Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sudrì schreef:
21-11-2019 17:59
Alleen neuken toch?
Nòg vreemder om dan te gaan bellen.
ModeratorViva schreef:
21-11-2019 13:09
Beste forummers,

Het topic 'Doorbraakbloeding' is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Je kunt de halve ‘zwanger’ pijler wel wissen, vanwege het vragen/geven van adviezen die schuren aan iets medisch.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
yette schreef:
21-11-2019 18:32
Huh? Wat doe jij dan tijdens? Ik doe dan mijn 'verplichte' wekelijkse belronde. Begint meestal bij schoonvader. En die vertelt me dan wat hij gegeten heeft enzo. Als het wat langer duurt vraag ik hem het recept.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
21-11-2019 18:41
Huh? Wat doe jij dan tijdens? Ik doe dan mijn 'verplichte' wekelijkse belronde. Begint meestal bij schoonvader. En die vertelt me dan wat hij gegeten heeft enzo. Als het wat langer duurt vraag ik hem het recept.
Ik bel tijdens de verplichte wekelijkse beurt.
Sudrì schreef:
21-11-2019 18:45
Ik bel tijdens de verplichte wekelijkse beurt.
:hug: Maar je hebt nog geluk dat het maar 1 keer per week is! (Ik denk even om voor je)
Oudblond schreef:
21-11-2019 18:50
:hug: Maar je hebt nog geluk dat het maar 1 keer per week is! (Ik denk even om voor je)
Duurt wel 7 minuten.
Ik leer hier elke dag bij. In de OP van 'Wanneer goed moment...' lees ik dat je niet depressief kan worden als je ambitieus bent......
yette schreef:
21-11-2019 18:32
Helemaal niet.
Dat is sekseneutraal.
Ik las laatst bij de leesook dat 10 van de 9 mannen op hun telefoon kijkt tijdens de sex.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oudblond schreef:
21-11-2019 18:54
Ik leer hier elke dag bij. In de OP van 'Wanneer goed moment...' lees ik dat je niet depressief kan worden als je ambitieus bent......
Oh, die tip ga ik even opzoeken.
feow schreef:
21-11-2019 18:55
Helemaal niet.
Dat is sekseneutraal.
Ik las laatst bij de leesook dat 10 van de 9 mannen op hun telefoon kijkt tijdens de sex.
De tiende spijkert intussen zijn wiskunde bij.
En dan verklik ik me af en toe op de Lees ook en lees dan ook. Dit keer Kiki. Die muts kan niet eens onthouden dat ze haar 'nicht' al eerder 'auditie' voor haar band heeft laten doen en 'flunkte'. En het is wel duidelijk dat het een familietrek is want die nicht gaat opnieuw...
Djeeezzzz redactie.
Ik dacht bij de LeesOok dat Eva Jinek opnieuw zwanger was maar het bleek om haar eerste zwangerschap te gaan :confused:
herfstappeltaart schreef:
21-11-2019 19:08
Ik dacht bij de LeesOok dat Eva Jinek opnieuw zwanger was maar het bleek om haar eerste zwangerschap te gaan :confused:
Er waart een collectief geheugenverlies op de redactie.
Oudblond schreef:
21-11-2019 19:01
En dan verklik ik me af en toe op de Lees ook en lees dan ook. Dit keer Kiki. Die muts kan niet eens onthouden dat ze haar 'nicht' al eerder 'auditie' voor haar band heeft laten doen en 'flunkte'. En het is wel duidelijk dat het een familietrek is want die nicht gaat opnieuw...
Djeeezzzz redactie.
Volgens mij is dat een oude Kiki. Uit de tijd van de zwangerschap van Eva Jinek zo'n beetje.

Maar ik klaag niet hoor, wie weet luidt het recyclen van leesooks het einde wel in.
Nouschi schreef:
21-11-2019 13:48
Je leest toch de meest achterlijke adviezen op die pijler, en sommige best gevaarlijk ook! Echt, er lopen hier te veel idioten rond om het wel toe te staan vind ik.

Onzin kom je overal tegen. Mijn buurvrouw bijvoorbeeld, die grossiert er ook in. Ik ben toch echt zelf verantwoordelijk voor wat ik ter harte neem en wat niet. Of moet ik d'r maar omleggen?
Such fun!1
Sudrì schreef:
21-11-2019 18:03
Zijn er nou berichten tussenuit? Ik weet zeker dat BGB en ik ook gereageerd hadden op de medisch advies discussie.

Volgens mij staan die ertussen hoor. Tussen die andere berichten over neuken in sauna's op recept van schoonvader.

En dat mag dus gewoon wel.
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-11-2019 19:57
Volgens mij staan die ertussen hoor. Tussen die andere berichten over neuken in sauna's op recept van schoonvader.

En dat mag dus gewoon wel.
Dit komt van het CM af je.
Say what?
Such fun!1
MarindaH schreef:
21-11-2019 19:54
Onzin kom je overal tegen. Mijn buurvrouw bijvoorbeeld, die grossiert er ook in. Ik ben toch echt zelf verantwoordelijk voor wat ik ter harte neem en wat niet. Of moet ik d'r maar omleggen?
Ik heb ook zo'n buurvrouw. :-D :-D
Sudrì schreef:
21-11-2019 18:05
Waarom die dan wel, maar de rest niet?
Goed van jou dat je ze er even op wees. Maten met twee meten zullen we maar denken.
Haha Viva Gina.
Niq schreef:
21-11-2019 20:35
Goed van jou dat je ze er even op wees. Maten met twee meten zullen we maar denken.
Twee meter idd.
Lucifer2018 schreef:
21-11-2019 20:03
Straks wonen jullie naast elkaar ..
Calypso- schreef:
21-11-2019 20:52
Straks wonen jullie naast elkaar ..
Ik weet zeker van niet. Ik geef nooit advies aan de buurvrouw. Over wat dan ook. :-D :-D
Lucifer2018 schreef:
21-11-2019 20:03
Ik heb er 20.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven