Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
13-11-2019 19:22
Ik lig gewoon dubbel! Man leest hier mee en net nadat ik de 'Trumppost' plaatste ging hij heel hard hoesten in de slaapkamer. Ik die kant uit. Hij: 'ik ben echt wel ziek (grijns)'. :rofl:
:rofl: nou BlondMan, ik heb mijn twijfels hoor ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Coco liefke. Ik denk aan je.
En Nanny ik ben nieuwsgierig of je baan al in beeld is!
oudblond wijzigde dit bericht op 13-11-2019 19:48
1.75% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lollypopje schreef:
13-11-2019 19:31
:rofl: nou BlondMan, ik heb mijn twijfels hoor ;)
Oh jij die twijfelt aan hem komt zijn ego niet tegoeden vrees ik :devil: Je krijgt denk ik zo een app'je :D
Oudblond schreef:
13-11-2019 19:39
Oh jij die twijfelt aan hem komt zijn ego niet tegoeden vrees ik :devil: Je krijgt denk ik zo een app'je :D
😂
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lolly, oei, gevoelige snaar geraakt bij Blond man? :rofl:

Blond.. En weer pb terug.

Net ff vriendin op koffie gehad, gezellig.
Zoon komt eten, :love:

Ik had vandaag bij Jysk 4 kussens voor op de bank gekocht.
Hond gooide ze er eerst 3 keer af. Toen heeft hij besloten dat het toch best lekker ligt. :rofl:
@BM slimme hond :P

En lieve vriendin en wat heerlijk dat zoon komt 💋

En tja, denk dat ik geen taart krijg van Blondman :rofl:
Blond, bedankt voor het doorgeven van de stofzuiger van je assistente! Ik ga morgen naar de winkel om ze te bekijken (vind ik toch wel fijn, even vasthouden voor ik een keuze maak). Veel beterschap ook voor je man; fijn dat hij zo opknapt van je kook bestelkunsten.

Benmama, onhandig he van die stofzuigerzakken! Ik heb vorige keer ook zo lopen zoeken. Waarom zijn daar niet gewoon drie standaardmaten voor (ofzo) die je overal kunt kopen? Sterkte alvast voor bij de tandarts,!

Grobbekuiken, ik hoop dat deze maand je meer duidelijkheid geeft. Wel fijn dat de arts zo mee probeerde te denken!
Lolly, normaal gesproken kan ik ook niet veel zinnigs zeggen over huishoudelijke apparaten hoor. Heb ik wel/niet lukt. De kleur ook. En of het goed werkt. Dat is meestal alles.
Dank voor alle felicitaties! Maandag beginnen, best spannend toch.

Van stofzuigers weet ik weinig, maar ik sluit me aan bij degenen die hethele gedoe met diverse typen zakken zat zijn. Stomme fabrikanten, maak daar gewoon 1 systeem voor, of desnoods 2. Maar niet 47.

Blond, sterkte voor je man en beterschap enzo :proud: zo’n hoestje kan héél naar zijn hoor :proud:
The owls are not what they seem
Lady gefeliciteerd met je nieuwe baan :cheer2:

BM veel plezier vanavond met zoon.
Poeh thuis!
Ik doe helemaal niets meer behalve eten bestellen ;-D
Blond.. Dat is best laat thuis.
Man nog ziek of alweer aan het werk?

Fladderak.. Thanks. Hij is alweer weg. Was best fijn ff al merk ik ook wel wat afstand.
Maar ff, onder dwang ;-D, geknuffeld.

NU weer alleen en weet niet voor hoelang, dat blijf ik lastig vinden.
Meer dan dag vooruit kijken doe ik maar niet.

Voor de harde werkers.. Misschien nu al weekend en anders.. Nog 1 dag.
Wel een binnenweekend gezien het weer.
BM: Ik had een late vergadering. Saai! En vaak avonddingen voor het werk. Probleem is dat dat dan gewoon lange dagen zijn en ik de volgende ochtend weer fris en fruitig bij bijvoorbeeld een ontbijtvergadering zit. Maar mijn 'gebied/werk' is zo leuk en dat hoort er gewoon bij.

Puberknuffelenonderdwang :P

Man is nog ziek. Hij is echt wel ziek hoor (Zie je lief, ik verdedig je!). Vanacht werd ik wakker van een fluitend gehijg: Astma aanvalletje, waarschijnlijk getriggerd door zijn verkoudheid. Dus ik stond om 3.30 uur puffertjes te zoeken en koffie te zetten. Nu gaat het wel weer met hem.
Okeeokee Blondman ik geloof je. Je bent heel zielig 💋
Blond: nu weekend?
Ai, astma, we nemen je serieus hoor Blond man. :there:

Vandaag nog weer een momentje waarbij ik ff dacht... Opvoeden heeft zin.
Zoon had gesprekje met zijn werkgever van bijbaantje en zou ook direct, achterstallig ( eigen schuld) loon uitbetaald krijgen.
Zijn baas dacht dat zoon 20 uur had gewerkt. Zoon zei eerlijk, nee het waren er 11.
Baas weet nu iig dat hij te vertrouwen is.
Baas betaald wel uurloon van 17 jarige dus zoon was best blij.
Jouw zoon is nu al ne crème van ne vent! Heerlijk BM! De les 'vertrouwen komt te voet en gaat te paard' heeft hij duidelijk al begrepen. Fijn zo'n eerlijke puberT!

Nog geen weekend. Morgen een presentatie geven en roosteren. Mijn PA is ook ziek dus ik heb vandaag ff gevloekt bij technische dingen die ik meestal gewoon over de schutting naar haar flikker omdat ik het wel snap maar het gepriegel vind :$ Geduld is een schone zaak. Als je het hebt. Daarin lijk ik op Maman: nul talent voor geduld.

Zaterdag 'vrij' maar behoorlijk wat huishoudelijke achterstand wegwerken en zondag naar schoonvader. Alhoewel hij echt weer ok is zie ik er tegenop: De rit, lange dag... Had graag weer eens een dagje voor mezelf gehad. Maar ik weet ook dat ik (buiten mijn werk) best veel tijd en ruimte voor mezelf nodig heb en dat ik me daar af en toe gewoon overheen moet zetten. Wordt vast een dag met een thuiskomst waarbij we naar elkaar kijken en denken: 'goed gedaan'.
Louis is/was geweldig 😍😍😍
lollypopje schreef:
14-11-2019 23:00
Louis is/was geweldig 😍😍😍
Louis? Help me ff. Dan ben ik het daarna wel of niet met je eens :P
Ai, dus nog flink aan de bak, zelfs in het weekend blond.

Die stomme huishoudelijke taken samen zo snel mogelijk uitvoeren en dan daarna het fijn hebben met elkaar?

PA zijn klinkt echt als een droombaan zoals jij het beschrijft Blond :rofl: je krijgt van alles over de schutting gepleurt.

Ik zou het teruggooien.. Ik hou ook niet van priegelen met bijbehorend gebrek aan geduld :hihi:
benmamma schreef:
14-11-2019 23:28
Louis? Help me ff. Dan ben ik het daarna wel of niet met je eens :P
Theroux :)
lollypopje schreef:
14-11-2019 23:37
Theroux :)
AH die documentaire maker. Die is goed Idd.
Wat vandaag de doelgroep?
benmamma schreef:
14-11-2019 23:54
AH die documentaire maker. Die is goed Idd.
Wat vandaag de doelgroep?
Zijn boek :P Er was een boekpresentatie, waarbij hij werd geïnterviewd door Janine Abbring en ik had kaartjes 😍
En BM wat heb jij toch een geweldige zoon 💋
Jaaaa, Louis is een schatje, en de knussels ook. Zo, nu ga ik weer, daaag. :hello:
snug schreef:
15-11-2019 00:02
Jaaaa, Louis is een schatje, en de knussels ook. Zo, nu ga ik weer, daaag. :hello:
:hello: hoe is het. Lang niet gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven