Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
09-11-2019 00:13
Wat zielig! :hug: :hug:
:devil: :devil: heb me rot gelachen en getètúút. Logopediste minder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
lemoos2 schreef:
09-11-2019 00:16
Joh, ik ben geboren en getogen in Nederland en ik kreeg vorige week nog een compliment dat ik ‘al zo goed Nederlands sprak’ :@@:
:HA:
lemoos2 schreef:
09-11-2019 00:16
Joh, ik ben geboren en getogen in Nederland en ik kreeg vorige week nog een compliment dat ik ‘al zo goed Nederlands sprak’ :@@:
Dat is toch ook heel erg!!!
Slechte moeder, ikke....
Hoor(de) mijn dochter(s) nooit thuiskomen 8-)
Nu zie ik als ik wel eens wakker word 's nachts of het ganglicht wel of niet uit is....
Dan kan het voorkomen dat ik mij verbaas over het tijdstip dat het nog brandt :P
broekrok schreef:
09-11-2019 00:22
Slechte moeder, ikke....
Nu zie ik als ik wel eens wakker word 's nachts of het ganglicht wel of niet uit is....
Dan kan het voorkomen dat ik mij verbaas over het tijdstip dat het nog brandt :P
Ik zit nog op. Bang dat ik niet wakker word al er wat is (door medicatie).
Ik hoor het mijn moeder nog zo stoer zeggen: “Nee ik ga echt niet opblijven hoor”. En dan toch steeds een ‘knip’ van haar nachtlamp horen zodra een van ons de trap op liep.

En pa zat maar met bloeddoorlopen ogen onder de vaste vragenlijst af te werken: “Heb je de poort gesloten? Heb je de achterdeur gesloten?”
Sudrì schreef:
09-11-2019 00:24
Ik zit nog op. Bang dat ik niet wakker word al er wat is (door medicatie).
Kan ik mij heel goed voorstellen in jouw geval!

Maar ik weiger op te blijven en veronderstel wakker te worden van onze keiharde deurbel....
Mobiel staat ook altijd op stil, ook 's nachts.
broekrok schreef:
09-11-2019 00:22
Slechte moeder, ikke....
Echt fijn.
Serieus de eerste keer dat ik eindelijk wel in slaap viel... lag ze ‘s ochtends niet in haar bed. #zucht. Het is een draak, wel een leukkie maar wát een draak. Mag ik zeggen want ik ben haar moeder. Daar heb ik alle luiers voor verschoond én snotneuzen voor afgeveegd. Ik heb daar recht op. Vanzelfsprekend mag je dit lezen met een liefdevolle toon.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar dat mag je mijn bericht ook :biggrin:
broekrok schreef:
09-11-2019 00:34
Maar dat mag je mijn bericht ook :biggrin:
:proud:
lemoos2 schreef:
09-11-2019 00:27
Ik hoor het mijn moeder nog zo stoer zeggen: “Nee ik ga echt niet opblijven hoor”. En dan toch steeds een ‘knip’ van haar nachtlamp horen zodra een van ons de trap op liep.

En pa zat maar met bloeddoorlopen ogen onder de vaste vragenlijst af te werken: “Heb je de poort gesloten? Heb je de achterdeur gesloten?”

Ik moest even melden als ik binnen was. Dat ben ik 1x vergeten en toen schrok ik enorm wakker van een moeder die op mijn bed dook (ik slaap helemaal onder de dekens), om te kijken of ik er lag. Na een uur hyperventileren nooit meer vergeten te zeggen dat ik thuis was :P
Enn schreef:
09-11-2019 00:29
Echt fijn.
Serieus de eerste keer dat ik eindelijk wel in slaap viel... lag ze ‘s ochtends niet in haar bed. #zucht. Het is een draak, wel een leukkie maar wát een draak. Mag ik zeggen want ik ben haar moeder. Daar heb ik alle luiers voor verschoond én snotneuzen voor afgeveegd. Ik heb daar recht op. Vanzelfsprekend mag je dit lezen met een liefdevolle toon.
En daarna sliep je niet meer? :hihi:
Op tijd thuis. Wel altijd fijn dat ie ook aan compensatiesla doet na wat gekloot :P
Sudrì schreef:
09-11-2019 00:44
Op tijd thuis. Wel altijd fijn dat ie ook aan compensatiesla doet na wat gekloot :P
Vooral complimeteren :yes: :rofl:
Sudrì schreef:
09-11-2019 00:41
En daarna sliep je niet meer? :hihi:
Het is toch verschrikkelijk? Voed ik ze op met het doel dat het mensen met verstand, zelfstandigheid, een eigen mening worden die de vrijheid voelen om dat ook daadwerkelijk te kunnen zijn..... krijgen we dit. ;)
Sudrì schreef:
:HA:
Sudrì schreef:
Dus geen eieren met spek bakken, tosti's maken, broodjes shoarma??
Dat is hier midden in de nacht echt heeeeeeel gebruikelijk na thuiskomst :whistle:
Enn schreef:
09-11-2019 00:46
Het is toch verschrikkelijk? Voed ik ze op met het doel dat het mensen met verstand, zelfstandigheid, een eigen mening worden die de vrijheid voelen om dat ook daadwerkelijk te kunnen zijn..... krijgen we dit. ;)
Ik begrijp niet waar het verstand gebleven is. Het was zo’n bedachtzaam en redelijk kind, nu lijkt hij vaak wel bezeten en is zijn verstand ver te zoeken. Net een alien.
broekrok schreef:
09-11-2019 00:49
Dat is hier midden in de nacht echt heeeeeeel gebruikelijk na thuiskomst :whistle:
Soms wel. Nu is ie ineens weg naar boven?
Sudrì schreef:
Ik begrijp niet waar het verstand gebleven is. Het was zo’n bedachtzaam en redelijk kind, nu lijkt hij vaak wel bezeten en is zijn verstand ver te zoeken. Net een alien.
Komt wel terug... eerst een bak sla.
broekrok schreef:
Mijn paatje zaliger vroeg dan altijd verheugd na het afwerken van de vragenlijst: “Zullen we een pizza halen? Je ziet er hongerig uit”. Zo vaak met die man door de McDrive gegaan of bij een kebab/pizza/shoarmazaak gezeten in de vroege uurtjes.
Van mij mag die bak sla dan snel naar binnen, want ben er na ruim 2 jaar wel klaar mee. Dit heeft ie echt niet van mij!
Sudrì schreef:
09-11-2019 00:40

Ik moest even melden als ik binnen was. Dat ben ik 1x vergeten en toen schrok ik enorm wakker van een moeder die op mijn bed dook (ik slaap helemaal onder de dekens), om te kijken of ik er lag. Na een uur hyperventileren nooit meer vergeten te zeggen dat ik thuis was :P
Dan schrik je je toch ook halfdood zeg.
O gezellig, nu denkt de 12 jarige kat dat ze een kitten is en hangt in de gordijnen. Ik ga naar bed :rofl:
lemoos2 schreef:
09-11-2019 00:53
Dan schrik je je toch ook halfdood zeg.
Ja echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven