Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
herfstappeltaart schreef:
16-11-2019 19:36
Zolang de ganzen met strikje in de vensterbank niet terugkomen vind ik alles prima.
Die zie ik hier in de buurt nog staan. Nog steeds. En het viel me op dat die mensen hun hut ook al in vol kerstornaat hebben. Straatje naar mijn huis is 1 coca cola kerstmanclip.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb gisteren mijn mini-kerstboompje neergezet. Dit keer had ik er wat meer werk van dan anders, omdat ik de versiering van de afgelopen jaren eruit gesloopt heb en vervangen door een ontzettend cool zwart-wit design (en zilveren balletjes met lampjes erin, zo leuk :love:)
LV, dat klinkt leuk!
Ik wacht nog ff met de boom opzetten, maar krijg er door jou wel zin in.
Lady*Voldemort schreef:
16-11-2019 20:03
Dat komt doordat ik niet meer doe aan vuurwerktopics. Veel te druk met knallen.

:mrgreen:
Oudblond schreef:
16-11-2019 20:25
Die zie ik hier in de buurt nog staan. Nog steeds. En het viel me op dat die mensen hun hut ook al in vol kerstornaat hebben. Straatje naar mijn huis is 1 coca cola kerstmanclip.
:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
De laatste tijd zijn er steeds meer sneeuwvlokjes die hun openingspost verwijderen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
17-11-2019 09:26
De laatste tijd zijn er steeds meer sneeuwvlokjes die hun openingspost verwijderen.
Verwijderen ze hun OP omdat ze sneeuwvlokjes zijn? Of zijn het sneeuwvlokjes omdat ze hun OP verwijderen?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat heb ik in Godsnaam gezegd of opgezocht dat ik ziggo dome als aanbeveling krijg met die engerd van een Barney.
Solomio schreef:
17-11-2019 09:53
Verwijderen ze hun OP omdat ze sneeuwvlokjes zijn? Of zijn het sneeuwvlokjes omdat ze hun OP verwijderen?
Het eerste. Er is een generatie waarvan een groot deel niet is gewend om enige kritiek te krijgen. Als ze dan op dit forum komen blijken ze die kritiek niet aan te kunnen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
17-11-2019 10:00
Het eerste. Er is een generatie waarvan een groot deel niet is gewend om enige kritiek te krijgen. Als ze dan op dit forum komen blijken ze die kritiek niet aan te kunnen.
Nu klink je wel een tikje bejaard. En inaccuraat.
Croissantjes, cappuccino en M&M’s. Ben het avondeten gister vergeten te melden
oudebaas schreef:
17-11-2019 10:00
Heeft denk ik niet met generatie te maken , maar meer met dat mensen niet weten hoe het er hier aan toe gaat .
Solomio schreef:

Wat ben jij filosofisch op de zondagochtend. :sigh:
RikM schreef:
17-11-2019 10:30
Wat ben jij filosofisch op de zondagochtend. :sigh:
Daar is de zondag voor toch? Filosofie is de nieuwe religie.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
Allebei, denk ik? Sneeuwvlokjes die hier komen, verwijderen hun OP, maar als je je OP verwijderd, ben (of word) je kennelijk een sneeuwvlokje.
Later is nu
Malinois schreef:
17-11-2019 10:01
Nu klink je wel een tikje bejaard. En inaccuraat.
Ik ben niet voor niets Oudebaas ;-))
Malinois schreef:
17-11-2019 10:02
Croissantjes, cappuccino en M&M’s. Ben het avondeten gister vergeten te melden
Gisteren mosselen in lookroom.
oudebaas schreef:
17-11-2019 11:26
Gisteren mosselen in lookroom.
Alweer zo interessant!
Hier gisteren borrelplank met gevuld gehaktbrood, tonijnballetjes, vijf soorten kaas, droge worst, minder droge worst, dipgroenvoer en van die stokjes met bieslookdip, wat smeersels van de Turk, dolma's, olijven en pide. Ik wilde makkelijk doen, maar dat loopt wel eens uit de hand.

Nu een broodje brokkelkaas, een shaggie en een mok sterke, versgemalen koffie.

En ik heb een experiment met zuurdesem van waterkefir in de laatste rijs. De keuken is dus al een zooi. Het moet later vandaag een stevig donker brood worden met olijven, noten, knoflook en kruiden.
Kerstboom is me veel te vroeg maar ik heb al wel zin om de kerstfeestavatar in gebruik te nemen.
Die glittert zo prachtig!
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 12:42
Kerstboom is me veel te vroeg maar ik heb al wel zin om de kerstfeestavatar in gebruik te nemen.

Dan doe je dat toch? Zetten wij je wel op negeer tot half december.

(nee hoor, niet echt :bigkiss: )
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 12:42
Hier ook nog (lang) geen zin in die boom, maar de ava's zijn helemaal leuk!
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
17-11-2019 13:26
Hier ook nog (lang) geen zin in die boom, maar de ava's zijn helemaal leuk!

Oh als jij het ook al hebt gedaan doe ik het ook :biggrin:
Er klopt iets niet.

Hashtag ikbepaalzelf
is één grote spelfout.
Het moet
hasjtoktok iklaatmebetalendoorrenault zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
PoesinBoots schreef:
17-11-2019 13:50
Oh als jij het ook al hebt gedaan doe ik het ook :biggrin:
:cheers:

Mooi hoor, je laarsjes en sjaal.
There is always something happening, and it's usually right now
yette schreef:
17-11-2019 11:46
Alweer zo interessant!
Hier gisteren borrelplank met gevuld gehaktbrood, tonijnballetjes, vijf soorten kaas, droge worst, minder droge worst, dipgroenvoer en van die stokjes met bieslookdip, wat smeersels van de Turk, dolma's, olijven en pide. Ik wilde makkelijk doen, maar dat loopt wel eens uit de hand.

Nu een broodje brokkelkaas, een shaggie en een mok sterke, versgemalen koffie.

En ik heb een experiment met zuurdesem van waterkefir in de laatste rijs. De keuken is dus al een zooi. Het moet later vandaag een stevig donker brood worden met olijven, noten, knoflook en kruiden.
Dat laatste klinkt spannend. Hoe is het resultaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven