Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 18:24
Hier kwam een keer een keukenkastje van de muur gedonderd, net toen mijn vijfjarige zoon op het aanrecht was geklommen om er koffiefilters uit te pakken voor papa, want hij wilde zo graag helpen. Bleken die kloteklappers bij het ophangen de pluggen te zijn vergeten 
Zoon is gelukkig met de schrik vrijgekomen.

maandag 4 november 2019 om 18:26
Pfff, dat is helemaal schrikken! Gelukkig alleen de kast en inhoud gewond. Had heel naar kunnen aflopen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 18:24Hier kwam een keer een keukenkastje van de muur gedonderd, net toen mijn vijfjarige zoon op het aanrecht was geklommen om er koffiefilters uit te pakken voor papa, want hij wilde zo graag helpen. Bleken die kloteklappers bij het ophangen de pluggen te zijn vergeten
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 4 november 2019 om 18:27
Nah lekker dan.Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 18:24Hier kwam een keer een keukenkastje van de muur gedonderd, net toen mijn vijfjarige zoon op het aanrecht was geklommen om er koffiefilters uit te pakken voor papa, want hij wilde zo graag helpen. Bleken die kloteklappers bij het ophangen de pluggen te zijn vergeten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 4 november 2019 om 19:22
PoesinBoots schreef: ↑04-11-2019 19:18Fijn dat het allemaal goed gegaan is Yas.
Ik was even met mijn moeder in Duitsland boodschappen doen. Op de heenweg geflitsten op de terugweg op een verlaten stuk industrieterrein liep een mager, viezig, zielig kitten.
Ik heb er een kat bij![]()

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 4 november 2019 om 19:23
PoesinBoots schreef: ↑04-11-2019 19:18Fijn dat het allemaal goed gegaan is Yas.
Ik was even met mijn moeder in Duitsland boodschappen doen. Op de heenweg geflitsten op de terugweg op een verlaten stuk industrieterrein liep een mager, viezig, zielig kitten.

Ik kwam ooit een vosje in die staat tegen. Mocht hem niet meenemen

anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 19:24
9.43% gewijzigd
maandag 4 november 2019 om 19:23
Oh wat goed! Is het verwilderd? Of goed benaderbaar?PoesinBoots schreef: ↑04-11-2019 19:18Fijn dat het allemaal goed gegaan is Yas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 4 november 2019 om 19:30
maandag 4 november 2019 om 19:30

maandag 4 november 2019 om 19:31
maandag 4 november 2019 om 19:33

maandag 4 november 2019 om 19:33
Was een puber en zo te zien echt ziek.