Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 17 november 2019 om 22:36
Oh Jee, da's wetenschap!
Hier had ik het in een doorzichtige glazen schaal met boterhamzakje erover voor een raam op het noorden.
*negeert zuur gezeur over zeuren over zuurdesem*
maandag 18 november 2019 om 07:41
maandag 18 november 2019 om 07:43
maandag 18 november 2019 om 07:46
Gelukkig kan ik deze van me af laten glijden, maar ik vraag me wel af waar toch die behoefte vandaan komt om even te melden dat ik te lelijk ben om te daten.Maud*de*Braose schreef: ↑18-11-2019 07:43Wat stom zeg. Dat soort mensen zijn echt sneu. En het zegt helemaal niets over jou.
Of een dikke kop heb.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 18 november 2019 om 07:58
Afreageren van eigen frustraties? Diepgaande tactloosheid? Jezelf beter willen voelen door anderen de grond in te trappen?
Vervelend is het in ieder geval. Ik heb zo iemand in mijn omgeving. Als je die hoort over dikke mensen, nou dat zijn de meest walgelijke wezens die er bestaan. En dan ben ik zelf ook dik. Fijn. Not.
maandag 18 november 2019 om 08:35
Het Oosten kan nog wel een goede plens gebruiken. De grond is daar nog steeds te droog.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 18 november 2019 om 08:37
Het zegt vooral heeeeel veeeel over die onbekenden zelf. Kennelijk hebben ze geen leven. Dat FB heb ik trouwens (wie weet tijdelijk?) aan de kant geschoven. Die nepnieuws- en haatfabriek waar bloot VERBOTEN is, is de gif van het Internet.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
maandag 18 november 2019 om 08:42
Mijn zendelingenbloed gaat er sneller van stromen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
maandag 18 november 2019 om 08:49
Ligt er een beetje aan wat je er doet en waar je je op begeeft.
maandag 18 november 2019 om 09:07
Wtf?!
Was dat in een openbare groep of zo? Ik heb m'n boel aardig afgeschermd - zéker de foto's. Zelfs mijn profielfoto is alleen herkenbaar voor bekenden.
Maar da's natuurlijk ook ter bescherming en eigenlijk te zot voor woorden!