Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Kwebbeltje91 schreef:
07-11-2019 18:36
Oh joh! Wat lees ik nu? :hyper: :cheer: :jump:
Ja, gaaf he ?!

https://www.superguide.nl/nieuws/yes-vi ... oen-series
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
06-11-2019 11:17
Voor de liefhebbers van cabaret en satire: Joe Rogan - Strange Times. Hilarisch!

https://www.youtube.com/watch?v=ldJQc5mkuHU
Heb vroeger op tv Shakespeare gezien, alles op rijm, fantastisch. Is wel meer dan 30 jaar terug, ben jij die nog wel eens tegengekomen?
Hatsjikideee...
Ja echt wel :hyper:
Sudrì schreef:
07-11-2019 15:59
Unabomber
Gezien, evenals Peaky blinders. Beide heel tof, al begint PB een beetje hetzelfde truukje te doen in het nieuwe seizoen. Shit goes south en hij gaat dat vast weer op een slinkse manier oplossen ofzo. We hebben het laatste seizoen daarom niet af gezien.
'Happiness is only real when shared'.
totallyfree schreef:
07-11-2019 20:36
Gezien, evenals Peaky blinders. Beide heel tof, al begint PB een beetje hetzelfde truukje te doen in het nieuwe seizoen. Shit goes south en hij gaat dat vast weer op een slinkse manier oplossen ofzo. We hebben het laatste seizoen daarom niet af gezien.
Blader eens door Netflix heen. Het kost je niets als je iets na 10 minuten uitzet en wie weet kom je nog wat leuks tegen!
JA dat geblader ben ik alleen een beetje flauw van want mijn man gaat bij elke Pixar of marvel serie of film blij op de bank zitten en roepen dat ik die toch echt moet zien want die vind ik vast leuk!! :rofl: :cheer2: :shout:
Haha maar misschien moeten we dat gewoon weer eens doen :)
totallyfree schreef:
07-11-2019 20:45
JA dat geblader ben ik alleen een beetje flauw van want mijn man gaat bij elke Pixar of marvel serie of film blij op de bank zitten en roepen dat ik die toch echt moet zien want die vind ik vast leuk!! :rofl: :cheer2: :shout:
Haha maar misschien moeten we dat gewoon weer eens doen :)
Marvel al je niet meer tegenkomen. Pixar ook niet denk ik (is ook van Disney toch?).
Heeft iemand The End Of The F***ing world gezien?
Kwebbeltje91 schreef:
07-11-2019 21:01
Heeft iemand The End Of The F***ing world gezien?
Ben nu bezig met seizoen 2.
Seizoen 1 was geniaal en ik zit hier ook weer helemaal in.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Sudrì schreef:
07-11-2019 21:00
Marvel al je niet meer tegenkomen. Pixar ook niet denk ik (is ook van Disney toch?).
Beter, dan heb ik dat gezeur ook niet meer :cheer: :puh: :rofl:

End of the fucking world hebben wij ook gezien, 2e seizoen moeten we nog kijken. Wij vonden het briljant en vernieuwend.

Series buiten Netflix kijken we soms ook, The Boyz is echt heel leuk en vind ik ook vernieuwend, Chernobyl hebben 2 keer met open mond gekeken, bizar verhaal en briljant geacteerd.
Chernobyl is geweldig. GoT is zo vanzelfsprekend dat ik er vanuit ga dat je die gezien hebt :proud:
True Blood kijkt ook wel lekker weg. Gewoon dom vermaak en veel naakt ;-)
ik kijk grenslanders op npo. aanrader voor iedereen die tabula rasa en beau sejour goed vonden! ik ben echt blij verrast dat nl en belgische series zo goed zijn, ik keek daar eerder nooit naar :-$
volgende week komt ook deel 2 van de 12 van oldenheim (de 12 van schouwendam )op videoland, daar kijk ik ook naar uit... de 12 van oldenheim was echt goed! :-)
Line of duty op NPO begonnen, net 3 afl. gezien. Die gaan we kijken tot seizoen 3 en dan naar netflix want dan hoef ik mijn laptop niet meer aan te sluiten met HDMI.
Vanavond als mijn man Voetbal Inside gaat kijken of weet ik veel hoe dat lul programma heet...ga ik "Holiday in the wild"kijken en even puberaal bij Rob Lowe weg kwijnen (meer kwijlen).
account2 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 22:01
0.27% gewijzigd
Tvp :-P
Zijn Narcos en Narcos: Mexico al genoemd? Dikke vette aanrader.

En als je HBO hebt, zeker even naar Barry kijken. Een komische serie met Bill Hader als huurmoordenaar die eigenlijk toneelacteur wil worden. :proud:
Account2 schreef:
08-11-2019 19:50
Vanavond als mijn man Voetbal Inside gaat kijken of weet ik veel hoe dat lul programma heet...ga ik "Holiday in the wild"kijken en even puberaal bij Rob Lowe weg kwijnen (meer kwijlen).
Nou qua diepgang geen aanrader, maar dat had ik ook echt niet verwacht. Mooie beelden van Afrika. En Rob Lowe? Fuck waarom worden mannen altijd mooier als ze ouder worden, heeft vast iets met zaad verspreiden te maken. ;-)

Maar verder eigenlijk best een flut film, het beweegt.
Hoe is 'the kominsky method?'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
09-11-2019 07:48
Heel gaaf
Nouschi schreef:
09-11-2019 07:48
Ik vind hem leuk :)

Ik hou van de humor, tikkeltje zwart af en toe, met ook een serieuzere ondertoon. Ik moet lachen, maar leef ook mee met die twee mannen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Thanx, ga ik het toch proberen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat stom dat ik Riverdale niet eerder ben gaan kijken. Leuke serie !
Begonnen aan Toon, maar dat personage is zo ongemakkelijk, dat ik er zelf ongemakkelijk van werd :P

Nu Pose, seizoen 1 vond ik geweldig
Workin' Moms gezien. Erg vermakelijk, leukse serie.

Begonnen aan 13 reasons why, en die heeft mij ook goed te pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven