Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Of omdat Bridget ouder is?
Wat een gedoe en het staat op de voorpagina's van de kranten , niet te geloven.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
yasmijn schreef:
11-11-2019 11:50
Of omdat Bridget ouder is?
Ja, dit dacht ik ook.
Byrma schreef:
11-11-2019 11:51
Wat een gedoe en het staat op de voorpagina's van de kranten , niet te geloven.
Het is weer eens wat anders dan stakingen en stikstof 😁
yasmijn schreef:
11-11-2019 11:10
Prins Maurits is een aantal jaren geleden ook al betrapt. Nu wachten tot de koning voor de bikkels gaat.
Of Maxima :bonk:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Billy_Mean schreef:
11-11-2019 11:54
Het is weer eens wat anders dan stakingen en stikstof 😁
:) ja , dat dan weer wel
Ik ben team Minniemouse. Je gaat toch eerst een beetje kijken of het serieus is voor je het naar buiten brengt? Vooral als er kinderen in het spel zijn. Na een week al echt verliefd zijn. Tuurlijk joh.

Dit speelt uiteraard al veel langer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
11-11-2019 11:56
Ik ben team Minniemouse. Je gaat toch eerst een beetje kijken of het serieus is voor je het naar buiten brengt? Vooral als er kinderen in het spel zijn. Na een week al echt verliefd zijn. Tuurlijk joh.

Allicht. Kleuter Dre denkt dat wij gek zijn :P
Heeft Rutte al een mening gegeven?
:popcorn:
2019 schreef:
11-11-2019 12:00
Heeft Rutte al een mening gegeven?
:popcorn:
Geduld. Komt nog. Hij is zich aan het beraden met zijn adviseurs.
Ik snap niet waarom ze het überhaupt naar buiten hebben gebracht. Omdat je graag zoenend over straat wil?
Als het écht nog maar recent is, leer elkaar dan achter gesloten deuren en zonder kinderen kennen.
Maleficent schreef:
11-11-2019 11:56

Ze hebben het niet naar buiten gebracht. Dat heeft Monique gedaan.
En ondertussen kan Bridget mooi de oma uithangen voor André de derde.
newspaper schreef:
11-11-2019 10:53
Wat moet je als volwassen vrouw van 45 nou met een 'jongen' van 25? Dan voed je toch een extra kind op, volgens mij heeft Monique dat ook al die tijd gedaan. Leuk voor de aandacht, de roem en het geld, maar uiteindelijk is dat toch nooit een blijvertje.
Dre lijkt goed voor de pr te zijn. Iedereen kent inmiddels Monique.

Nee zonder dollen, gewoon voor de sex toch? Ben misschien een stuk ouder dan jij. Mijn man mogelijk ook. Naarmate de jaren verstrijken wordt het uithoudingsvermogen wat minder, terwijl je als vrouw nog uren aankunt.

Maar denk dat het vooral ook de aandacht is die er op je af komt. Dat dat het belangrijkste is voor Dre en Monique, sorry bedoel nu ook Bridget. Voor hun carrière is het beter dat er wel over hun geschreven wordt.
Net als Dre zei echt van Monique te houden, is het tussen hem en Bridget ook al zo echt, enorm en overweldigend.

Hopelijk komt er geen liefdesbaby.
the_Wicked_Witch schreef:
11-11-2019 12:04
Ik snap niet waarom ze het überhaupt naar buiten hebben gebracht. Omdat je graag zoenend over straat wil?
Als het écht nog maar recent is, leer elkaar dan achter gesloten deuren en zonder kinderen kennen.
Nee uit respect voor Monique 🤢

Echt, die mensen zijn te dom voor woorden.
Arme kinderen
the_Wicked_Witch schreef:
11-11-2019 12:04
Dat snap ik dan weer wel ( denk ik )
Ze wilden niet dat Bridget als de bitch werd neergezet die een jonge vader afpakt van een gezin . En niet dat Dreetje de lullo was .Niet goed voor haar imago , niet goed voor zijn imago , niet goed voor imago van RTL etc. etc. :blabla: Dan kun je het beter voor zijn en het op deze manier "spelen" , alleen pakte het dan net niet uit zoals ze graag gewild hadden . Verder hebben ze wel gelijk dat als ze al maanden uitelkaar waren dat er niemand een reet mee te maken heeft dat hij een relatie krijgt met een ander of het nu een vrouw is van 50 , een man van 30 , een bn-er , een golddigger of een meisje van 18 , dat is allemaal legaal . Niet netjes is de manier waarop hij dit naar buiten bracht maar wel legaal .Of Monique daar wel of niet vanaf wist weten we ook niet , laten we eerlijk zijn ; we weten eigenlijk niet veel van wat zich afgespeeld heeft want we waren er niet bij en omdat ik visueel ingesteld ben ben ik daar niet rouwig om. Ik vind het wel sneu voor Monique en voor dat kleine jochie en ook voor de zoon van Bridget dat mensen op zijn social media los gaan . Dàt is echt zielig . Verder vind ik B niet sympathiek overkomen maar het zal haar een worst zijn denk ik . :lol:
Ik zie ook nog aankomen dat André jr over een tijdje André de derde niet meer gaat zien. Net zoals André sr Nathalie en Melvin niet meer zag.

Je voelt hem aankomen. Monique komt een goede vent tegen en duikt in de anonimiteit.

De geschiedenis gaat zich hier heel erg herhalen ben ik bang.
Billy_Mean schreef:
11-11-2019 11:48
Weet iemand waarom het voor Monique extra pijnlijk is dat het om Bridget gaat?
Omdat Monique op de foto van B met het kettinkje gerageerd had in al haar onwetendheid?

Maar los daarvan; tussen de regels door lees ik dat het met name fout ging tussen Dreetje en Monique omdat zijn aandacht vooral bij zijn carierre ligt en amper bij zijn gezin. Zou hij voor B dan wel tijd maken? Dat zou wel heel zuur zijn voor Monique.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 11-11-2019 15:18
0.30% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
yasmijn schreef:
11-11-2019 12:24
Ik zie ook nog aankomen dat André jr over een tijdje André de derde niet meer gaat zien. Net zoals André sr Nathalie en Melvin niet meer zag.

Je voelt hem aankomen. Monique komt een goede vent tegen en duikt in de anonimiteit.

De geschiedenis gaat zich hier heel erg herhalen ben ik bang.
Ik hoop dat ze kleine Andrè er buiten houden. Hij moet contact blijven houden met zijn vader. Ik denk dat Andrè zijn zoon ook wil blijven zien. Waarschijnlijk wel alleen op momenten dan het hem uitkomt.
yasmijn schreef:
11-11-2019 12:24
Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
11-11-2019 12:32
Dat vind ik nog steeds zo laag van Andre senior. Daarom snap ik die aanbidding ook niet. Voor zijn eerste twee kinderen was hij een waardeloze vader. Roggel wilde shinen en de twee eerstgeborenen pasten niet in het plaatje dat zij wilde en nog steeds krampachtig in stand houdt. Waarom heeft Andre senior dat allemaal toegelaten....
Omdat het een slappe zak was.
SweetFirefly schreef:
Die aanbidding snapte ik sowieso al niet, aangezien hij het met de oppas van 13 jaar aanlegde als volwassen vent. Een andere vent zou als crimineel beschouwd worden.
https://www.ad.nl/show/andre-hazes-verk ... ~afb059aa/
Nu weten we ook waarom het huis niet op beide namen staat.
SweetFirefly schreef:
Ik snap de aanbidding ook niet .Ik kom nog uit de tijd dat "fan zijn" van André Hazes echt niet "tof" was . Het was een mollige , niet knappe oude man die oudbollige liedjes zong en waar lacherig over gedaan werd . Hij kreeg op zijn herdenking meer aandacht dan dat hij in zijn leven gehad heeft . Veel BN-ers die er een graantje meepikten om even in de picture te komen . En nog steeds.. nog steeds zijn er die meeliften op die nummers van Hazes , tv shows noem maar op .
Daarnaast is het ieuwk dat hij een relatie begon met een 13 jarig meisje en de rest van dat huwelijk en gedrag toen is ook niet prijzenswaardig . Doordat er zoveel nummers van hem zijn gecoverd en tot in den treure ten gehore zijn gebracht vind ik nu sommige nummers van die man wel mooi :$ en hoor ik toch wel dat hij een goede stem had . Knap dat hij zo opgeklommen is , jammer dat hij zo afgegleden is , met alles. Jammer dat hij zelf niet meegemaakt heeft dat Heel Holland Hazes zingt. ( ook de mensen die hem niet tof vonden in de jaren '80 ) . Op een of andere manier is hij tot een icoon gemaakt , na zijn dood en teert zijn jongste zoon daar nu op en ondanks dat Hazes oubollig was voor mij in de jaren '80 vind ik zijn stem wel beter dan die van zijn zoon .
Ik kom nog uit die tijd en heb de leeftijd van vrouwen waar zijn jongste zoon op valt .
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven