Centraal Moderatortopic
donderdag 27 juni 2019 om 18:17
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/
Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/
Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/
Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/
Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 november 2019 om 13:52
Waarom verdien ik een ban? Ik speel geen spelletjes maar ik begin de hetze van jou en je vriendinnen tegen mij heel erg zat te worden. Met alle insinuaties, onterechte beschuldigingen over dubbelnicken en die gedeelde verontwaardigheid waarmee jullie op de man gaan en mij dingen toebedelen die ik niet eens gedaan en gezegd heb.bethweeter schreef: ↑02-11-2019 13:43Ik hoop dat je meteen per PB een ban terugkrijgt. Wat speel jij een vies spelletje. Je zou allang een ban moeten hebben voor ‘op de man’. Echt schandalig wat je doet op dat zure reacties-topic.

zaterdag 2 november 2019 om 13:54
RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:52Waarom verdien ik een ban? Ik speel geen spelletjes maar ik begin de hetze van jou en je vriendinnen tegen mij heel erg zat te worden. Met alle insinuaties, onterechte beschuldigingen over dubbelnicken en die gedeelde verontwaardigheid waarmee jullie op de man gaan en mij dingen toebedelen die ik niet eens gedaan en gezegd heb.
Jij bent niet het slachtoffer. De manier waarop jij coco behandelt is beneden alle peil.

zaterdag 2 november 2019 om 14:02
Ik ben ook geen slachtoffer. Waar zeg ik dat? Ik geef alleen aan dat ik bepaalde insinuaties aan mijn adres zat ben. Verder heb ik haar niet onheus bejegend (vind ik) maar ik snap inmiddels wel dat zij kwetsbaar is en daarom had ik zo niet op haar moeten reageren. Buiten dat ben ik het getreiter van een aantal forummers hier zat en ik verdien niet wat er nu tegen me gezegd wordt. Geen ban, geen staf, geen valse beschuldigingen en dat soort shit. Ik ben geen slachtoffer maar ik laat niet over me heenlopen.Maud*de*Braose schreef: ↑02-11-2019 13:54Jij bent niet het slachtoffer. De manier waarop jij coco behandelt is beneden alle peil.
zaterdag 2 november 2019 om 14:09
In dat zuurtopic, dat Coco nare dingen postte en dan weer wiste, die onzin.
Coco is ook zulke dingen zat, en trok zich nu terug door je gehengel. Coco verdient zulke dingen niet. Of ze kwetsbaar is of niet.RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 14:02Ik geef alleen aan dat ik bepaalde insinuaties aan mijn adres zat ben. Verder heb ik haar niet onheus bejegend (vind ik) maar ik snap inmiddels wel dat zij kwetsbaar is en daarom had ik zo niet op haar moeten reageren. Buiten dat ben ik het getreiter van een aantal forummers hier zat en ik verdien niet wat er nu tegen me gezegd wordt. Geen ban, geen staf, geen valse beschuldigingen en dat soort shit. Ik ben geen slachtoffer maar ik laat niet over me heenlopen.

zaterdag 2 november 2019 om 14:11
Je hebt toch lopen janken dat Coco jou zo gepest had boehoeh?
En nu heeft Coco aan haar stutten getrokken en zitten we met jou. Ik vind het geen goede ruil.

zaterdag 2 november 2019 om 14:28
Janken? Nee, dat heb ik niet. Nergens.
Wel heb ik gezegd dat haar reactie mij nogal verbaasde gezien mijn ervaring met haar. Maar ik begrijp inmiddels dat ik dat ook niet had mogen doen. Waarom die verontwaardiging? Ik snap dit echt niet.
Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe Coconuts12 omgaat met dit soort forum problemen. Schuif mij geen dingen in m'n schoenen dus. Ik ben niet verantwoordelijk voor haar terugtrekking LV.
En ja, nu zit je met mij opgescheept. Wen er maar aan.
Wel heb ik gezegd dat haar reactie mij nogal verbaasde gezien mijn ervaring met haar. Maar ik begrijp inmiddels dat ik dat ook niet had mogen doen. Waarom die verontwaardiging? Ik snap dit echt niet.
Ik ben niet verantwoordelijk voor hoe Coconuts12 omgaat met dit soort forum problemen. Schuif mij geen dingen in m'n schoenen dus. Ik ben niet verantwoordelijk voor haar terugtrekking LV.

zaterdag 2 november 2019 om 14:32
RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 14:28Janken? Nee, dat heb ik niet. Nergens.
Sodeju zeg, jouw waren ze echt kwijt toen het vermogen tot zelfreflectie werd uitgedeeld.
zaterdag 2 november 2019 om 14:33
Zo, zijn we weer in evenwicht.Maud*de*Braose schreef: ↑02-11-2019 14:32Sodeju zeg, jouw waren ze echt kwijt toen het vermogen tot zelfreflectie werd uitgedeeld.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 2 november 2019 om 14:58
RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 14:28Janken? Nee, dat heb ik niet. Nergens.
Jij hebt wel geschreven dat coco zelf ook pest, in 2 topics nog wel. En nog meer van datzelfde gejank maar dat was allemaal gewist volgens jou. En vervolgens ga je coco zitten stalken op een topic waar zij zich veilig voelde en nu dus niet meer. Dat is dom pestgedrag en dan krijg je flink tegengas en dan ga je boehoe lopen doen.
Jouw excuses stellen niks meer voor dan een natte wind.
zaterdag 2 november 2019 om 15:17
Ik heb geen vriendinnen hier en ik voer geen hetze. Maar ik kan wel lezen. En Coconuts heb ik nog nooit iets vervelends zien posten. En jou ken ik niet eens van het forum maar ik zie wel dat je een smerig spelletje speelt tegen Coconuts. Dat noemen ze wel een hetze geloof ik.RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:52Waarom verdien ik een ban? Ik speel geen spelletjes maar ik begin de hetze van jou en je vriendinnen tegen mij heel erg zat te worden. Met alle insinuaties, onterechte beschuldigingen over dubbelnicken en die gedeelde verontwaardigheid waarmee jullie op de man gaan en mij dingen toebedelen die ik niet eens gedaan en gezegd heb.
zaterdag 2 november 2019 om 15:24
bethweeter schreef: ↑02-11-2019 15:17Ik heb geen vriendinnen hier en ik voer geen hetze. Maar ik kan wel lezen. En Coconuts heb ik nog nooit iets vervelends zien posten. En jou ken ik niet eens van het forum maar ik zie wel dat je een smerig spelletje speelt tegen Coconuts. Dat noemen ze wel een hetze geloof ik.
Ah dank, scheelt mij weer typen. Dit dus!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!

zaterdag 2 november 2019 om 15:35
Jij las toch al zo lang mee? Dan wist je ook hoe Coco in elkaar zit, en dan wist je ook dat zij wel de laatste is met wie je dat soort grappen uit moet halen. En dan nog een grote bek hebben over hoe men op het forum met elkaar om dient te gaan ook... driewerf bah.RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 14:28Janken? Nee, dat heb ik niet. Nergens.

zaterdag 2 november 2019 om 15:37
Lady*Voldemort schreef: ↑02-11-2019 15:35Jij las toch al zo lang mee? Dan wist je ook hoe Coco in elkaar zit, en dan wist je ook dat zij wel de laatste is met wie je dat soort grappen uit moet halen. En dan nog een grote bek hebben over hoe men op het forum met elkaar om dient te gaan ook... driewerf bah.
Plus 1. Vooral het bah.

zaterdag 2 november 2019 om 15:41
eens!bethweeter schreef: ↑02-11-2019 15:17Ik heb geen vriendinnen hier en ik voer geen hetze. Maar ik kan wel lezen. En Coconuts heb ik nog nooit iets vervelends zien posten. En jou ken ik niet eens van het forum maar ik zie wel dat je een smerig spelletje speelt tegen Coconuts. Dat noemen ze wel een hetze geloof ik.
zaterdag 2 november 2019 om 15:42
Zo eens.bethweeter schreef: ↑02-11-2019 15:17Ik heb geen vriendinnen hier en ik voer geen hetze. Maar ik kan wel lezen. En Coconuts heb ik nog nooit iets vervelends zien posten. En jou ken ik niet eens van het forum maar ik zie wel dat je een smerig spelletje speelt tegen Coconuts. Dat noemen ze wel een hetze geloof ik.
zaterdag 2 november 2019 om 15:54

zaterdag 2 november 2019 om 16:36
Beste Modderaars,
Graag wil ik bij deze solliciteren naar mijn volgende ban.
Aangezien jullie manipulatie van de inhoud combineren met niet-integer en onethisch modereren ga ik er van uit dat jullie censuurbeleid en de bijbehorende bannen symbool staan voor jullie handelswijze. En bij deze bied ik mij vrijwillig aan om het symbool van jullie onkunde weer eens los te laten. Mogelijk dat dit voor ons beiden therapeutisch werkt.
Mocht het voor jullie heel onduidelijk zijn:
Dit commentaar op jullie handelen is niet gebracht met respect aangezien ik jullie handelswijze afkeur en zeker geen aanleiding zie waarom jullie hiervoor respect zouden verdienen.
Dit commentaar is wel een provocatie. Voornamelijk bedoeld om jullie handelswijze, gebaseerd op censuur en manipulatie van de inhoud, ter discussie te stellen.
Als jullie je hierdoor bedreigd voelen dan komt dat waarschijnlijk door jullie gevoel voor integriteit wat op dit moment probeert jullie een schop onder je kont te geven.
Maar voel je vrij om ook dat te negeren, te verplaatsen of te censureren. En uiteraard kan je er ook voor kiezen om je integriteitsgevoel meteen een ban te geven; dan vermaken wij ons samen wel weer een tijdje.
Groetend
Shifty
Aangezien jullie manipulatie van de inhoud combineren met niet-integer en onethisch modereren ga ik er van uit dat jullie censuurbeleid en de bijbehorende bannen symbool staan voor jullie handelswijze. En bij deze bied ik mij vrijwillig aan om het symbool van jullie onkunde weer eens los te laten. Mogelijk dat dit voor ons beiden therapeutisch werkt.
Dit commentaar op jullie handelen is niet gebracht met respect aangezien ik jullie handelswijze afkeur en zeker geen aanleiding zie waarom jullie hiervoor respect zouden verdienen.
Dit commentaar is wel een provocatie. Voornamelijk bedoeld om jullie handelswijze, gebaseerd op censuur en manipulatie van de inhoud, ter discussie te stellen.
Als jullie je hierdoor bedreigd voelen dan komt dat waarschijnlijk door jullie gevoel voor integriteit wat op dit moment probeert jullie een schop onder je kont te geven.
Maar voel je vrij om ook dat te negeren, te verplaatsen of te censureren. En uiteraard kan je er ook voor kiezen om je integriteitsgevoel meteen een ban te geven; dan vermaken wij ons samen wel weer een tijdje.
Groetend
Shifty
zaterdag 2 november 2019 om 16:57
ModeratorViva schreef: ↑02-11-2019 10:14Beste S-Groot,
De lijst van 20, daar zal je het helaas mee moeten doen. Er is geen pagina voor alle bookmarks/'gereageerd'. En de vraag waarom niet.... tja er zijn wel meer dingen die wij met z'n allen graag op het forum gezien zouden willen hebben, maar wat er niet is. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, niet eerder aan gedacht? Technisch niet mogelijk? Andere prioriteiten? enz.
We zullen de wens in ieder geval doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Bedankt voor je reactie. Erg jammer dat het niet anders kan.
zaterdag 2 november 2019 om 17:34
Beste SHIFTY,SHIFTY schreef: ↑02-11-2019 16:36Beste Modderaars,
Groetend
Shifty
Hartelijk dank voor je feedback! Helaas moeten we je meedelen dat de functie waar je op solliciteert reeds vergeven is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.