Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lollypopje schreef:
16-11-2019 18:41
Ons slemprondje :proud:
Maar wat is dat?
Coconuts12 schreef:
16-11-2019 18:39
Op jullie watte?
We oefenen voor maandag. Dus vanavond 'slemppartij' met veel risotto, wijn en een blik om het hoekje van het uitgaansleven van Lichtje. Spring maar op de kar!

Een slemppartij is een feestje met alles 'teveel' en meestal dingen die God verboden heeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-11-2019 18:45
We oefenen voor maandag. Dus vanavond 'slemppartij' met veel risotto, wijn en een blik om het hoekje van het uitgaansleven van Lichtje. Spring maar op de kar!
Rij jij, dan drink ik :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
16-11-2019 18:46
Rij jij, dan drink ik :P
Ik huur man in als Bob. Ik moet tenslotte zelf ook nog veel oefenen!
Oudblond schreef:
16-11-2019 18:53
Ik huur man in als Bob. Ik moet tenslotte zelf ook nog veel oefenen!
Aaahhhh slim plan :thumbsup:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Oudblond schreef:
16-11-2019 18:45

Een slemppartij is een feestje met alles 'teveel' en meestal dingen die God verboden heeft.
Oh oh, wacht op mij!
lollypopje schreef:
16-11-2019 18:55
Aaahhhh slim plan :thumbsup:
Die is makkelijk en goedkoop: geef hem een cola en een patatje en hij doet aardig wat wij willen :loveit: Plekjes genoeg Coco. Vergeet je dekentje niet mee te nemen het is fris!
BM, hier ben je niet alleen. :hug:
Oudblond schreef:
16-11-2019 19:01
Die is makkelijk en goedkoop: geef hem een cola en een patatje en hij doet aardig wat wij willen :loveit: Plekjes genoeg Coco. Vergeet je dekentje niet mee te nemen het is fris!
Ik hou van goedkope mannen :proud:
Kijk, dat zijn nog eens plannen!

Ik zou er serieus zin in hebben!
Lekker in een kroegje, glaasje erbij, man Blond die ons bewaakt..

Ik denk dat het serieus een topavond zou worden.
Ik woon Idd niet bepaald centraal...

Net eten besteld. Met mijn verjaardag ook en toen ging er van alles mis. Had een negatieve recensie geschreven want was niet de eerste keer.
Volgende dag telefoon. Excuses en volgende bestelling korting.
Ik was benieuwd.. Wat voor korting. Een blikje drinken.
Mwah,
Het is dat de kapsalon echt heel lekker is hier.
Kapsalon pittige kip met veul kaas en mozzarella.

Zoon is trouwens wel redelijk bij jullie in de buurt. Dagje naar (ex) stief opa en oma in Bloemendaal. Met de trein.
Ze hebben hem altijd als echte kleinzoon gezien en behandeld ook nadat zijn stiefmoeder niet meer zijn stiefmoeder was. Fijn voor zoon dat hij erbij blijft horen.
Hij mag van zijn vader niet via Amsterdam CS maar moet via Schiphol.
Misschien wel zo goed.
Hij heeft met mij veel met de trein gereisd dus dat is dan nu wel handig
Coconuts12 schreef:
16-11-2019 19:02
BM, hier ben je niet alleen. :hug:
Jullie hebben geen idee hoe belangrijk jullie voor mij zijn!

( lees dit niet als druk erop leggen maar als compliment)
Fijn voor zoon BM!

En een ouderwetse avond bruine kroeg hangen met jullie :flirting: Met drankjes, kaasjes en vette hap erbij want man drinkt niet maar houdt wel van lekkers.

Dat blikje vind ik ook maar mwa. Maar jij hebt in elk geval gegeten. Goed zo! En best veel gedaan vandaag als ik je zo lees.
Wat fijn voor hem BM.

En ik heb nu ook helemaal zin in Blonds plannen 😊
lollypopje schreef:
16-11-2019 19:17
Wat fijn voor hem BM.

Water bij de wijn dan maar..
Best zonde van de wijn maar oké.
lollypopje schreef:
16-11-2019 19:17
Wat fijn voor hem BM.

Belgisch Biercafe op de Overtoom is een ideale plek daarvoor! Hebben ook heerlijk stoofvlees trouwens. Ik vind het een fijne ongedwongen plek om te zijn. Zondagmiddag vaak een jazz- of blueskwartet en een bubbels oesters aanbieding. Ik ben al lang niet meer geweest maar dat liep nogal eens van zondag een uurtje of 14 tot een uur of 23 samen met BFF en onze aanhang. Heerlijk!

Oeh en dan gooien we mijn woonkamer vol matrassen en blijven jullie allemaal tetteren giechelen en melig zijn slapen.
oudblond wijzigde dit bericht op 16-11-2019 19:23
10.54% gewijzigd
Oudblond schreef:
16-11-2019 19:20
Belgisch Biercafe op de Overtoom is een ideale plek daarvoor! Hebben ook heerlijk stoofvlees trouwens. Ik vind het een fijne ongedwongen plek om te zijn. Zondagmiddag vaak een jazz- of blueskwartet en een bubbels oesters aanbieding. Ik ben al lang niet meer geweest maar dat liep nogal eens van zondag een uurtje of 14 tot een uur of 23 samen met BFF en onze aanhang. Heerlijk!
Klinkt als een hele leuke plek Blond
Oudblond schreef:
16-11-2019 19:20

Oeh en dan gooien we mijn woonkamer vol matrassen en blijven jullie allemaal tetteren giechelen en melig zijn slapen.
Ik stem voor!

Graag wel op iets langere termijn zodat ik budget vrij kan maken.

Sorry maar zo moet het bij mij nou eenmaal. Er kan best iets maar moet het budgetteren.

Ik ben er maar liever open over. Ook al in een pb aan Blond, ( van paar dagen terug) aangegeven.
Dat ik best wel dingen kan, mits ik het in kan plannen. En bang om als profiteur gezien te worden een dingetje van mij is dus dingen doe die ik kan betalen :$
benmamma schreef:
16-11-2019 19:59
Ik stem voor!

Graag wel op iets langere termijn zodat ik budget vrij kan maken.

Sorry maar zo moet het bij mij nou eenmaal. Er kan best iets maar moet het budgetteren.

Ik ben er maar liever open over. Ook al in een pb aan Blond, ( van paar dagen terug) aangegeven.
Dat ik best wel dingen kan, mits ik het in kan plannen. En bang om als profiteur gezien te worden een dingetje van mij is dus dingen doe die ik kan betalen :$
Snap ik, zou ik ook hebben. Al ben ik vervolgens ook de persoon die stiekem voor iemand betaald :P
En ik hou er van mensen te verwennen met kadootjes en lekkers 😊
Zoals risotto ;)
lollypopje schreef:
16-11-2019 20:02
Snap ik, zou ik ook hebben. Al ben ik vervolgens ook de persoon die stiekem voor iemand betaald :P
Schuldig :$
Maar de mensen waarvoor ik dan betaal zijn dan ook goud waard. Zonder hun gezelschap een veel minder leuk feestje. Dus ik noem het win-win!
lollypopje schreef:
16-11-2019 20:04
En ik hou er van mensen te verwennen met kadootjes en lekkers 😊
Zoals risotto ;)
Roze konijnendekentjes :D

*Braaf zijn want ik heb bewijsmateriaal van je roze oortjes*
Oudblond schreef:
16-11-2019 20:04
Schuldig :$
Maar de mensen waarvoor ik dan betaal zijn dan ook goud waard. Zonder hun gezelschap een veel minder leuk feestje. Dus ik noem het win-win!
Helemaal eens :proud:
Oudblond schreef:
16-11-2019 20:05
Roze konijnendekentjes :D

*Braaf zijn want ik heb bewijsmateriaal van je roze oortjes*
Jij hebt gewoon eeuwig chantage materiaal :P
lollypopje schreef:
16-11-2019 20:08
Jij hebt gewoon eeuwig chantage materiaal :P
Slimme zakenvrouw meid is op alles voorbereid. Maar ik zou natuurlijk nooit spelen met jouw praaivecie!

*Popje herken je makkelijk: heel mooi en grote lolly. Ze deelt zelfs als je vraagt*
Grummel... Jas is er niet. En geen traceerding dus geen idee. :"-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven