Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het was sterker dan ikzelf ..
Ik denk dat je uit mijn HRS wilt, want ik ben gek op wielrennen.
Kak! wist ik veel dat ik er in zat! Had iemand me wel even mogen vertellen.
Is er niet zoiets als een lidmaatschapskaart en een maandelijkse contributie voor de kerstborrel?
Er wordt een topic geopend wat bestaat uit een vraag om een medische diagnose. De titel alleen al is : "Heb ik ALS".
En dat topic mag prima 6 pagina's medisch advies uitwisselen, waaronder de diagnose dat TO geen ALS heeft. Maar op pagina 1 wordt wel 1 post gewist als medisch advies :rofl:

viewtopic.php?f=6&t=453100&p=30650992&start=#p30650992
SHIFTY schreef:
22-11-2019 17:01
Kak! wist ik veel dat ik er in zat! Had iemand me wel even mogen vertellen.
Is er niet zoiets als een lidmaatschapskaart en een maandelijkse contributie voor de kerstborrel?
Je stelde het zelf voor. Ik had moeten weten dat het loze beloften waren. Nu is mijn HRS weer gewoon leeg en eenzaam, zoals het hoort.
Kerstborrel was sowieso geen optie: ik drink tenslotte geen alcohol. Wel cola.
Betty_Slocombe schreef:
22-11-2019 17:05
Je stelde het zelf voor. Ik had moeten weten dat het loze beloften waren. Nu is mijn HRS weer gewoon leeg en eenzaam, zoals het hoort.
Kerstborrel was sowieso geen optie: ik drink tenslotte geen alcohol. Wel cola.
Ja das waar, maar ik wist niet dat ik al door de ballotage was.
Maar .. met wielrennen is er nu wel een belangenconflict ontstaan.
himalaya schreef:
22-11-2019 16:21
Het topic ‘heb ik ALS’ valt blijkbaar weer niet onder ‘diagnose/medisch advies’ vragen? Of begon de vrijmibo al heel vroeg vandaag?
Nogal een bizar topic ook waar men de hypochondrie van TO alleen maar blijft voeden.
Ik ga eerst maar eens even bruinebonensoep met spekjes maken. Misschien dat dat me tot bedaren brengt.
Hele topic is 1 grote medische diagnose waarbij TO de in de titel al vraagt of hij ALS heeft en op pagina 1 ook al de diagnose wordt gegeven dat hij het niet heeft. Maar 1 andere post wordt dan verwijderd wegens medisch advies :bonk:
SHIFTY schreef:
22-11-2019 17:17
Hele topic is 1 grote medische diagnose waarbij TO de in de titel al vraagt of hij ALS heeft en op pagina 1 ook al de diagnose wordt gegeven dat hij het niet heeft. Maar 1 andere post wordt dan verwijderd wegens medisch advies :bonk:
Ik zie het nu. Heel raar.
Mods, jullie mogen echt wel wat zorgvuldiger te werk gaan.
SHIFTY schreef:
22-11-2019 17:15
Ik ga eerst maar eens even bruinebonensoep met spekjes maken. Misschien dat dat me tot bedaren brengt.
:heart: Ik heb afgelopen week nog geroepen dat ik dat een keer wil proberen te maken, al krijg ik dat nooit zo goed als mijn oma.
Geen idee wat ik eet, heb ik uitbesteed. Ik ga vanavond aan de wijn, gezien het feit dat ik blijkbaar binnen afzienbare tijd hartstikke werkloos ben leek me dat een goed idee.
Malinois schreef:
22-11-2019 17:39
Geen idee wat ik eet, heb ik uitbesteed. Ik ga vanavond aan de wijn, gezien het feit dat ik blijkbaar binnen afzienbare tijd hartstikke werkloos ben leek me dat een goed idee.

Ik kom misschien binnenkort in de bijstand. Dus ik doe met je mee!
Erwtensoep met roggebrood en spek.
Maud*de*Braose schreef:
22-11-2019 17:43
Alcoholisme is prima te combineren met zowel de ziektewet als de bijstand.

Doen we wel goedkope huiswijn uit zo'n pak ok?
Oja! Chips. En verder heb ik nog niets besloten.
Kant en klare maaltijdsalade van de appie en Liefdeswijn van Ilja Gort!
Malinois schreef:
22-11-2019 17:45
Alcoholisme is prima te combineren met zowel de ziektewet als de bijstand.

Doen we wel goedkope huiswijn uit zo'n pak ok?

Ja, want ik let echt op de centen.

Ondanks dat sommige mensen op het forum denken dat ik 11.000 euro in de maand verdien. :-D
Maud*de*Braose schreef:
22-11-2019 17:43
Huh, serieus? Wat rot!
Life is short. Eat dessert first.
ModeratorViva schreef:
22-11-2019 17:46
Het topic "Heb ik ALS ?" is verwijderd ivm medische diagnose.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Hebben jullie dat topic nou werkelijk de hele dag niet gezien?
Boeuf Bourguignon met aardappel puree :flirting:
doornroosje9 schreef:
22-11-2019 17:49
Huh, serieus? Wat rot!

Ja, dat dacht ik ook. Maar gelukkig weet ik van het forum dat het eigenlijk luilekkerland is. Dus ik verheug me er stiekem wel een beetje op. :whistle:

(niet echt natuurlijk)
SHIFTY schreef:
22-11-2019 17:04
Er wordt een topic geopend wat bestaat uit een vraag om een medische diagnose. De titel alleen al is : "Heb ik ALS".
En dat topic mag prima 6 pagina's medisch advies uitwisselen, waaronder de diagnose dat TO geen ALS heeft. Maar op pagina 1 wordt wel 1 post gewist als medisch advies :rofl:

viewtopic.php?f=6&t=453100&p=30650992&start=#p30650992

Ze lezen echt niks, denk ik. Alleen stafjes en buitenlandse lettertypes, iets anders kan ik niet bedenken.
Malinois schreef:
22-11-2019 17:39

Watskeburt?!
Maud*de*Braose schreef:
22-11-2019 17:50
Ja, dat dacht ik ook. Maar gelukkig weet ik van het forum dat het eigenlijk luilekkerland is. Dus ik verheug me er stiekem wel een beetje op. :whistle:

(niet echt natuurlijk)
Ja dat de bijstand een luilekkerland is dat wist ik ook niet. Heb ik hier ook geleerd. Sterkte Maud :hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven