Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Goed hoor, je kan me best om een eitje vragen, ik heb er toch genoeg, zolang de voorraad strekt zullen we maar zeggen ?

quote:Linndaatje schreef op 10 april 2009 @ 10:54:

[...]

ik ben tégen roken op het toilet! *kuch* bah!we hebben een speciaal rokers toilet. met extra afzuiging en asbak uiteraard.
Bedankt Linndaatje voor de aanbieding, maar van koeltechnieken heb ik geen verstand ! Heb jij misschien een grote koeling want als het zo doorgaat moet ik een vrachtwachen paaseieren bijkopen, kunnen die even bij jouw in de koeling ?
Laten we wel zijn, zit ik met dure luchtjes te spuiten, dus dan liever geen rookluchtjes er door. Ik zal even een "verboden te roken" bordje opzoeken
Ik heb het even twee talig gedaan, dan kunnen de Belgen het ook snappen :

Nou, wie was er voor mij???

Zennaaaaaa, het papier is op!
Everytime you make a typo, the errorists win.
yathibiyya we moeten buiten roken!
dan kom je toch al snel op een koelcel met de hoeveelheid paaseitjes die wij er doorheen kunnen jagen ;)

Maar zoveel weet ik er ook niet van hoor. Ken wat merken (koelcel / bedrijfskoelkasten en aircos) en types, maar hoe het allemaal werkt...?? Dan verbind ik je even door ;)
Ik zal even een nieuw rolletje ophangen !!!!!!!!

Nou Zenna, das ook niet echt aardig van je!
quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 11:32:

yathibiyya we moeten buiten roken! Ach, buiten bij de rokers is het toch altijd gezelliger :-) Ga je mee een peukie doen

Oooh okay en Thnks voor de aanbieding Linndaatje, maar zit hier op mn werk nog wel even prima! :-)
Perfectionisme is niet perfect...
Nog even wat reserve erbij is ook nooit weg, of heeft iemand iets leukers ?

quote:Linndaatje schreef op 10 april 2009 @ 11:42:

Nou Zenna, das ook niet echt aardig van je!Sorry, je hebt gelijk dat is niet zo klasse, maar ik heb het herstelt, er hangen konfortabele rolletjes zoals je ziet ! U vraagt, wij draaien !
*loopt langs rij en deelt gevulde koeken uit*

If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Bedankt Maeijken voor dat lekkers, we zullen deze dagen wel veel aankomen op deze manier met al die chocolade er ook nog bij ! Heeft iemand een lijn tip ?
quote:yathibiyya schreef op 10 april 2009 @ 11:45:

[...]

Ach, buiten bij de rokers is het toch altijd gezelliger :-) Ga je mee een peukie doen

Dat is waar, en het is heerlijk weer. Heb nu pauze dus heb nu tijd voor een peukie.
eten op de wc... wil iemand wel even waarschuwen als ie no.2 doet? dan eet ik mijn gevulde koek in de kantine op!
*met volle mond*

Joe! We'll do!
Zo iedereen ik ga even op lunchpauze, zal even rondkijken of ik hier in de buurt een leuk tentje kan ontdekken voor m'n lunchpauze. Ik laat de deur open, dus ik reken erop dat iedereen het netjes houd, tuurlijk ....
en toen was het ineens rustig....
Hallo hier nog een nieuwkomer. Ik heb me gisteren pas hier op Viva aangemeld en ben alleen maar aan t mieren geweest met mijn avatar... Weet niet eens of ie nu wel goed staat, nou ja we zien wel.

Lijkt me leuk Zenna maar ik ben net klaar met werken dus ik ga eerst even teruglezen!! :-)
Halloooo,mag ik ook even komen plassen??

Ik hoop wel dat er tussendoor een doekje over de pot is gehaald en niet alleen even is rondgespoten met een luchie...
grrrrr avatar nog niet zoals ik m wilde... eerst dat maar veranderen dan, en dán teruglezen... *zucht*
Hé bah.....

Leoooooo!!,heb je nu alweer pauze.....er zit een spin in de plee!!!
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 10-04-2009 13:07
Reden: ruzie met plaatje
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven