M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
Frans Hoe gaat het nu met Bojan? Ik weet nog dat Lynn van haar eerste prik ook zo over de rooie ging, gelukkig hielp toen een paracetamol, bij Bojan ook?

Ooooh en Milena, lief dat ze wilde helpen, maar dat is wel heel erg van de wal in de sloot... Heb je alles schoon gekregen? Ik kan me voorstellen dat je je dan wel in de steek gelaten voelt. En onder het eten bellen is inderdaad niet het meest handig met 2 kleine kinderen...

Fijn dat op het cb alles goed was.

Syl, heb je de kastjes schoon gekregen?

Indian, baby heeft nog tijd om te draaien toch? Maar snap wel dat je graag wilt dat hij omdraait.

Pfff, het is pas kwart voor 9, maar heb nu al het gevoel een hele dag achter de rug te hebben. Lynn heeft van 7 tot 8 gekrijst, ze wilde niet aankleden. Vlak voor we weggingen naar het kdv (veel te laat) werd ze rustig. Ik wilde haar haar jasje aan doen, zij wilde haar vestje aan. Ze had dus iets bedacht waarmee ze wel haar zin kon krijgen, dat doet ze als ze zelf ook wel vindt dat het lang genoeg geduurd heeft. Prima, krijg jij je vestje aan, maar dan wel stoppen met bleren. Minuut daarna springt ze dus alweer vrolijk rond, terwijl ik met een kater zit. Ze had dikke ogen van het huilen toen ik haar op het kdv bracht en niets gegeten, alleen wat gedronken.

Gisteren had ze getrakteerd voor haar verjaardag, vond ze erg stoer en leuk natuurlijk, dat alle kindjes voor haar gingen zingen. Maar het was ook een vermoeiende dag met veel indrukken, dat was gisteravond al te merken, ze kwam lastig in slaap en dat werkt vanmorgen dus nog door.

Vanavond met schoonzus naar Ikea, we hebben allebei een en ander nodig, gezellig!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
Gaaaaap, ben duf. Nu 2 dagen vroeg mn bed uit ivm wederom kapotte auto en dus afhankelijk zijn van lieve mensen met wie ik kan meerijden.

Jasper wilt soms ook nog ff stoeien s ochtends. 1 ding werkt perfect: hij wilt altijd rustig even wakker worden en tv kijken.

Geen medewerking is tv uit. Nou, als ik al zeg: de tv gaat uit hoor, werkt hij gelijk mee

Ow wat zielig van Bojan!! Jasper had ook 1 x bij het prikken heel veel pijn in een been. Als je eraan naar wees, krijste hij al de buurt bij elkaar.

Indian, ben benieuwd of baby luistert ha ha ha

Kastjes zijn schoon hoor. Maar kostte wel flink moeite.
koffie, zwart graag...

Hallo!

Wat een zonnig weertje!

Wordt er helemaal vrolijk van ondanks dat ik gewoon binnen op mijn werk zit. Werk tot 2u en daarna lekker ff naar kapper. Man is thuis bij kids, ik kan rustig aan doen.

Het is lekker rustig hier omdat veel klanten van ons dicht zijn. Scholen etc.

Jasper was vanochtend ook boos, dat kwam omdat het ritme anders was dan normaal. Laura is vrij van school dus kunnen ze lekker rustig aan doen. Jasper mag als hij om 7u wakker is vaak bij man in bed liggen. Maar nu had man zoiets van ga nog maar ff op je eigen bed. (gebeurt in weekend ook vaak) Daar had hij geen zin in. Uiteindelijk ging hij lekker spelen op zijn kamer en vond ie het wel prima. Ik vind die boze/verontwaardigde gezichten altijd zo schattig. Hoe ze zich voelen kun je van het gezicht aflezen. "ik mag niet bij papa liggen, maar ik wil dat wel'. En dan de nadruk op IK! Heerlijk zo'n 3jarig mannetje.

Fijne paasdagen alvast!

greetz Scooby
ik ben ook al zo vrolijk van dit weer!

Jasper had gisteren weer een stunt. Hij ging met oma naar de winkel om nog een visje te kopen. Oma staat bij de kassa het visje af te rekenen. Hoort oma: ooooma, kijk eens!!!!

Komt meneer bij oma aan met een schepnet gevuld met schildpad...die hij dus uit de bak gevist had.

ahum....
koffie, zwart graag...

Hahahahaha..... die Jasper van jou! Die gaat echt zo heerlijk ongestoord zijn eigen gang... een schilpad! Haha..Hij dacht wat die verkoper kan, kan ik ook!

hoe hij het toch verzint he.

Hij en dieren is zoiezo al een flitsende combi

Toen ik heel klein was kwam mn moeder een keer de kamer in en zag water rond de vissenkom. Kom leeg....

Op de bank zag ze een zakdoek liggen die bewoog. Ze tilt m op en ziet de goudvis spartelen.

Mijn reactie sssstttt mama, visje moet slapen!!

Goh, van wie heeft mn zoon t toch???
koffie, zwart graag...
Haha, gekke Jasper

Hier is het ook zooo lekker. Milena was alleen de hele ochtend al zeer lichtgeraakt, dus die heb iik onder zware protest op bed gelegd. Hopenlijk valt ze in slaap, dan is ze de rest van de dag beter te pruimen .

Heerlijk in de tuin gespeeld, vanochtend. Leuk is dat!

Paracetamol heeft Bojan goed geholpen. En mooi bijkomstig voordeel, hij heeft lekker geslapen vannacht Kwam pas om 5 uur voor eten! Jeujj. Vanochtend was ie weer zijn eigen vrolijke zelf gelukkig.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha en gekke Syl!

Ik hou helemaal niet van vissen (lees ik durf nauwelijks te zwemmen omdat ik vissen zo eng vind), dus brrr ik vind je dapper ook
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hello ladies,

Hier weer een MEGA luie dag. V zit op kdv en ik ben vrij (voor mn scriptie) maar heb tot nu toe alleen maar gebeld met vriendin, geluierd en geslapen, ook nog een wasje gedaan maar daarmee is alles gezegd. Men o men wat ben ik moe en lui ik hoop dat het ooit nog goed komt met me.

Syl wat een mooi verhaal van Jasper, ik zat hardop te lachen!

Arme Frans, je hebt het ook niet makkelijk met 2 kids en dan zoveel alleen. Hou je haaks meid! Fijn dat je dag vandaag beter is.

Indian ,spannend zeg dat de beeb andersom ligt! Hopelijk draait ie nog!

Juultje wat een pittige dame die Lynn, ik hoop dat de nieuwe beeb ietsieietsie relaxter is.

Q wat heerlijk, het lijkt wel of jouw leven uit vakanties bestaat

Nou ik ga weer eens wat eten, cupasoup met broodje (ook zoiets raars, ik lust alleen nog maar witbrood, terwijl ik dat normaal nooooit eet)

Merel
Mijn zusje is bezig, mijn zusje is bezig!! Men wat is dat spannend zeg!

En??? Is de baby al geboren??
[
zwaai naar Indian

Frans is de beeb er al?
en? en? en?

Jasper zit met rode wangetjes op de bank. Ik denk dat hij griep krijgt. Hij heeft nl nooit zulke rode wangen.

Vandaag gaan we met de tram naar de stad om onze auto op te halen (hoop ik) die al 3 dagen in de garage staat.

Jasper is helemaal gek van de tram, dus die zit nu al te stuiteren. Hij zegt dat hij wilt sturen.

Ow Merel, ik heb de eerste 16 weken geloof ik geleefd op krentenbollen met kaas ha ha ha. Die at ik voorheen ook nooit.
koffie, zwart graag...
Goeiemorgen!

Frans, is de baby er al?

Ik heb (nog) niet echt gekke eetgewoontes, ik eet alleen veel. Ik lijk wel een bodemloze put af en toe en als ik niet eet word ik misselijk. Zo even Lynns taart ophalen bij de Hema en nog wat boodschappen, plus cadeautje voor mijn moeder, die is vandaag jarig.
[
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN TANTE!!!

Vannacht is mijn neefje Tijmen geboren!!! Ik ben zooo trots.

OP mijn zusje dat ze een enorme baby (meer dan 8 pond, 53 cm en met een hoofd zo groot als Bojan nu) eruit heeft weten te werken! En op mijn spiksplinternnieuwe neefje omdat het zo'n knapperd is!! Ze moesten wel naar het ziekenhuis en mijn arme zusje heeft een megabreiwerk van onderen, armerd. Maar ik heb een prachtneefje!

En heel mooi gemikt, hij is vannacht geboren op de trouwdag van Ivar en mij
Gefeliciteerd Frans! Wat een leuke naam! En fijn dat alles goed gaat op het breiwerk na dan
[
Frans, gefeliciteerd!!! En ook met je trouwdag natuurlijk

Lynn was ook niet goed ingeschat hoor, vk dacht 7 pond, ze was 8 1/2... dus dat geloof ik dit keer ook niet meer.

Verjaardag was gezellig. Een tante van mij had ook aan Lynns verjaardag gedacht en een cadeautje meegenomen (diadeem, was ze erg blij mee) en voor de baby een heel schattig klein teddybeertje. Vond ik echt heel lief van haar.

Kamer is versierd, poppenhuis staat klaar, de verjaardag mag komen Hopelijk slaapt ze wel een beetje uit, ze ligt er net een half uur in, wilde niet slapen in de auto.
Juul, van harte gefeliciteerd met Lynn!!!! 3 Jaar alweer.... Heeft ze wat uitgeslapen?

Frans!!!! Gefeliciteerd met neefje! Mooi he, tante worden.... Breiwerk is wel minder, trouwens~. Hoe'st nu met je zusje?
Joepie Lynn gefeliciteerd!!!! Wauw 3 jaar! Grote meid! Ik wens je een leuke dag met heeel veel gezellige visite en cadeautjes!!

Juul, wow al weer 3 jaar moeder! En dit jaar word je nog een keer moeder gefeliciteerd met je grote meid!

Xop, hey hoe is het? Al een beetje gewend in het nieuwe huis? (toch je bent toch verhuisd inmiddels?)

Gisteren ben ik bij zusje op kraambezoek geweest. Ik vind haar een beetje mat, maar het was heel druk (haar man heeft veel aanwezige familie en wij zijn zelf ook aanwezig vrees ik (komen met zijn vieren he, al was Milena heel stil omdat ze nogal onder de indruk was), dus misschien kwam het daardoor. Ze heeft ook nogal wat moeten doorstaan, ze had 10 cm ontsluiting en geen persweeen, dus naar het ziekenhuis waar ze aan weeopwekkers gelegd werd. Nog steeds maar minimale persweeen, dus met 2 man op haar buik geduwd en een knip (en daarna nog gescheurd, gruweldegruwel) en toen was haar kind er. Mijn arme zusje . Maar een prachtig kind (haha hoewel niet erg fotogeniek ) dat wel!!

Gisteren de kraamhulp gezien daar. Hmmm vond het maar niks.

Zusje en haar man zijn best onzeker natuurlijk en zij vertelt alles alsf zij er ook onzeker over is. Niet fijn voor hun.

Stgrax even bellen om te vragen hoe het gaat.

Oeh en Bojan is vannacht voor het eerst gaan logeren. Vnd het maar niks eigenlijk, maar ik was er best beroerd aan toe eigenlijk. Gisteren met man uit eten, jammie. Daarna slapen, maar om kwart voor 7 was ik al wakker en na een half uurtje draaien toch maar gaan kolven. Ik kan niet eens meer uitslapen dus . Strax Bojan halen, ik zit nu echt te wachten tot ik kan gaan

Juul en Juul man hartelijk gefeliciteerd met Lynn.

LYNN hartelijk gefelicteerd met je 3de verjaardag!!!

Frans, oeh dat klinkt allemaal niet prettig. Wat vind je zusje van de kraamhulp?

Nou tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven