Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 november 2019 om 17:35
the_Wicked_Witch schreef: ↑16-11-2019 17:08Privacywet.
Meen ik een tijdje geleden in het modtopic gelezen te hebben.
Als iemand op anoniem gaat dan moet je alle persoonsgegevens verwijderen. Dus ook het IP-adres.
zaterdag 16 november 2019 om 18:41
Ik moet even iets met jullie delen. Zodat ik later kan zeggen: zie je wel, ik zeiker toen al. Verder niet met de illusie dat ik origineel ben ofzo (*), waarschijnlijk is dit al her en der gemeld.
Volgens mij is het met het wegzakken van de echte felle tot op en voorbij het bot in de loopgraven zwartepietdiscussie van levensbelang dat de traditie van het ontspoorde debat een waardige opvolger krijgt.
Ik voorspel een verbod op de vuurwerkdiscussie.
(*) ik heb een meisje met de parel van vloer tot plafond in huis, vraag maar op het fundatopic wat dát over mij zegt
(*) ik heb een meisje met de parel van vloer tot plafond in huis, vraag maar op het fundatopic wat dát over mij zegt
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 november 2019 om 19:27
Die meisjes met parels zijn uit hoor. Je hoort nu een gewei of dierenkop aan de muur te hebben.feow schreef: ↑16-11-2019 18:41Ik moet even iets met jullie delen. Zodat ik later kan zeggen: zie je wel, ik zeiker toen al. Verder niet met de illusie dat ik origineel ben ofzo (*), waarschijnlijk is dit al her en der gemeld.
Volgens mij is het met het wegzakken van de echte felle tot op en voorbij het bot in de loopgraven zwartepietdiscussie van levensbelang dat de traditie van het ontspoorde debat een waardige opvolger krijgt.
(*) ik heb een meisje met de parel van vloer tot plafond in huis, vraag maar op het fundatopic wat dát over mij zegt![]()
zaterdag 16 november 2019 om 19:32
zaterdag 16 november 2019 om 19:33
zaterdag 16 november 2019 om 19:34
Pffff, zó onduidelijk schrijf ik toch niet?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 november 2019 om 19:37
herfstappeltaart schreef: ↑16-11-2019 19:36Zolang de ganzen met strikje in de vensterbank niet terugkomen vind ik alles prima.
zaterdag 16 november 2019 om 19:43
feow schreef: ↑16-11-2019 18:41Ik moet even iets met jullie delen. Zodat ik later kan zeggen: zie je wel, ik zeiker toen al. Verder niet met de illusie dat ik origineel ben ofzo (*), waarschijnlijk is dit al her en der gemeld.
(*) ik heb een meisje met de parel van vloer tot plafond in huis, vraag maar op het fundatopic wat dát over mij zegt![]()
In mijn vuurwerktopic zijn de reageerders tamelijk eensgezind
zaterdag 16 november 2019 om 19:58
Ik ben er, ik ga kijken.herfstappeltaart schreef: ↑16-11-2019 19:58Is Solomio in the house? Ze wordt gewenst in het huishoudelijke hulp topic!
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 november 2019 om 20:03
Dat komt doordat ik niet meer doe aan vuurwerktopics. Veel te druk met knallen.herfstappeltaart schreef: ↑16-11-2019 19:43In mijn vuurwerktopic zijn de reageerders tamelijk eensgezind![]()
zaterdag 16 november 2019 om 20:17
Wat geeft het weg dan?Lady*Voldemort schreef: ↑16-11-2019 17:10Als ik jouw alter ego moet geloven kunnen ze technisch die koppeling helemaal niet meer maken, omdat IP-adressen tegenweurdig zeer aan verandering onderhevig zijn. Dus het enige wat dan nog overblijft is meelezen, maar dat doen ze niet. Anders hadden ze in mijn geval vast ook wel kunnen bevroeden dat Lady*Voldemort dezelfde was als Lady-Voldemort en Lady_Voldemort.
(ik had deze nickwissels helemaal niet gezien
Later is nu