M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
[
[
Goedemorgen allemaal!

Jammer he, als ze stoppen met slapen? Lynn slaapt heel af en toe nog 's middags, als ze een drukke dag voor de boeg heeft bv. Zoals vorig weekend, heeft ze zaterdag en zondag geslapen. Wel naast mij op ons bed, anders gaat ze niet slapen. En ach, ik kon ook wel een dutje gebruiken

Wij gebruiken de wieg waar ik zelf in heb gelegen vroeger, mijn ouders hebben die toen het eerste kleinkind geboren werd. Lynn heeft er in gelegen en nu gaan we 'm ook weer gebruiken.

Matrasje van 36 jaar oud zou ik ook niet gebruiken nee, bah.

Fijn dat de ruzies weer zijn bijgelegd.

Scooby, helemaal niet meer op gereageerd, maar het zou super zijn als je het badpak op wilt sturen! Geef je me ook even je rekeningnummer door dan, voor de verzendkosten?

Ik begin me langzaam aan wat beter te voelen. Wat minder moe, wat minder misselijk. Behalve op mijn werkdagen, dan ben ik 's middags nog misselijk. Ik slaap zo ongeveer om de nacht heel beroerd, heb enorm last van rusteloze benen. Ga dan maar in een andere kamer slapen om man nog wat rust te gunnen, was gisteren echt megachagrijnig en doodmoe toen ik thuiskwam. Gelukkig had man dat wel door en kon ik lekker op de bank ploffen met Lynn en is hij gaan koken en vaatwasser enzo doen, normaal kook ik altijd eigenlijk.

Weekend wordt rustig, morgen even naar de motorwinkel, motor van man heeft nieuwe banden nodig en dan even naar Ikea, kijken voor spulletjes voor Lynns nieuwe kamer. Misschien zondag nog naar een expositie, of we blijven lekker thuis.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
Fijn, Juul,m dat het langzaamaan weer wat beter gaat. Hopelijk zet die stijgende lijn nog even voort; die misselijkheid vond ik altijd energievretend! (Alhoewel; ik mag niet mopperen... was beide zw.s. en bevallingen eigenlijk heel gemakkelijk doorgekomen).

Wij hebben ook mijn familie-wieg gebruikt. Aangezien ik de zesde ben van het stel, kreeg ik de wieg met zeker 3 bijna-nieuwe matrasjes, 5 wiegbekledingen (waarvan 3 bruikbaar mooi), de wereld aan lakentjes en hoesjes en weet ik het wat.... Errug handig .

Ook de kinderwagen waar wij alle zes in hebben gelegen heb ik weer gebruikt voor Lieke en Sophie. Prachtig vond ik die! Hij hoefde alleen maar nieuwe leertjes, nieuwe bandjes en een nieuw matrasje, beetje boenen en rijden maar!

VAnmiddag ga ik even shoppen; voor verhuizing heb ik de kledingkast flink doorgespit. Het overblijfsel na weggooien is uiterst triest, hahahah. Dus kids nieuwe schoentjes, jasjes, T-shirts, en Lieke een zwempakje. Ikzelf broek(en), shirt(s), schoenen, zomerjas enz. Niet verkeerd!
ehh, wij zijn onterfd. Wij hebben de familiewieg geweigerd ha ha ha. Man en ik vinden beiden wiegjes truttig dus Jasper ging gelijk naar zn eigen kamer in een ledikant.

Genoeg opmerkingen gekregen dat we slechte harde ouders waren en dat onze zoon later wel verlatingsangst etc zou krijgen.

Dus Indian, kan best hoor BV geven als kind op een andere kamer ligt. Heb t een jaar volgehouden.

Ow Xop, wat erg zeg, nieuwe garderobe kopen. lol.

Jasper slaapt nog tussen de middag. Heeft het ook echt nodig. Heel soms gaat hij niet als we op pad moeten. Maar dan valt hij om 4 uur s middags echt in slaap en wilt hij s avonds niet naar bed.
koffie, zwart graag...

Indian, ik heb het matrasje laten snijden bij iemand die stoelen, kussens voor caravans, boten etc bekleed. De vulling/matrassen die ze daarvoor gebruiken zijn ook geschikt voor babymatrasjes. Soort schuimrubber. Mijn moeder heeft toen de matras bekleed met een flanellaken. Exacte prijs weet ik niet meer maar komt denk ik in buurt van 25 euro. 3

Op de markt staan ook nog wel eens mannetjes die dit verkopen.

Xop, leuk plan shoppn!!! Zijn jullie helemaal gewend in nieuwe huis? Wil je wat foto's mailen of plaatsen in AK. Ben erg nieuwsgierig. Van de zomer maar keertje meeten bij jouw!

Juul, ga badpak opsturen. Fijn dat je je wat beter voelt. Gelukkig niet zo''n druk weekend voor de boeg als paasweekend!

Hier ook relaxed weekend voor de boeg. Zondag even naar verjaardag van mijn oma. Die is erg dement en zit in verzorgingstehuis. De hele fam. komt dan even langs. Wel zo leuk voor oma, ook al snapt ze het niet helemaal.

Ik mag vanavond eindelijk zelf weer een taart maken. Geef zoveel workshops dat ik er zelf geen tijd meer voor heb. Vanavond ga ik me uitleven op een taart met bierpul erop, voor een jongen die 16 wordt en nog geen bier van zijn ouders mag drinken. Dan maar biertaart!

Volgende week een assepoestertaart op de planning, helemaal zin in.
per ongeluk dubbel gepost, was te ongeduldig
.

Hi Syl!

Jasper sliep bij ons ook na 2 nachten op zijn eigen kamer in een wiegje. Ik sliep zelf onrustig van alle geluidjes die hij in zijn slaap maakt. Daar wordt je echt een wrak van.

Jasper en ik hebben een paar dagen in het zh gelegen na de geboorte. Toen had ik dus al een nachten met grote ogen naar t wonder naast me liggen staren. Ik was thuis toe aan rust ha ha ha.

Werkt de AK nog?
koffie, zwart graag...

Dan ben je helemaal gaar idd na paar nachten ziekenhuis.... vond 1 nacht ook lang genoeg...

Ik bedoelde met AK hyves.
Wieg stond bij ons ook niet op onze kamer hoor, na een week hebben we Lynn op haar eigen kamer gezet met wieg en al, we deden geen oog dicht, werden wakker van elke zuchtje. Hebben we nooit opmerkingen over gehad, vind ik ook enorme onzin.

Leuk Xop, lekker shoppen! Ben je al helemaal thuis in je nieuwe huis?

Leuk idee, Scooby, een taart met een bierpul!

Alvast bedankt voor het opsturen van het badpak!

De ak op hyves werkt sowieso, Syl. Op msn weet ik eigenlijk niet.
die heeft Xop niet.

Ja ja, ze bestaan nog hoor. Mensen zonder hyves!
koffie, zwart graag...
Pff, ja zeg dat wel dat je gaar wordt van in het ziekenhuis liggen, Lynn en ik lagen er 4 nachten (nacht van geboorte niet meegeteld) en allebei ook nog op een andere verdieping. Hopelijk gaat dat dit keer anders! Toen mochten we trouwens op eerste paasdag naar huis
Bedoelde met mijn vraag dus de msn ak ha ha

Dat de hyves ak werkt, weet ik
koffie, zwart graag...
vandaag 3 jaar geleden was ik uitgerekend.

Echt info waar je wat aan hebt......
koffie, zwart graag...
[
Nou nou, de dame ligt op bed hoor, wat een gedoe weer. Eerst toen we gingen eten een krijspartij van een half uur, uiteindelijk gekalmeerd en gegeten. Toen wilde ze eenmaal in bed dat ik nog een boekje voor zou lezen. Ik had al voorgelezen en ook gezegd dat dat het laatste boekje zou zijn. Ze was ook doodmoe en moest echt gaan slapen. Maar nee, er moest en zou nog een boekje, dus madam werd weer boos, weer krijsen. Uiteindelijk werd ze zo overstuur dat ze ging spugen, kon ik ook nog het bed gaan verschonen... was ze dan wel weer zo van onder de indruk dat ze meteen rustig was...

Misschien klikt het wel hard dat ik haar zo laat huilen, maar anders neemt ze echt een loopje met ons en zitten we straks tien boekje voor te lezen voordat ze gaat slapen. Die krijspartijen bij bedtijd ken ik nog maar al te goed van toen ze kleiner was en die wil ik niet nog een keer.
[
[
Zo even de puf om te schrijven. Mijn hoestje is zo goed als over, maar bij overmaat aan ramp ben ik nu weer snip-en-snip verkouden. Dit keer vooral neusverkoudheid en 1 oor wat zeer doet van het snuiten en het gevoel dat er water in zit. Inmiddels ben ik ook aan de hooikoorsttabletjes en die slaan gelukkig goed aan.

Had vandaag eigenlijk bij de huisarts een longfunctietest moeten doen, maar die heb ik afgezegd.

Indian: je hebt echt de schoonmaakwoede in je ontwikkeld, toch een beetje nesteldrang???? Ik zou zeker een nieuw matrasje kopen. Een optie is Ikea, die heeft ook goede en niet al te dure baby/kindermatrasjes. Je mag een baby best wel in de wandelwagenbak leggen, zolang die niet te lang duurt. Mijn kraamverzorgster raadde het af, maar af en toe vond ik het reuze makkelijk om mijn baby naast me op het bed te zetten in de wandelwagenbak. Lag de baby tenminste veilig.

Scooby: je blijft taarten bakken. Ga je al je beroep ervan maken, of is het nog niet zover?

Juul: he, wat vervelend dat er elke keer een drama is als Lynn naar bed toe moet. Het komt vast allemaal wel een keertje goed. Tip van mij: probeer zoveel mogelijk een vast schema aan te houden en vaste zaken te doen, idd maar 1 boekje lezen en er vooral niet te veel aan toegeven.

Syl: oh, die Jasper, plassen op straat, vissen teveel eten geven. Wat een boeffie zeg!

Emdin was sinds vanmiddag 14.30 uur zonder luier op de creche. Het ging goed zolang hij daar was. Eenmaal thuis heb ik geprobeerd om hem naar de wc te krijgen, maar hij deed het toch in zijn broek. Heb hem verschoond en gevraagd of hij een luier wilde, maar dit wilde hij niet en toen heeft hij nog een uurtje zonder luier gelopen en was net te laat bij de wc om te plassen. Het begin is er in ieder geval. Morgenochtend zal ik vragen of hij een luier aan wilt en zal dan direct een verschoning meenemen als we op pad gaan. Dit doe ik eigenlijk al geruime tijd niet meer, maar met zindelijk worden, is dit wel noodzakelijk!

Emdin slaapt de ene keer wel 's middags en een andere keer niet. Gisteren wel 3/4 uur, vandaag weer niet. Als hij niet slaapt 's middags gaat hij 's avonds vroeger naar bed toe en vanavond lag hij om 19.45 uur al te slapen op de bank. Ik draag hem dan naar zijn kamertje/bed toe. Hij slaapt eigenlijk alweer geruime tijd in zijn eigen kamer. Slechts af en toe bij mij.

Gisteren was het secretaressedag en ik heb bonbons gekregen van mijn leidinggevende en een boeket bloemen van de managers van de afdelingen waarvoor ik werk. Erg lief van ieder!

Dit weekend geen wilde plannen. Gewoon lekker relaxen en leuke dingen doen met Emdin. Emdin moet eigenlijk naar de kapper toe. Alleen de afro-kapper in Delft waar ik altijd heen ging, is er ineens niet meer. Dus nu op zoek naar een andere kapper. Voor een afro-kapper zal ik moeten uitwijken naar Den Haag. Misschien morgenochtend even kijken of ik iets kan vinden. Ach, we zien wel.

Oke, fijn weekend allemaal!
[
Ook bij mij op het werk is er aan secretaressedag gedacht, collega en ik kregen een mooie bos bloemen. Ik had er zelf helemaal niet aan gedacht, dus dan is het een leuke verrassing.

Q, vaste schema is er, alles heeft precies een volgorde, zelfs het tanden poetsen... ik lees 1 of 2 boekjes voor en meld ook altijd vooraf dat het het laatste boekje is. Het zal wel weer een fase zijn, vanmorgen was het weer feest (ze wilde naar haar tante toe).

Gelukkig nu weer gekalmeerd, ze zit naast me op de bank haar 2e boterham weg te werken.
hey Juul, fijn dat ze op jouw werk er ook aan gedacht hebben!
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven