Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 9 november 2019 om 10:31
Ook mijn stad?GroenTuintje schreef: ↑09-11-2019 09:46Ik kan ook klaarstaan op dat station.. kom ook uit het oosten.
![]()
Geen bijzonderheden
zaterdag 9 november 2019 om 10:35
zaterdag 9 november 2019 om 10:41
Ik bied me toch maar aan dan: mocht er een kind vastzitten in het Noorden des lands (Eurosonic komt er immers weer aan) Ik sta paraat! En we hebben een logeerbed, aangezien er een kind uitgevlogen is. Moeten ze wel Harry Potter dekbedhoes accepteren.
Enige nadeel: jullie kunnen me niet bereiken, want ik zit niet 's nachts op het forum. Daar verzinnen we tzt dan maar wat op
Is dat een zaterdagje Yas? Ik ga zo een nieuwe fiets halen
(die staat al klaar, maar ik ben niet zo vroeg op m'n vrije dag)
Enige nadeel: jullie kunnen me niet bereiken, want ik zit niet 's nachts op het forum. Daar verzinnen we tzt dan maar wat op
Is dat een zaterdagje Yas? Ik ga zo een nieuwe fiets halen

Later is nu

zaterdag 9 november 2019 om 10:42
zaterdag 9 november 2019 om 10:42
Er is een zaterdagtopic.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 9 november 2019 om 10:43
Dreamer schreef: ↑09-11-2019 10:41Ik bied me toch maar aan dan: mocht er een kind vastzitten in het Noorden des lands (Eurosonic komt er immers weer aan) Ik sta paraat! En we hebben een logeerbed, aangezien er een kind uitgevlogen is. Moeten ze wel Harry Potter dekbedhoes accepteren.
Is dat een zaterdagje Yas? Ik ga zo een nieuwe fiets halen(die staat al klaar, maar ik ben niet zo vroeg op m'n vrije dag)
Een waterfiets mag ik hopen?

zaterdag 9 november 2019 om 10:48
Owwww wat superleuk!!!!
Veel plezier en liefs en dikke kussen

zaterdag 9 november 2019 om 10:53
Lekker dan, krijg je eerst een waarschuwing dat deze video misschien inappropriate' is voor sommige gebruiker. Waar dan?broekrok schreef: ↑09-11-2019 08:36Historische datum, mensen!
https://www.youtube.com/watch?v=rAR6XKHfXY0
En ik herinner het als de dag van gisteren.
Oud dus.
I like being a mess. It's who I am.

zaterdag 9 november 2019 om 10:59
Ik heb nog een ander station in de aanbieding dat nog niet voorbij is gekomen.GroenTuintje schreef: ↑09-11-2019 09:46Ik kan ook klaarstaan op dat station.. kom ook uit het oosten.
![]()