Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 10

07-09-2019 09:37 3000 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 07-09-2019 09:51
47.92% gewijzigd
Genoeg stopjes gedraaid, maar 0 gifts. En dit weekend weinig Pokémon tijd.
Even geen gifts van mijn kant dus, maar niet uit desinteresse.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-11-2019 21:40
Zowaar een Unova stone uit de 7 dagen doos!
Oeh, ik wist niet dat dat kon. Proficiat! Vandaag kan ik een poging wagen.
Yoyo76 schreef:
08-11-2019 13:48
Ik heb de laatste week niet zoveel gifts gekregen van de stops. En nu heb ik er weer genoeg om uit te delen, zie ik ineens dat ik met LittlePinkBean besties ga worden!!!! :hyper:

Wanneer zullen we eien? Ik kan alleen morgen tot 18:00 uur niet. Verder vandaag en andere komende dagen vrijwel altijd.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer veel meelees hier. Maar dit soort dingen moeten we effe goed organiseren. :lol:
Yoyooooo!! :hello:

Had je al even gemist hier (en je berichtje bijna ook). Ben je wel nog lekker aan het spelen?

Zondag en maandag overdag is voor mij wat lastig, avonden lukken wel. Level 36 here I come!
himalaya schreef:
08-11-2019 21:40
Zowaar een Unova stone uit de 7 dagen doos!

Ik heb er inmiddels 3. Maar heb er nog geen nodig gehad. Zou wel wat meer sinnoh stones willen.

Baalmomentje... vanmorgen een research gedaan voor stempel 1 van mijn nieuwe kaart, maar nu is de stempel niet gezet. Op zich geen ramp want ik kan een andere opdracht afronden, maar toch raar.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
09-11-2019 08:26
Ik heb er inmiddels 3. Maar heb er nog geen nodig gehad. Zou wel wat meer sinnoh stones willen.

Baalmomentje... vanmorgen een research gedaan voor stempel 1 van mijn nieuwe kaart, maar nu is de stempel niet gezet. Op zich geen ramp want ik kan een andere opdracht afronden, maar toch raar.
Je kunt ook een unova stone krijgen voor het verslaan een teamrocket bos (daarvoor moet je eerst 6 team rocketstops verslaan, dan krijg je een radar waarmee je een team rocketbos kunt vinden).
nimbus schreef:
09-11-2019 09:54
Je kunt ook een unova stone krijgen voor het verslaan een teamrocket bos (daarvoor moet je eerst 6 team rocketstops verslaan, dan krijg je een radar waarmee je een team rocketbos kunt vinden).

Klopt! Zo kwam ik aan nr 3
Goeie tip van die Unova Stone! Heb de radar inmiddels compleet maar de boss verslaan lukte nét niet. Nu is m'n accu leeg, dus morgen of zo een 2e poging wagen.

Shiny Gligar gevangen van 3 sterren! En eindelijk m'n Magmar kunnen evolven met m'n laatste Sinnoh Stone.

Ik heb de laatste boxen vanaf de Eevee (en dat waren er toch wel wat?) geen evolve stones meer gekregen. En ook geen shiny Eevee. Daarvoor alleen maar Kyogre uit de doos en uit de nieuwste doos ook weer twee keer een Kyogre waarvan de laatste dan gelukkig shiny is.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
09-11-2019 08:26
Ik heb er inmiddels 3. Maar heb er nog geen nodig gehad. Zou wel wat meer sinnoh stones willen.

Baalmomentje... vanmorgen een research gedaan voor stempel 1 van mijn nieuwe kaart, maar nu is de stempel niet gezet. Op zich geen ramp want ik kan een andere opdracht afronden, maar toch raar.
Haha ze doen het er om. Ik kreeg weer eens een sinnoh stone. Nog nooit een unova stone gehad.... snik
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg die Unova Stone dus steeds na 7 dagen ;-D Als ik ze kon geven, hadden jullie er eentje gehad.
¡Apagando las luces!
Oké, kon het niet meer tegen houden, na 3 jaar en 4 maanden level 40 geworden.
Boss verslagen maar geen steen gekregen. :-(

Wel een shiny Omanyte gevangen, 2 shines op een dag!
Musai schreef:
09-11-2019 14:05
Oké, kon het niet meer tegen houden, na 3 jaar en 4 maanden level 40 geworden.

Gefeliciteerd!
LittlePinkBean schreef:
09-11-2019 16:14
Boss verslagen maar geen steen gekregen. :-(

Wel een shiny Omanyte gevangen, 2 shines op een dag!


2op 1 dag?! Gefeliciteerd!!!

Ik had een Mime jr uit een ei. Ook erg blij mee
Alle reacties Link kopieren
Proficiat met de levels up en de shinies! Vraagje: moet je bij de nieuwe research de raids ook echt winnen of is 'naar binnen gaan' voldoende?
Alle reacties Link kopieren
En proficiat met de Mime jr; die zoek ik ook nog.
Alle reacties Link kopieren
MoWa24 schreef:
09-11-2019 16:49
Proficiat met de levels up en de shinies! Vraagje: moet je bij de nieuwe research de raids ook echt winnen of is 'naar binnen gaan' voldoende?
Je moet ze idd echt winnen.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
09-11-2019 17:02
Je moet ze idd echt winnen.
Dankjewel! Kost iets meer tijd dan, maar ik moet toch nog vier dagen aan een stop draaien.
Alle reacties Link kopieren
Shiny Groudon uit de doos, meteen daarna een toevallige lucky trade met mijn kind en toen ik de deur uit stapte een Shiny feebas. Ik ga even een staatslot kopen.
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
09-11-2019 17:33
Shiny Groudon uit de doos, meteen daarna een toevallige lucky trade met mijn kind en toen ik de deur uit stapte een Shiny feebas. Ik ga even een staatslot kopen.
Ja, dat zou ik maar doen. Poeh, wat een mazzel! Lekker hoor.
Jullie hebben maar mazzel met de Unova Stones! Ik wil er heel graag eentje, maar het is me niet gegund. Niet uit de weekly box en ook niet uit die Rocket boss battles.

Maar ik had wel wat anders leuks vandaag. Ik was eindelijk ultra friends met iemand met wie ik een trade had afgesproken via onze lokale pogo groep. En nu ben ik de trotse eigenaar van een shiny Kangashkan. Blij mee! :flirting:
Durf het bijna niet te zeggen maar kleine Mime plopte gisteren ook nog uit een ei.

En ik heb gisteren een nieuwe uitnodiging gekregen voor een EX raid, dit keer wel in de buurt.

Was dus best een goed dagje. :mrgreen:
Yoyo, zou je het vervelend vinden om onze ei afspraak evt. woensdagavond te doen?

Dan kan ik ook besties worden met Bowgirl. Bowgirl wil jij nog ei-en?
Alle reacties Link kopieren
Gifgroen ik wil vanmiddag 12:00 het ei aanzetten.
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
08-11-2019 14:33
Bij best friend krijg je 100.000xp. Als je een lucky egg aanzet wordt dit verdubbeld. Daarom worden er ook meerdere afspraken tegelijk gemaakt zodat iedereen meer personen in level omhoog gaan. En daardoor meer xp krijgen. Voor 1 persoon is het eigenlijk weinig lucratief tenzij je erna nog een raid gaat doen of Pokémon gaat evolueren. Een lucky ei duurt nl een half uur. Zonde om hem aan te zetten voor 1x best friend wat hooguit 2min duurt.
Ahh, helder! Dus een afspraak maken om dan een lucky ei aan te zetten om zo optimaal xp te vergaren. Handig :)
Zeker als je dat combineert met anderen inderdaad.
Bedankt voor de uitleg.
Self-confidence is the best outfit you can wear! Rock it and own it!
Alle reacties Link kopieren
LittlePinkBean schreef:
10-11-2019 08:37
Yoyo, zou je het vervelend vinden om onze ei afspraak evt. woensdagavond te doen?

Dan kan ik ook besties worden met Bowgirl. Bowgirl wil jij nog ei-en?
Nee ik hoef niet te ei-en. Stuur mij maar niets meer dan kan ik het ook niet per ongeluk openen. Je krijgt je gifts van mij wel ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven