Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 8 november 2019 om 23:46
Bij mij opent het niet. Hoe heet het nummer?Enn schreef: ↑08-11-2019 23:44Kensington heeft een nieuw nummer , was net bij Beau.
https://m.youtube.com/watch?v=
Ik vind het echt heel mooi
vrijdag 8 november 2019 om 23:47
Dan doet hij het nét goed. Lastig Sudri, gelukkig houdt hij zich zich aan 01.00 uur. Ben er hier net een beetje doorheen en heb er een inslaap probleem aan overgehouden.

enn wijzigde dit bericht op 08-11-2019 23:48
0.65% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 8 november 2019 om 23:47
Uncharted
https://m.youtube.com/watch?v=950wh1TvJEk
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

vrijdag 8 november 2019 om 23:48
Ik kan me dat echt voorstellen!
Zo fijn als je er doorheen bent. Ik kijk daar wel een beetje naar uit

vrijdag 8 november 2019 om 23:49
De babytijd duurde minder lang

vrijdag 8 november 2019 om 23:57
Ik ook!Enn schreef: ↑08-11-2019 23:44Kensington heeft een nieuw nummer , was net bij Beau.
https://m.youtube.com/watch?v=
Ik vind het echt heel mooi
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 november 2019 om 23:57
Yup.
Achja... uiteindelijk hebben ze ooit misschien dezelfde ervaring. Good for them!

zaterdag 9 november 2019 om 00:02

zaterdag 9 november 2019 om 00:03
Nu wordt er alleen gereageerd als het over eten gaat of als hij iets van me moet

Of dan is hij een week op reis, hoor ik niets, ineens een foto! Ik zo blij, is het een maffe meme

zaterdag 9 november 2019 om 00:06
Wat komt er dan??
Klinkt heek stom, maar ik kan me daar echt weinig voorstelling bij maken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 9 november 2019 om 00:10
In 'mijn tijd' waren mijn ouders nog strenger. Ik lig nog steeds wakker als mijn jongvolwassen neven en nichten hier logeren 'in de grote stad'

oudblond wijzigde dit bericht op 09-11-2019 00:10
1.12% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 9 november 2019 om 00:10

Logopedie voor gehad in een ver en grijs verleden.
zaterdag 9 november 2019 om 00:12

zaterdag 9 november 2019 om 00:14
Niet strenger (integendeel) wel met een moeder die ook slaapproblemen ontwikkelde. .

Geen grap, echt waar. Helaas kan ik dit niet meer bespreken maar weet het doordat ze dit wel eens vertelde.
zaterdag 9 november 2019 om 00:15
Geen idee, ik hoor bij die lichting.

zaterdag 9 november 2019 om 00:16