Werk & Studie alle pijlers

Beoordeling door het uitzendburo

11-11-2019 11:43 9 berichten
Ik heb vanmiddag een beoordeling, die doet het uitzendburo. Heb hier nog nooit van gehoord, is dit nieuw? Ik werk nu 7 weken in dit bedrijf, maar eerder in andere bedrijven en nog nooit hier van gehoord...
Alle reacties Link kopieren
kitty26 schreef:
11-11-2019 11:43
[...]
uitzendbureau is je werkgever.
er zal vast vooroverleg zijn geweest met je uitzendbedrijf
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-11-2019 12:06
Reden: OP gequote
37.92% gewijzigd
En doooooor!
Een tussenevaluatie van je werk, toch gewoon? Ik ben juist níet anders gewend. Evaluaties elk half jaar meestal, en sowieso eentje na de eerste maand/maanden/proeftijd. Ik vind het niet gek.
Ik ben gebeld door hen om een medewerkster te beoordelen. De medewerkster had van tevoren gevraagd of ik haar referentie wilde zijn. Zelf had ik er ook nog niet eerder van gehoord.
Heb ik nooit gehad van het uitzendbureau.
Nu moet ik wel zeggen dat ik 4 jaar via het uitzendbureau bij hetzelfde bedrijf heb gewerkt. Dat bedrijf deed mijn beoordelingen.
JonathanStrange schreef:
11-11-2019 11:46
Een tussenevaluatie van je werk, toch gewoon? Ik ben juist níet anders gewend. Evaluaties elk half jaar meestal, en sowieso eentje na de eerste maand/maanden/proeftijd. Ik vind het niet gek.
Een gesprek op het bedrijf zelf niet, zodat ze als je vragen hebt dit inhoudelijk kunnen beoordelen. Wat weet zo´n uitzendbureau nou verder? Klink mij meer dat het bedrijf zelf geen verantwoordelijkheid voor de uitspraken wil nemen en het uitzendbureau wil gebruiken als schophond.
anoniem_64afeac72af4d wijzigde dit bericht op 11-11-2019 13:28
0.18% gewijzigd
Ik werk nu al vier jaar voor een groot uitzendbureau en heb nog nooit een beoordelingsgesprek/evaluatiegesprek gehad. Werd wel vaak door mijn planners gezegd, dat ik er een zou krijgen maar nog steeds niks.
Maar ja ik ben ook niet bij een vast bedrijf in dienst via het uitzendbureau.
Weet je zeker dat het een beoordeling is?
Is het niet een tussentijdse evaluatie, als in ‘je werkt er nu een paar weken, laten we even bijpraten hoe het gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij welk uitzendbureau werk je?

Dr detacheerder waar ik nu werk, kwam ook laatst langs. Bleek gewoon een hoe vind je het gesprek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven