Mode & Beauty alle pijlers

Haar

03-11-2019 23:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb vandeweek mijn haren ontkleurd met een ontkleuring van de kruidvat nou sloeg deze oranje uit en heb ik op internet gelezen dat he er dan het beste een asblond overheen kan doen nou heb ik dit natuurlijk gedaan maar nu is het alleen weer donkerder uitgeslagen en zit ik met oranje/rood haar zou iemand mij kunnen helpen ?
De kapper!
Ga naar de kapper!
Stoppen met zelf aankloten. Je hebt je haar nu heel erg beschadigd. Ontkleuring en daarna box verf. Als je nu weer met drogisterij verf eroverheen gaat is je haar er helemaal klaar mee. Ga naar de kapper!
Dat je dat hier nog vraagt, ik stond om 8 uur al bij de kapper op de stoep!
Duidelijk denk ik ;-) .
Niet echt handig van je!
Haarkleuren is een kunst apart; wil je het zelf blijven doen gebruik dan proeflokjes. Je kan afgesneden lokjes gebruiken of een lokje wat nog vastzit maar op een verborgen plek.

Lees er het een en ander over zodat je geen heel grove fouten maakt. Na een ontkleuring is je haar heel ontvankelijk voor nieuwe kleuringen bijvoorbeeld: binnen vijf minuten zuigt het zich helemaal vol. En dan nog meer op de meest poreuze plekken.

Overigens kosten al die doosjes verkeerd gekochte verf ook geld. Wil je mengen, gebruik dan hetzelfde merk en dezelfde serie. Als je twee soorten door elkaar gemengd gebruikt dan heb je kans dat de verf niets doet behalve je haar verpesten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven