Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
18-11-2019 23:22
Nog niet misschien dat ik zonder make up de deur uitga.
Dit. Toen mijn rechterarm uit de kom was , heb ik toch echt met links getracht mij op te maken voordat ik naar het ziekenhuis ging .
Niet te doen... maar dat bewijst wel de gekte.
Calypso, was jij eerder een ander gedaante?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-11-2019 08:58
Dit.
Calypso- schreef:
19-11-2019 08:40
Dit. Toen mijn rechterarm uit de kom was , heb ik toch echt met links getracht mij op te maken voordat ik naar het ziekenhuis ging .
Niet te doen... maar dat bewijst wel de gekte.
Ik maak me al maanden op met links. Is soms een grote knoeiboel. 🤨
Oudblond schreef:
19-11-2019 08:58
Zoals zovelen hier , ja.
yasmijn schreef:
19-11-2019 11:23
Ik maak me al maanden op met links. Is soms een grote knoeiboel. 🤨
Ik heb met je te doen . Ik vond het vreselijk dat ik mezelf niet echt mooi op kon maken of echt lekker mijn haar zelf kon wassen .
Gelukkig was ik na anderhalve week weer in staat om het zelf te doen . Jij hebt nog even te gaan zeker ?
Geloof er niks van.

relaties/advies-raad-nodig/list_messages/452930
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
19-11-2019 14:17
Geloof er niks van.

Ik kan me voorstellen dat er een opmerking over gemaakt wordt, maar dat TO er zo’n drama van maakt, dat dan weer niet .
Calypso- schreef:
19-11-2019 14:15
Ik heb met je te doen . Ik vond het vreselijk dat ik mezelf niet echt mooi op kon maken of echt lekker mijn haar zelf kon wassen .
Gelukkig was ik na anderhalve week weer in staat om het zelf te doen . Jij hebt nog even te gaan zeker ?
Het begint weer te komen. Nog steeds niet fijn maar goed. Vanaf dag 1(in juli) zit ik 2 keer per week bij de kapper. Make uppen lukt wel weer een beetje maar mijn haar doen? Neen. Dus nog steeds kapper. Ik word er ook wel gemakzuchtig van. Als zij het doet zit het zo veel beter dus ik ben bang dat ik 2 keer per week blijf gaan ipv 1 keer per 6 weken voor de uitgroei.

Zelfde geldt voor nagels. Deed ik ook altijd zelf maar dat ging ook niet meer dus nagelstudio.
charlottew88 schreef:
19-11-2019 14:17
Geloof er niks van.

Ik ook niet.
Oudblond, ik had nog een pb voor je.
yasmijn schreef:
19-11-2019 14:22
Het begint weer te komen. Nog steeds niet fijn maar goed. Vanaf dag 1(in juli) zit ik 2 keer per week bij de kapper. Make uppen lukt wel weer een beetje maar mijn haar doen? Neen. Dus nog steeds kapper. Ik word er ook wel gemakzuchtig van. Als zij het doet zit het zo veel beter dus ik ben bang dat ik 2 keer per week blijf gaan ipv 1 keer per 6 weken voor de uitgroei.

Zelfde geldt voor nagels. Deed ik ook altijd zelf maar dat ging ook niet meer dus nagelstudio.
:hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
19-11-2019 14:22

Haha ,jij maakt van een nood een deugd ;-)
Ik geef je groot gelijk . Je gaat er uiteindelijk wel aan wennen, maar als je het je kunt veroorloven , waarom niet?
Los van alles lijkt het me nog wel frustrerend dat je nog niet helemaal de oude bent .
Waarom zou je dat van die banketstaven niet geloven?
Niq schreef:
19-11-2019 14:27
Waarom zou je dat van die banketstaven niet geloven?
Ik vind het een beetje overdreven . Ze maakt gewoon hapjes , alleen er is blijkbaar een broer die wat meer verwacht. Dat kan . Een andere broer brengt dat ter sprake en dan is TO kwaad. ( geen idee waarom )
Niet gelezen dat ze kwaad was. Dacht dat ze verder nog geen reactie had gegeven.
Maar dan nog, overdrijven in jouw ogen is iets anders dan niet geloven.
Niq schreef:
19-11-2019 14:32
Niet gelezen dat ze kwaad was. Dacht dat ze verder nog geen reactie had gegeven.
Maar dan nog, overdrijven in jouw ogen is iets anders dan niet geloven.
Het topic vind ik overdreven , dus zet ik er ook mijn vraagtekens bij .
Is ze echt kwaad?
Niq schreef:
19-11-2019 14:35
Is ze echt kwaad?
Zo las ik het wel toen ze zei “ moet ik dit van mijn broer accepteren ?” Dan ben je niet blij .
Tas, ik ga zo in jouw stad rondlopen en uitkijken naar een perfect verzorgde madam met zere arm en bijzondere make-up.

Ik zal raar met mijn ogen knipperen als ik je denk te herkennen :-D
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dan vraag je je iets af.
Als je niet blij bent ben je niet automatisch kwaad.
feow schreef:
19-11-2019 14:37
Tas, ik ga zo in jouw stad rondlopen en uitkijken naar een perfect verzorgde madam met zere arm en bijzondere make-up.

Ik zal raar met mijn ogen knipperen als ik je denk te herkennen :-D
Die woont ergens anders.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik lees teleurstelling.
Niq schreef:
19-11-2019 14:38
Dan vraag je je iets af.
Als je niet blij bent ben je niet automatisch kwaad.
Dat kan inderdaad, maar het topic komt gewoon niet goed over bij mij .
Het zijn allemaal leugens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven