ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Sterretje mijn excuses als je mijn mail 5x hebt ontvangen ofzo Hij deed het niet hahahaa.

Is mijn pakketje ook al onderweg?
quote:Sterretjee schreef op 09 april 2009 @ 13:03:

Voor de rest gaat er vandaag wat op de post voor:

C'estelle

Summer

ADM

Meiske19(nog wat )

Rest volgt later!

De groet'n Had je de spulletjes van onze ruil toevallig al verstuurd of ben ik nu te ongeduldig? *Zit hier te springen om een leuk nieuw kleding-vermaak-projectje * (Heb gister zelfs een oude hoeslaken verknipt en heb er in 3 uur tijd met de hand een minirokje van gemaakt..met rits! )
mijn winkel is weer bijgewerkt uitverkoop

wie had ik het grijze lingeriesetje beloofd??kan die persoon mij even dr adres mailen viva_varisha@live.nl
Nog maar eens: mijn spulletjes

Zijn er nu echt geen liefhebbers?
@ Meiske je envelop is vandaag binnen gekomen. Bedankt.
quote:jennipher schreef op 09 april 2009 @ 15:20:

[...]

Had je de spulletjes van onze ruil toevallig al verstuurd of ben ik nu te ongeduldig? *Zit hier te springen om een leuk nieuw kleding-vermaak-projectje * (Heb gister zelfs een oude hoeslaken verknipt en heb er in 3 uur tijd met de hand een minirokje van gemaakt..met rits! )WAUW!!!!! wat knap!!! ik kan niet eens een gewoon rokje volgens patroon maken... had ooit t patroon van percy van een of ander blad voor een jurkje... nou t patroon heb ik nog steeds, maar t jurkje niet... snap er niks van!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
sterretje, adres heb ik gemailt.
quote:biol schreef op 09 april 2009 @ 16:46:

[...]

WAUW!!!!! wat knap!!! ik kan niet eens een gewoon rokje volgens patroon maken... had ooit t patroon van percy van een of ander blad voor een jurkje... nou t patroon heb ik nog steeds, maar t jurkje niet... snap er niks van!!!

Thanks. Het was het eerste wat ik zelf genaaid heb. (op 1 portemoneetje na dan ) Ik heb via het ruiltopic een mooie naaimachine gehad een tijdje terug maar ik snap helemaal niks van het apparaat. Heb zelfs een hele avond met vrienden en de beschrijving rond het apparaat gezeten en vanalles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat. (iemand in de buurt die uitleg wil geven? ) Dus gisteravond besloot ik dan maar met de hand iets te gaan maken maar ik had geen stof dus heb ik een oude hoeslaken verknipt. Patronen heb ik niet dus ik heb de maten van een rokje van mezelf op de stof overgetekend. Misschien werkt dat voor jou ook?

(Is jouw patroon misschien te ruil )
Va: Van mij krijg jij gewoon dat beruchte snackoventje! Ik zal even snuffelen bij de blokker hier of ze hem nog hebben. Mag ik dan van jou: de flirtboeken (kan dat met de tnt want ik heb het de 18e nodig voor een vrijgezellenfeestje), michelle branch,best of the 80's (voor Mr. Zwieber), de kidstips, reken maar en het fietsboek.

De schoenen gaat naar een goed doel evenals alle schoenen van mijn winkel. Dat ruimt lekker op.
quote:summerxx schreef op 09 april 2009 @ 16:43:

@ Meiske je envelop is vandaag binnen gekomen. Bedankt. graag gedaan
Goedenavond!

Herinneren jullie je mijn nieuwe jeans nog..? Helemaal verkloot in de wasmachine. Die leren strookjes hebben felgeel afgegeven op die broek en op de rest van mijn was!

Bambino, wat zou je terug willen voor het iejoor tasje?

Jennipher, waar woon je, welke omgeving? Ivm die naaimachine uitleg?
O, 4HK, balen! Wel terug gaan naar de winkel hoor, dat mag echt niet! Je moet minstens je geld voor die broek terug krijgen, en eigenlijk ook nog een vergoeding voor de rest. Iets dat twee kleurig is mag niet meer afgeven. Wat slecht zeg.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:Sterretjee schreef op 09 april 2009 @ 13:58:

Ahhh dankjewel parel!

Super lief.

huh? heb ik iets gemist? bedankt waarvoor?!

Jennie, had jij mij die kinderkleertjes opgestuurd?
varisha, zullen we de kinderboeken van toddeltje en fiets ruilen voor de beautyboeken als je ze nog hebt?
ooh kitty wat balen zeg!!!

Inderdaad teruggaan naar de winkel....
goh, krijg ik ineens een pakje thuisgestuurd. Volgens mij van Marels. Daar had ik echt niet meer op gerekend.

Zou je je rekeningnummer naar mij willen mailen? Ik heb je mail volgens mij niet meer. En superbedankt voor de leuke schoentjes!

vivakrokus@hotmail.com
quote:4Hellokitty schreef op 09 april 2009 @ 20:37:

Goedenavond!

Herinneren jullie je mijn nieuwe jeans nog..? Helemaal verkloot in de wasmachine. Die leren strookjes hebben felgeel afgegeven op die broek en op de rest van mijn was!

Bambino, wat zou je terug willen voor het iejoor tasje?

Jennipher, waar woon je, welke omgeving? Ivm die naaimachine uitleg?hebbie een winkeltje, kan ik ff snuffelen
Sterretje had je mijn pakketje gepost?

Jennie had je mijn pakketje vandaag gepost/is het gelukt om 't in de brievenbus te proppen?

4HK ik heb Natusanspulletjes, interesse?
Balen dat die broek verkloot is, moet je mee teruggaan hoor want damagnie.
Bambino ik heb nog te ruil:

HET internet bordspel *NIEUW*

een aantal riemen, zwart en beige

Een groene gebreide poncho

of een verrassingspakket kan ik voor je maken? Met verzorgingsproducten en lekkers?

Misschien heb ik ook nog wel iets wat je graag wilt hebben. Maar ik heb verder al best wat geruild en er is weinig overgebleven..
K heb hem online gekocht en meteen gemaild natuurlijk . Ben benieuwd hoe het afloopt. En hij zat zooo lekker echt balen dan.

Schravelvot, ik zag het maar die fles past zeker niet door de brievenbus. En luierzalf gebruik ik niet. En anders is verzendkosten evenduur als een nieuwe fles .
[quote]Schravelvot schreef op 09 april 2009 @ 21:54:

quote]

Nee nog niet. Echt nog geen tijd gehad, sorry.

Dat van jou moet namelijk via t postkantoor, want heb geeen id hoeveel zegels erop moeten en weet niet of het wel als brievenbuspost kan vandaar.

Nog heel even geduld
quote:jennipher schreef op 09 april 2009 @ 15:20:

[...]

Had je de spulletjes van onze ruil toevallig al verstuurd of ben ik nu te ongeduldig? *Zit hier te springen om een leuk nieuw kleding-vermaak-projectje * (Heb gister zelfs een oude hoeslaken verknipt en heb er in 3 uur tijd met de hand een minirokje van gemaakt..met rits! )

Zelfde verhaal als hierboven bij Schravelvot

Sorry!

Heej maar wat gaaf zeg, dat je het zelf maakt. Wat knap als je dat kan!!
Als je iets van verkleedkleren hebt voor kinderen, dan zou ik dat wel leuk vinden!
quote:Sterretjee schreef op 09 april 2009 @ 22:05:

[quote]Schravelvot schreef op 09 april 2009 @ 21:54:

quote]

Nee nog niet. Echt nog geen tijd gehad, sorry.

Dat van jou moet namelijk via t postkantoor, want heb geeen id hoeveel zegels erop moeten en weet niet of het wel als brievenbuspost kan vandaar.

Nog heel even geduld Geeft niet hoor, ik was gewoon nieuwsgierig. Brievenbuspost moet lukken en anders zijn er hier verschillende mensen die je tips kunnen geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven