Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Ik kolfde 2 keer op m'n werk Eles, meestal rond een uur of 11 en dan weer rond 15 uur. In totaal ca. 45 min werk op een dag.

Klopt hoor MH, ze zullen overal wel een goede reden voor hebben, hoewel ze mij regelmatig vragen wat ik van bepaalde dingen vind. De manager heeft mij ook gevraagd een lijstje te maken van alles wat me opvalt/wat ik onlogisch vind ed En dat gaan we bespreken tzt. Ik probeer er uit mezelf niets van te zeggen, dat lijkt me voor hun inderdaad vervelend.

En dat er dingen anders gaan vind ik ook logisch en niet erg, het kost me alleen nog bergen energie.

Wat ik ook lastig vind is dat ik de clienten totaal niet ken (ook logisch) maar ik was anders gewend. Deze praktijk is heel groot, dus leer je de mensen ook minder goed kennen.

En ik moet heel erg wennen aan weer 's nachts m'n bed uitgebeld worden. Ook al ben ik nu 'maar' 2 maanden vrij geweest, het is veel lastiger dan na m'n verlof bijvoorbeeld. Maar ja, toen kwam ik op m'n vertrouwde stekkie terug.

En dat ik nergens de weg ken is ook helemaal niet handig. Met een tomtom kom je een heel eind natuurlijk, maar het voelt niet prettig en het werkt onhandig.

Het is niet zo dat ik het niet naar m'n zin heb hoor, het is alleen nog erg wennen, ik denk dat het over een maand of 2 een stuk gemakkelijker zal gaan allemaal.

Collega's zijn verder allemaal leuke meiden hoor en zij geven soms ook wel aan het met een aantal dingen niet echt eens te zijn.
Ik heb op onze hyves in een krabbel een link naar de woning geplaats Eles, kun je effe spieken!
Ik ga gelijk even kijken
Leuk!!!!!!
Nou, mijn mail heeft blijkbaar gewerkt want ik mag nu toch starten met opzegtermijn. Dat hele blije gevoel wat ik eerder had heb ik nu nog niet maar komt vast wel weer. In ieder geval toch deze baan. Ze willen me alsnog graag hebben en gaan de komende weken intern schuiven zodat de werkdruk al wat minder wordt.

Roos, klinkt goed van jullie huis! Ga zo een spieken op Hyves, leuk! Lijkt me niet gek dat je aan je nieuwe baan moet wennen. Ben het wel eens met MH. Hoop dat je wel snel je draai vindt en het beter bevalt. Ik zie daar ook wel een beetje tegenop. Ik heb nu ook veel vrijheid en een afwisselende functie. Bij een nieuw bedrijf begin je weer helemaal van voor af aan en moet je je plekje weer veroveren en jezelf bewijzen..

Bieb, wat fijn dat jullie nu al verschil merken bij Felix! Geeft toch weer wat moed en hopelijk knapt kleine man snel helemaal op.

Parel, wat fijn te lezen dat het beter gaat met Sem en ook met jullie!! Ben je nu ook wat minder moe, ik weet dat je een tijdje geleden heel erg moe was.

ADL, hoe gaat het nu met je?

Eles, ik kolfde 2x per dag, om 11 uur en om 3 uur. Ik was, met een elektrische kolf, per keer een half uur bezig en dan beide borsten.

Fijn dat je werk weer bevalt, het is wel wennen vind ik in het begin maar gewoon weer even geen mama zijn is ook fijn.

Elles, leuke foto's op Hyves op het strand!!
Nog even een vraag. Kun je spierpijn hebben in en onder je oksel? Heb de laatste tijd een gevoelige zijkant van linkerborst. Ben nu ook ongesteld, misschien dat het daarmee te maken heeft. Heb alles ook behoorlijk vastzitten, sinds ik terug ben aan het werk nar Jasmijn zit ik voor meter meer achter mijn bureau. Met als gevolg stijve nek, kan dat doorstralen? Of moet je altijd even naar de ha als je klachten hebt mbt je borsten?
Kris, hoe gaat het met jou?
Roos, had je die nachtdiensten in je vorige baan minder of zie je er nu ineens meer tegenop?
Roos, dacht dat jij foto's had van nieuwe huis maar zie net dat jij aan H5 vroeg of zij al foto's had geplaatst..Dus voor niets gezocht..
Het klinkt alsof het gaat om je lymfeklieren. Ik zoe er maar even naar laten kijken.

Ook zou ik straks op je nieuwe plek (gefeliciteerd dat het toch is doorgegaan an kan ik me voorstellen dat de jubelstemming er nu even niet meer is) je buro en stoel even arbotechnisch laten instellen op jou lichaam, je hoort geen last te krijgen van je werkhouding natuurlijk.
Mariëlle wat fijn dat het toch doorgaat. Gefeliciteerd, snap wel je niet zo opgetogen reactie, is toch in eerste instantie een tegenvallende reactie.

Roos, wow....wat een gaaf huis en zo super praktisch ingedeeld, ik zou echt voor die vide boven de werkkamer gaan (ik vind hoogte zo geweldig gaaf) i.p.v. die inloopkast.

Bieb, wat fijn dat jullie mannetje zo goed op de pepti reageert. Inderdaad jammer dat je nu moet stoppen met de BV, maar je hebt het al super goed gedaan en knap dat je voor jullie beiden kiest.

Trouwens mijn excuses voor de vervuiling op je andere topic, kon het niet laten, maar je hebt gelijk dat het daar totaal niet overging.

MH, wanneer moet jij eigenlijk weer beginnen? Zijn de foto's al binnen? Je man is morgen toch jarig?
Nou, dat was snel bijlezen dit keer!

Marielle, ik ben blij voor je dat het doorgaat, maar ik snap dat het hele blije gevoel iets minder is door dit 'gedoe'. Komt hopelijk binnenkort wel weer!

Ik heb niet meer nachtdiensten dan eerder, maar ik moet er heel erg aan wennen weer om 's nachts uit bed te moeten en heb daar ook geen zin in. Als ik er eenmaal uit ben gaat het prima hoor, maar de dag ervoor heb ik geen zin in de dienst omdat het ook 's nachts is zeg maar. Moet daar even weer aan wennen. Verder gaat de telefoon ook tig keer vaker op een dag dan ik gewend was en na 24 uur dienst ben ik dat echt zat haha, zelfs op de wc en onder de douche word je gebeld en je moet wel opnemen.....

Ik vroeg aan H5 foto's van hun huis, maar ik heb zelf op onze prive hyves tussen de krabbels een link gezet naar (hopelijk) ons toekomstig huis. Moet nog gebouwd worden, maar dit is een impressie.

Lieve, fijn dat je het mooi vindt! We weten nog niet of we die werkkamer plek ook als zodanig gaan inrichten, misschien wordt het ook wel een speelplek voor Mupke. En ja, vide/inloopkast, beide heel aantrekkelijk. Kunnen er nog even over nadenken.

Oh en Marielle: Kris is op vakantie.
Dan ga ik zo even zoeken de krabbels en even kijken naar jullie toekomstige woning. Leuk hoor! Wij wonen hier ook als eerste bewoners en het is heel leuk te zien hoe je huis vanuit niets gebouwd wordt.

Kan me wel voorstellen dat je soms tegen die nachtdiensten op ziet. Zijn de meeste bevallingen ook niet snachts?

MH, hoe gaat het met jou? Is de rust weer een beetje wedergekeerd na dat gedoe met je ouders? Gaan je man en zij weer goed door 1 deur?

En al helemaal een ritme gevonden met twee kids?

Bieb, gaat het nog steeds beter met Felix?

Ik ben vanochtend toch maar even naar de huisarts geweest. Hij voelde geen gekke dingen en wijt het aan overbelasting. Ook aan mijn borsten voelde hij niets ongewoons. Voel me wel wat geruster. Niet dat ik meteen bang was voor het ergste maar vind het wel fijn er even naar te laten kijken.

Moet van de ha wat beter voor mezelf zorgen en niet altijd zoveel van mezelf eisen..is eng hoe goed hij me altijd kent...

Gaan jullie nog leuke dingen doen met Pasen? Wij willen zaterdag een dagje naar het strand. Welk strand is leuk en gezellig?
@Lieve; ik moet de 24e weer beginnen en foto's zijn binnen en gaaaaf!
Roos, wat een mooi huis! Mooi met dat schuine dak..Heb misschien wat gemist maar hebben jullie het al gekocht of moeten jullie nog mee voor een loting?
Fijn dat het allemaal goed was bij de HA Marielle!

Stelt je toch weer even gerust he?

We zijn al 2 maanden bezig met dit huis, geen loting oid. De architect is ook de verkoper en met hem en zijn makelaar zijn we aan het onderhandelen. We hebben zelf ook een makelaar, dus dat is wel handig. Als we niet uit de prijs, de kosten voor het meerwerk ed komen, kan het nog mislopen, maar we hebben goede hoop. We bellen en mailen al 2 maanden met die man over allerlei details, dus hij zal ook weing zin hebben om met nieuwe mensen dit hele traject weer in ta gaan. We zijn zelfs bij hem thuis geweest om zijn woning te bekijken. Hij heeft een heel mooi en apart huis en bepaalde elementen van ons toekomstig huis zitten ook in zijn huis. Wel leuk om even te bekijken.

MH, fijn dat je foto's op tijd zijn!

Hij is vast heel erg verrast! Fijne dag samen!
MH ben wel benieuwd naar de foto's!! Leuke dag morgen!

Ben net 2,5 uur aan het schoonmaken geweest. Loodgieter had bedacht om vanmorgen 2 sleufen te freezen in de wc, was alleen even vergeten alle kamer deuren dicht te doen. OVERAL ligt stof!!! GRRRRRRR....het ergste is nu weg geloof ik...morgen zal er wel weer nieuw naar beneden zijn gedwarreld ben ik bang....

Ga wat drinken dan douchen ( ik stink volgens mij) en dan lekker naar mijn mandje....ben morgen voor het eerst in 10 jaar vrij op goede vrijdag....tja gaat nog steeds niet denderend bij ons... baas gooit er wat verplichte atv's in....
MH ben wel benieuwd naar de foto's!! Leuke dag morgen!

Ben net 2,5 uur aan het schoonmaken geweest. Loodgieter had bedacht om vanmorgen 2 sleufen te freezen in de wc, was alleen even vergeten alle kamer deuren dicht te doen. OVERAL ligt stof!!! GRRRRRRR....het ergste is nu weg geloof ik...morgen zal er wel weer nieuw naar beneden zijn gedwarreld ben ik bang....

Ga wat drinken dan douchen ( ik stink volgens mij) en dan lekker naar mijn mandje....ben morgen voor het eerst in 10 jaar vrij op goede vrijdag....tja gaat nog steeds niet denderend bij ons... baas gooit er wat verplichte atv's in....
Best knap om het twee keer te plaatsen ....wizkid dat ik ben
MH Gefeliciteerd met je man, ik ben benieuwd hoe hij op de foto's reageert, fijn dat jij er al zo content mee bent.
Open je een topic met een vrij normale vraag, mondt het uit in een discussie over van alles en nog wat. Gelukkig pas nadat ik antwoorden heb gekregen! (over katholiek doopfeest).

MH: gefeliciteerd met je man.

Roos, mooi huis!

Miss: fijn dat je baan toch doorgaat, snap dat het gevoel wel iets minder is na wat ze wilde flikken.

Ellen, en ruik je weer een beetje lekker? Geen straf om vandaag vrij te zijn.

Fijn dat de baan dan toch nog door kan gaan Marielle.

Ik ben net met mn moeder en vriendje naar baby zwemmen geweest. Leuk hoor.Minimannetje vond het ook echt leuk. en is nu moe, haha
Yo girls!!!

Nog niet de foto's gegeven omdat we dat pas willen doen als kabouter ook thuis is en die zit eerst nog even op het kdv, kon ik lekker het huis rustig schoonmaken.

@Eles; vanaf welke leeftijd is er babyzwemmen dan? Bij ons raden ze het de eerste maanden af ivm infecties, maar misschien is dat tot 3 maanden, dat weet ik niet namelijk.
MH gefeliciteerd met je man!!

Volgens mij mogen kindjes zwemmen als ze twee prikjes hebben gehad.....wij gingen voor het eerst zwemmen toen tim 4 mnd was. Volgens mij is hier in het zwembad al vanaf 8 wekn...

Bieb hahah ja hoor ben weer helemaal fris!

Vanmorgen heerlijk gewandeld met lief en kleine-lief. Tim ligt nu lekker te slapen, Lief moest helaas wel werken vanmiddag, ploegendienst gaat altijd door, ga straks even met vriendin en 2 kindjes naar het strand...lekker op terrasje zitten terwijl kindjes spelen in het zand!
Hij vond de foto's geweldig!!!! Goed gescoord dus, haha.

Dan kunnen we dus ook bijna met smurf naar het zwembad toe, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven