor. De vorige keer hoefde in nog geen seconde te wachten, dat ik zwanger was, was direct te zien.. Ik geloof er nog niet in dus zal nu braaf afwachten.

En daarom, lieve kijkbuiskinderen, moet je dus niet van te voren testen;)

maaaaaar.. ondanks enorm ongesteld gevoel nog niets gezien.. Ik houd jullie nog even in spanning, haha!

bedankt trouwens, vind het heerlijk om even de boel hier neer te schrijven..
Oeh gliene, wat zenuwslopend! De voige keer hoeft niets te zeggen natuurlijk, misschien is je hormoonlevel nu iets lager dan vorige keer en ben je wel gewoon zwanger! Ik hoop het zooooooo voor je! Echt gekmakend die klachten he? Meis, meis, meis ik blijf enorm hard voor je duimen!!!

Do: ik ga pas volgende week weg en ben de week erna wee terug....we gaan naar Marokko! Ik heb er zoveel zin in! We hebben de 1e 3 nachten hotel geboekt en de rest bekijken we daar......ik hoop zo dat het een beetje zonnig is en dat we een beetje tot rust komen....we zijn zooooo aan vakantie toe!

Hoe gaat het nu met je? Kun je het een beetje verwerken? Denk je al aan een volgende poging?

Nala: 12 weekjes he?? Willen jullie strax eigenlijk ook weten wat het wordt?

xxx
Oeh Gliene, wat spannend... En wanneer ga je nou nog een keer testen???

Sophy, klinkt heerlijk, die vakantie, alvast veel plezier!
Ohhh Gliene, spannend! Op zich als je al heel licht 2 streepjes ziet is al een goed teken. Laten we hopen dat ze snel donkerder gaan worden.

Sophy, wij willen idd weten wat het gaat worden en dan vertellen we het ook lekker aan iedereen.
Vriendjelief wordt een beetje gek van mij dus die zegt dat ik niet meer mag testen voor maandag;) haha

Ik heb nog een ClearBlue pakje liggen.. dus als ik het echt niet trek doe ik het morgen gewoon maar eigenlijk is dat ook onzin. Die ene dag...

En dat er heel licht een streepje te zien is, komt dat niet door de hormonen die ik heb gekregen? Volgens mij zijn die zwangerschapstesten van tegenwoordig wel heel gevoelig dus ze hoeven maar iets te vinden en het slaat al uit. Ach, ik durf er bijna niet meer op te hopen ..

Het is vreselijk maar ik moet GEDULD hebben.

Echt mijn ding!!
Gliene, bij de vorige terugplaatsingen heb ik ook hormonen gehad en elke keer een negatieve test, bij mijn was de pregnyl al snel niet meer te zien op de testen! Veel succes en sterkte!

Nala: wat ga je snel! Gaat het goed?
Gliene, heel veel sterkte met het wachten op de test maandag!

Ik duim voor je.

Jennie (mama van drie jongens van matige kwaliteit haha, 5 en 6 cellig)
Haha Jennie, ik moet lachen om je matig kwaliteit jongens Ik zou het ze niet vertellen, krijgen ze een complex van zegt de een tegen de ander enzo

Gliene: sterkte meissie......hang in there! Die pregnyl kan het niet zijn hoor denk ik.....ik heb wel eens getest toen ik bloedverlies had (eh...ongesteld werd) en dat was ook een paar dagen vroeger, maar was gewoon negatief).....

ik duim nog steeds!
Gliene, de IVF arts zei tegen mij dat de Pregnyl na de laatste keer spuiten nog 5 dagen in je lichaam zit. Maar weet niet of jij nog Pregnyl hebt moeten spuiten of die capsules hebt gehad na de terugplaatsing?

Heb je geprikt, dan kan je het zelf uitrekenen.

Sterkte met die laatste dag wachten.

Werd je de voorgaande keren al vroeg ongesteld? Want dan kan dit misschien nu een goed teken zijn! Hoop het zo voor je meid.

Peggysue, hier gaat alles super!
Mooie bijnamen voor je jongens: hey 5 cellige, eten! nee hoor, doe dat maar niet;)

Nog steeeeeeeeeds niet ongesteld! Geen test gedaan vanochtend, wacht nu tot morgen.

Vorige keer was ik inderdaad allang ongesteld dus dat is een goed teken. Alleen de behandeling was toen met decapeptyl en gonal F en nu met Gonal F en Cetrotide.. En bij beiden 1x pregnyl en dan die heerlijk, stinkende, slijmerige kutbolletjes;)

Spannend. Dat is het!

En dan moet ik nog leren ook. Morgen examen doen.. en ik MOET slagen want ik ben al een keer gezakt. Dus ga nu aan de gang.

Daag!
Nog 1 dag Gliene.... Ik duim voor je!
Nog 1 dag Gliene.... Ik duim voor je!
Ik ook. Ook nog eens suc6 morgen met je examen!
He lieve meisjes.. Het is duidelijk een plusje!

IK BEN ZWANGER!!!!!

Het is toch wat! Nu voelde de hele behandeling al goed maar jongens wat een geluk hebben wij toch weer..

JOEHOE!! Straks bellen naar ziekenhuis en dan het spannende afwachten tot de echo!
Wauw wat een heerlijk nieuws voor jou!!! Super gefeliciteerd zeg.

Wat zullen jullie in jubelstemming zijn....

Ook nog succes met je examen, hopelijk kun je nog even van die mooie grote rose (of blauwe hihi) wolk afkomen!

Jennie
Jeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjj!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo ontiegelijk blij voor je.

Hoop dat je het een beetje gaat trekken tot de echo. Die krijg je denk over 2 weken?

Zijn er bij jou toch ook 2 terug geplaatst?

Suc6 verder bij je examen vandaag. Dikke kus.
Dank jullie!!

25 maart heb ik echo!!! Ben echt zoooooooooooooooooh benieuwd. Merk dat vriendlief wel een beetje zenuwachtig is dat het er twee zijn.. haha! Kan maarzo natuurlijk. Nouja, als ze maar gezond zijn he;)

En.. ben ook nog geslaagd. Kreeg de uitslag direct..

Wat een fijne dag vandaag!!
Dubbel gefeliciteerd Gliene! Met je zwangerschap en met het slagen.
Gliene, een tweeling is leuk hoor haha. Onze '2e' was ook een tweeling. Dubbel zoveel pret.

En ook nog geslaagd, wat een geweldige dag!!!

Super voor je.
Ook nog eens geslaagd! Nogmaals gefeliciteerd dus.

Gister veel aan je gedacht. Ben zo blij voor je!

Nu Sophy en Do nog. Hopenlijk gelijk bij de volgende poging.
Gliene, dubbel gefeliciteerd! Mooie dag voor jou dus gisteren!
Gliene, super!! Gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven