Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 november 2019 om 20:22
Oeh jaLady*Voldemort schreef: ↑05-11-2019 19:04Ik vind die kutstreek van die Lange wel iets voor Alkemade eigenlijk.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 5 november 2019 om 20:23
Ariellle schreef: ↑05-11-2019 20:20Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.
Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.
Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. Dedie een andere forummer daar nog es in het citaat bij plaatste, versterkte die indruk. Ik had net begrepen dat dat niet done is van die forummer, maar mis kennelijk de nuance wanneer dat wel of niet kan.

anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 20:24
0.45% gewijzigd
dinsdag 5 november 2019 om 20:26
dinsdag 5 november 2019 om 20:26
Klopt. Ik hint er uiteraard op dat Mabel Wisse Smit heurself op dit forum meeschrijft.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

dinsdag 5 november 2019 om 20:28
Ik deel jouw ongeloof/woede/pijn/onbegrip.Ariellle schreef: ↑05-11-2019 20:20Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.
Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.
Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. Dedie een andere forummer daar nog es in het citaat bij plaatste, versterkte die indruk. Ik had net begrepen dat dat niet done is van die forummer, maar mis kennelijk de nuance wanneer dat wel of niet kan.
Ik snap het ook niet.

dinsdag 5 november 2019 om 20:30
Ik Thierry BaudetBetty_Slocombe schreef: ↑05-11-2019 20:29Het zou me niks verbazen. Ik ben zelf bijvoorbeeld Corry Konings.

Als ik jouw onderschrift lees, denk ik dan weer "oh ja natuurlijk".Betty_Slocombe schreef: ↑05-11-2019 20:29Het zou me niks verbazen. Ik ben zelf bijvoorbeeld Corry Konings.
Misschien is er echt een complot.

dinsdag 5 november 2019 om 20:31
Bruintjedebeer schreef: ↑05-11-2019 20:28Ik deel jouw ongeloof/woede/pijn/onbegrip.
Ik snap het ook niet.

dinsdag 5 november 2019 om 20:31
Ik ben MáximaBetty_Slocombe schreef: ↑05-11-2019 20:29Het zou me niks verbazen. Ik ben zelf bijvoorbeeld Corry Konings.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 5 november 2019 om 20:32
Was wel echt serieus bedoelt eerlijk gezegd.

dinsdag 5 november 2019 om 20:33
Bedoeld

dinsdag 5 november 2019 om 20:34
Oh ja dank je erg slordig
dinsdag 5 november 2019 om 20:34

ik zat op mn handen
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

dinsdag 5 november 2019 om 20:35
Dat dacht ik wel hoor.

dinsdag 5 november 2019 om 20:36
Invriezen. Deel voor mij, deel voor de lief, vanavond een bordje en morgenavond 2 bordjes. Dan is het op.