Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 15 november 2019 om 19:21
Klopt, maar wel heel lief!lollypopje schreef: ↑15-11-2019 19:19Ik heb alle vertrouwen dat jij dat kunt, maar dat maakt het nu niet minder kut![]()
vrijdag 15 november 2019 om 19:25
goed zo!Coconuts12 schreef: ↑15-11-2019 18:59Ze hebben me vroeger niet eronder gekregen, nu mag dat niet alsnog gebeuren. Vechten tegen de demonen in mijn hoofd. Ik blijf hoop houden.
![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 15 november 2019 om 19:36
Hai lieve dappere strijder!Coconuts12 schreef: ↑15-11-2019 19:12![]()
ik wilde liever niet steeds hier komen zeggen hoe slecht het gaat. En afgelopen week lukte het me ook gewoon niet.
Maar ben oprecht blij met jullie lieve woorden weer!
Het is KUT, onmenselijk zwaar, van alles.
En dat jij je er vroeger niet onder liet krijgen en dus nu ook niet is een enorm mooie quote /mantra!
Maar wat gun ik je dat het niet zo verdomd zwaar zou zijn!
Het niet steeds niet willen reageren over hoe kut het gaat snap en herken ik maar wat mij betreft... Als het je helpt... Doen! Of via pb? Naar mensen waar jij dat het liefste doet?
Dikke knuffel lieverd!
Dat ziek zijn nu minder erg is herken ik ook. Maar dan naar de tandarts. Normaal vind ik dat vreselijk, nu, ach.. 10 min en klaar.
vrijdag 15 november 2019 om 19:46
NU nog een waarschuwing en een paar keer een ban
Sinds 2006 hier met zelfde nick en geen ban.. Dan ben je eigenlijk gewoon een enorme brave forumster.
Heb gelezen en gereageerd.
Lief wat jij schreef en Coco
vrijdag 15 november 2019 om 19:48
Idd!
Ik ben hier sinds 2013 (maar niet steeds dezelfde nick) en nog nooit een waarschuwing gehad op geen enkele nick. Ik ben ook zo'n brave. Moet ik eens verandering in aanbrengen
vrijdag 15 november 2019 om 19:52
Rebels moeten we worden!
vrijdag 15 november 2019 om 19:54
Ja echt wel.
Waarmee zullen we beginnen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 15 november 2019 om 19:55
Euh, morgen? Of nu?
vrijdag 15 november 2019 om 19:56
Morgen. Nu ben ik te lui
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 15 november 2019 om 19:59
Goed plan en excuus!
vrijdag 15 november 2019 om 20:01
Vond ik ook wel
vrijdag 15 november 2019 om 20:07
Met jullie gaat het niks worden
Slappe hap... Morgen.. Pfffff
Ik zeg.. Maandag! Het is nu weekend!
vrijdag 15 november 2019 om 20:09
vrijdag 15 november 2019 om 20:26
En ook lekker veilig, want ik denk niet dat iemand snel een ban gaat oplopen
vrijdag 15 november 2019 om 21:43
Ik ben ook al zo'n rebel
Mensen vinden mij ook gewoon niet zo boeiend als ik eens een keer uit mijn slof schiet of zo. Is ook wel verfrissend ergens. En maandag los gaan, ik vind het een goed idee! Ook leuk, iets om naar uit te kijken 
Nootje, ik weet zeker dat jij een enorm sterke vechter bent! Hopelijk wordt het ook voor jou minder zwaar
Nootje, ik weet zeker dat jij een enorm sterke vechter bent! Hopelijk wordt het ook voor jou minder zwaar