Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 november 2019 om 13:12
maandag 4 november 2019 om 13:47
maandag 4 november 2019 om 13:51
maandag 4 november 2019 om 14:07

maandag 4 november 2019 om 15:45
Gewoon aangeven dat je het reuze lief van haar vindt dat ze zo haar best doet maar dat het de bedoeling was dat jullie het samen zouden doen?
maandag 4 november 2019 om 16:39
Ik ben maar wat anders gaan doen - was ook een beetje overvallen door mijn eigen zenuwachtige reactie op een vreemde in huis terwijl ik al ruim een jaar hulp heb - maar da's steeds dezelfdeLady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 15:45Gewoon aangeven dat je het reuze lief van haar vindt dat ze zo haar best doet maar dat het de bedoeling was dat jullie het samen zouden doen?

Woensdag herkansing.
maandag 4 november 2019 om 16:48
Nou ik zou het haar lekker zelf laten doenLady*Voldemort schreef: ↑04-11-2019 15:45Gewoon aangeven dat je het reuze lief van haar vindt dat ze zo haar best doet maar dat het de bedoeling was dat jullie het samen zouden doen?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 4 november 2019 om 16:54

maandag 4 november 2019 om 16:59
Oeh, herkenbaar! En hier is het altijd dikke stress als ik een ander krijgt.
Is ze een vervangster of is ze er voor vast? In dat laatste geval zou ik haar vertellen wat de bedoeling is. Desnoods je routeplan erbij met de doelen.

maandag 4 november 2019 om 17:14
Ze wordt waarschijnlijk de vaste vervangster. De andere kwakkelt met haar gezondheid, tot nu toe kwam er geen vervanging als ze ziek was (op mijn verzoek). Maar ik heb die 3x3 uur toch eigenlijk wel nodig, dus ik moet er maar aan wennen.quattro-stagioni schreef: ↑04-11-2019 16:59Oeh, herkenbaar! En hier is het altijd dikke stress als ik een ander krijgt.
Is ze een vervangster of is ze er voor vast? In dat laatste geval zou ik haar vertellen wat de bedoeling is. Desnoods je routeplan erbij met de doelen.
Ik ga het schrift inderdaad maar weer eens opgraven en heb bedacht dat we woensdag met een vuilniszak door de keuken gaan.
maandag 4 november 2019 om 17:44

maandag 4 november 2019 om 18:09
Niemand gewond?AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2019 18:08Anders dondert ineens de hele kapstok plots van de muur, yay oude huizen!![]()

maandag 4 november 2019 om 18:20
maandag 4 november 2019 om 18:22
Niemand gewond geraakt?AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2019 18:08Anders dondert ineens de hele kapstok plots van de muur, yay oude huizen!![]()
Hier ook een keer gehad, inclusief de muur. Huis stond er net een halfjaar

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.