ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:4Hellokitty schreef op 09 april 2009 @ 21:58:

Schravelvot, ik zag het maar die fles past zeker niet door de brievenbus. En luierzalf gebruik ik niet. En anders is verzendkosten evenduur als een nieuwe fles .Zo groot is die fles niet hoor Tis een mini flesje
Ik ga mn best doen!

Ow en zou ik misschien dat mini setje baby en mama mogen hebben?

Voor bij t kraampakket voor 'n vriendin wel leuk!
Schravelot, jennieman heeft het gepropt...

Parel, had jou idd een kledingsetje opgestuurd.

Had ook al wat wensen voor ruiling gepost op je geupdeetetete winkeltje hihi.

Jennie
quote:Sterretjee schreef op 09 april 2009 @ 22:18:

Ik ga mn best doen!

Ow en zou ik misschien dat mini setje baby en mama mogen hebben?

Voor bij t kraampakket voor 'n vriendin wel leuk!You tokking to me? If so: mail je adres maar even dan stuur ik het op.
quote:4Hellokitty schreef op 09 april 2009 @ 20:37:

Goedenavond!

Herinneren jullie je mijn nieuwe jeans nog..? Helemaal verkloot in de wasmachine. Die leren strookjes hebben felgeel afgegeven op die broek en op de rest van mijn was!

Bambino, wat zou je terug willen voor het iejoor tasje?

Jennipher, waar woon je, welke omgeving? Ivm die naaimachine uitleg?In Amsterdam
Jennie, bedankt!!!!

superleuke spulletjes zijn het, ben er erg blij mee!

Ik heb jouw doos met boeken net klaargemaakt voor verzending dus komt morgen jouw kant op.

Volgens mij heb ik het dan voor iedereen klaar....

Marels, sterretje en nog iemand krijgen morgen hopelijk al wat.

Ik zal zo even gaan updaten wat weg is en wat niet.
**eenmaalandermaal**

Mocht iemand nog wat zien....schaam je vooral niet dus brul maar los, maandag gaat de hele meuk richting emmaus :-)
jacqie, hoe gaat het bij jou?

Hopelijk alles goed?
quote:jennipher schreef op 09 april 2009 @ 19:24:

[...]

Thanks. Het was het eerste wat ik zelf genaaid heb. (op 1 portemoneetje na dan ) Ik heb via het ruiltopic een mooie naaimachine gehad een tijdje terug maar ik snap helemaal niks van het apparaat. Heb zelfs een hele avond met vrienden en de beschrijving rond het apparaat gezeten en vanalles geprobeerd maar ik krijg hem niet aan de praat. (iemand in de buurt die uitleg wil geven? ) Dus gisteravond besloot ik dan maar met de hand iets te gaan maken maar ik had geen stof dus heb ik een oude hoeslaken verknipt. Patronen heb ik niet dus ik heb de maten van een rokje van mezelf op de stof overgetekend. Misschien werkt dat voor jou ook?

(Is jouw patroon misschien te ruil )Sorry, heb inmiddels met C_estelle afgesproken dat als ik het patroon nog heb, deze naar haar gaat, samen met een lap stof.. zij maakt dan de jurk voor mij, en mag dan het patroon houden... ( en als de jurk dan heel goed gelukt is, ga ik daarna op naailes bij Estelle, maar dat weet ze zelf nog niet!!!!)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 09 april 2009 @ 22:41:

[...]

Sorry, heb inmiddels met C_estelle afgesproken dat als ik het patroon nog heb, deze naar haar gaat, samen met een lap stof.. zij maakt dan de jurk voor mij, en mag dan het patroon houden... ( en als de jurk dan heel goed gelukt is, ga ik daarna op naailes bij Estelle, maar dat weet ze zelf nog niet!!!!) Jammer, te laat! Ohh.. leuk op naailes!
quote:parel27 schreef op 09 april 2009 @ 22:36:

**eenmaalandermaal**

Mocht iemand nog wat zien....schaam je vooral niet dus brul maar los, maandag gaat de hele meuk richting emmaus :-)

Ik weet niet wat emmaus is, maar het klinkt nogal definitief. Er zijn wel wat dingen die ik wil hebben. Maar ik zal gelijk eerlijk zijn, krijg woensdag pas mijn geld binnen en kan tot die tijd even geen pakjes sturen of verzendkosten overmaken. Ik weet niet of dat een probleem is?

Nou wat zou ik willen hebben:

- beide gympies

- de k3 dvd

- bling armband

- beide vesten maat 98

- broek maat 92

- de licht ster

- dvd meiden van de wit

Ik zal zo weer even mijn link plakken, ik hoop dat er iets bij zit waar ik je blij mee kan maken.

Wil je me anders mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Maak me los!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
parel en zwieb kunnen jullie me mailen met wat jullie graag van me willen hebben??
Parel, dan houd ik me aanbevolen voor de cd's van Pink en Guns n Roses

Tallulah's ruilspul
ik heb vandaag weer n kamer uitgemest...

dus weer ruil zooi...

ben nu fotos aanhet maken
Je bent gemeen varisha, wilde net naar bed en nu wil ik wachten op jou!

*maar ben dan wel 1 van de eerste ha*
haha ik ben klaar met fotos maken

nu uploaden
ik ben nog steeds wakker. Yoeppie!
uitverkoop

updateeeeeeeeeeee

mailen naar viva_varisha@live.nl

schaam je vooral niet...want alles wat niet weg is gaat naar iemand voor de rommelmarkt

ik ga slapen :P

truste everybody
heeft iemand toevallig zoiets???
Varisha, je hebt mail. (schik niet)

Nee, sorry die heb ik niet. Is dat om labbels te maken?

Truste ga gelijk naar bed.
Bambino, sorry verkleedkleding heb ik niet. Als er iets anders is wat je wilt ruilen moet je het maar laten weten.

Jennipher, das wel weer een beetje ver rijden. Heb je al gekeken of je draad goed zit. Want heel veel naaimachines doen het niet als de draad niet goed gespannen zit. Als je dan 1 palletje mist blokkeert ie gewoon. Ik heb ook een tijdlang naailes gehad. Echt onwijs handig. Sindsdien maak ik ook regelmatig wat zelf. Vooral de Burda heeft altijd mooie patronen vind ik. Die zijn ook altijd ver voor met modellen. Alles wat ik vorig jaar maakte hangt nu in de winkels.

Schravelvot, je mag hem opsturen hoor. Komt bij ons goed terecht> Waar kan ik jouw blij mee maken?
quote:4Hellokitty schreef op 10 april 2009 @ 07:30:

Bambino, sorry verkleedkleding heb ik niet. Als er iets anders is wat je wilt ruilen moet je het maar laten weten.

Jennipher, das wel weer een beetje ver rijden. Heb je al gekeken of je draad goed zit. Want heel veel naaimachines doen het niet als de draad niet goed gespannen zit. Als je dan 1 palletje mist blokkeert ie gewoon. Ik heb ook een tijdlang naailes gehad. Echt onwijs handig. Sindsdien maak ik ook regelmatig wat zelf. Vooral de Burda heeft altijd mooie patronen vind ik. Die zijn ook altijd ver voor met modellen. Alles wat ik vorig jaar maakte hangt nu in de winkels.

Schravelvot, je mag hem opsturen hoor. Komt bij ons goed terecht> Waar kan ik jouw blij mee maken?Jammer, mag ik vragen waar je woont? Of de draad goed zit zou ik echt niet weten. Het duurde al even voor we er achter kwamen dat er nog een onderdraad moest zijn. We hebben alles ingeregen volgens de beschrijving maar dat hielp niet. Ook hebben we via internet hulp ingeroepen maar nogsteeds geen succes. Ik snap iig helemaal niks van het apparaat..
Goedemorgen.

Ik wilde even zeggen dat ik sinds gisteren weer een baan heb. Mag 11/5 beginnen als secretaresse/P&O mw
quote:parel27 schreef op 09 april 2009 @ 22:36:

**eenmaalandermaal**

Nou ja, als je het echt kwijt wil, ik heb interesse in:

Feestlampjes

Opbergzak

Schriften

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven