Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Ik ben begonnen aan bad blood. Nog niet veel gezien, maar het lijkt interessant. Goede score op IMDB.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-11-2019 09:21
Begonnen aan Toon, maar dat personage is zo ongemakkelijk, dat ik er zelf ongemakkelijk van werd :P

Ik kon er ook niet tegen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Zojuist Altered Carbon afgekeken.
Heftige, maar top serie.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
09-11-2019 22:58
Zojuist Altered Carbon afgekeken.
Heftige, maar top serie.
Komt daar nog een seizoen van?
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
09-11-2019 23:00
Komt daar nog een seizoen van?
Netflix heeft een 2e seizoen besteld.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
pepexx schreef:
09-11-2019 23:10
Netflix heeft een 2e seizoen besteld.
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
09-11-2019 23:11
Ben benieuwd!
Genoeg materiaal voor een vervolg.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Quicksand

Een verfilming van een Zweedse boek uit 2016.
Een enorm innemend, rauw en super goed verhaal. 8 afleveringen van 3 kwartier. Echt een aanrader.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Heeft iemand His Dark Materials op HBO al gezien en is die de moeite waard? Ik vond de film niet zo boeiend en de boeken ken ik niet.
The devil next door. Ik 'hou' van docuseries/boeken over dit soort dingen/mensen.
RikM schreef:
10-11-2019 16:36
Heeft iemand His Dark Materials op HBO al gezien en is die de moeite waard? Ik vond de film niet zo boeiend en de boeken ken ik niet.
Dit is een Netflix topic.
Lucifer2018 schreef:
10-11-2019 16:38
The devil next door. Ik 'hou' van docuseries/boeken over dit soort dingen/mensen.
Is het wat? Want staat in mijn lijst van eventueel bekijken.
Niq schreef:
10-11-2019 17:43
Is het wat? Want staat in mijn lijst van eventueel bekijken.
Kijk en je weet het ;)

Ik vind het mega amerikaans.
Niq schreef:
10-11-2019 17:42
Dit is een Netflix topic.

Nou dan ga ik maar weer. Bedankt voor de gastvrijheid. :(
RikM schreef:
10-11-2019 16:36
Heeft iemand His Dark Materials op HBO al gezien en is die de moeite waard? Ik vond de film niet zo boeiend en de boeken ken ik niet.
Nee, waar gaat het over? Ben op zoek naar iet nieuws :)
Sudrì schreef:
10-11-2019 17:57
Nee, waar gaat het over? Ben op zoek naar iet nieuws :)

Heb je Barry al geprobeerd? Die vind jij ook wel leuk, denk ik.

His Dark Materials is een fantasy naar aanleiding van de boekenreeks, in het Nederlands bekend als Het Gouden Kompas. Is al eerder verfilmd (The Golden Compass), maar dat was niet zo'n succes. Nu dus een serie bij HBO.

https://www.imdb.com/title/tt5607976/
Van mij mag je schrijven wat je wil, maar ik heb eerder mensen commetaar zien geven als het bijv over Videoland ging.
Sudrì schreef:
10-11-2019 17:44
Kijk en je weet het ;)

Ik vind het mega amerikaans.
Is dat laatste negatief? Voor ik het verkeerd intrepeteer ;-)
RikM schreef:
10-11-2019 18:12
Heb je Barry al geprobeerd? Die vind jij ook wel leuk, denk ik.

His Dark Materials is een fantasy naar aanleiding van de boekenreeks, in het Nederlands bekend als Het Gouden Kompas. Is al eerder verfilmd (The Golden Compass), maar dat was niet zo'n succes. Nu dus een serie bij HBO.

https://www.imdb.com/title/tt5607976/
Bedankt! Beiden de moeite waard om iig de eerste aflevering te kijken.
Niq schreef:
10-11-2019 18:32
Is dat laatste negatief? Voor ik het verkeerd intrepeteer ;-)
Ligt er aan of je er van houdt of niet hè :)
Jij?
RikM schreef:
10-11-2019 18:12
Heb je Barry al geprobeerd? Die vind jij ook wel leuk, denk ik.

His Dark Materials is een fantasy naar aanleiding van de boekenreeks, in het Nederlands bekend als Het Gouden Kompas. Is al eerder verfilmd (The Golden Compass), maar dat was niet zo'n succes. Nu dus een serie bij HBO.

https://www.imdb.com/title/tt5607976/
Ow, His Dark is met Duckface :|

Barry is leuk! Bewaar hem voor met zoon, die kan hem ook wel waarderen :D
Sudrì schreef:
10-11-2019 19:28
Barry is leuk! Bewaar hem voor met zoon, die kan hem ook wel waarderen :D

Barry wordt ook steeds leuker en gekker. Seizoen 2 heb ik echt af en toe om in een deuk gelegen. :proud:

Killing Eve ken je al, denk ik?
RikM schreef:
10-11-2019 19:41
Barry wordt ook steeds leuker en gekker. Seizoen 2 heb ik echt af en toe om in een deuk gelegen. :proud:

Killing Eve ken je al, denk ik?
Ja, maar daar kwam ik niet lekker in toen. Misschien die ook nog eens een kans geven.

Wel grappig, als de HBO ruis begint speelt mijn hoofd de leader van GoT af. En aan het begin van GoT die van True Blood :proud:
Sudrì schreef:
10-11-2019 19:54
Ja, maar daar kwam ik niet lekker in toen. Misschien die ook nog eens een kans geven.

Wel grappig, als de HBO ruis begint speelt mijn hoofd de leader van GoT af. En aan het begin van GoT die van True Blood :proud:

Westworld en True Detective al gezien? Beide keigoede HBO series. Al moet je bij Westworld wel goed opletten, die is vrij moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven