Lach jij elke dag?

11-11-2019 19:10 59 berichten
Ik wel. Zelfs op rotdagen. Moet altijd wel eens grinniken, lachen om kinderen of om een collega, om de radio presentator etc. Sommige personen heb ik nog nooit op een lachje kunnen betrappen. Ik zie van veel dingen de humor wel in. Hoe zit dat bij jullie? Zijn er dagen dat je niet lacht?
Alle reacties Link kopieren
Beslist niet.
Drackie schreef:
11-11-2019 21:27
Ik denk het wel ja. Niet uitbundig ofzo, maar minstens wel glimlachen of grinniken. En laatst toen ik de was aan het uitzoeken was moest ik ineens zó hard lachen dat de tranen over mijn wangen liepen. Heerlijk, vooral als het zo uit het niets is.
Oh echt? Moest je dan aan iets heel grappigs denken ofzo? Want anders kan ik er me weinig bij voorstellen.
Nothing happens for a reason
herfstappeltaart schreef:
11-11-2019 19:15
Daar krijg je hele sjagrijnige Hangwangen van.
Hier moet ik dus om grinniken, is ook een soort van lachen toch?
juliet64 schreef:
11-11-2019 22:03
Oh echt? Moest je dan aan iets heel grappigs denken ofzo? Want anders kan ik er me weinig bij voorstellen.
Ik snapte er zelf ook niks van. :rofl:
Elke dag lachen zeker weten.
Vanavond was er n vriend van ons, oude verhalen vertellen ik had buikpijn van t lachen.
En als we samen een wietje delen ook buikpijn en niet kunnen stoppen met lachen.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik vind mezelf vaak erg grappig :rofl:
Jazeker! Gisteren schaterlachend. Vanochtend nogmaals gelachen om gisteren. En ook alweer om dingen op het forum. En het is nog maar 8:30.
Ben sowieso wel een vrolijk type.
Dwarrel75 schreef:
11-11-2019 22:15
Hier moet ik dus om grinniken, is ook een soort van lachen toch?

Absoluut!
Zeker niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven