Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 22 november 2019 om 21:50
Ja, dat hoop je dus. Maar ondertussen heb je geen idee wie in de tent naast je zit.
vrijdag 22 november 2019 om 21:50
De man van onze koningin Maxima
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 november 2019 om 21:56
Ja. Pokkeinternet.Betty_Slocombe schreef: ↑22-11-2019 21:50Ja, dat hoop je dus. Maar ondertussen heb je geen idee wie in de tent naast je zit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 november 2019 om 22:00
Dag mod.
Zojuist ben ik gestaft op het snitch topic.
overig/herken-jij-de-snitch-op-dit-foru ... #p30652876
Ik was bezig mijzelf te staffen maar dat lukte niet meer. Blijkbaar is iemand mij voor geweest. Hopelijk lees je het hele topic voordat je een beslissing maakt.
Met vriendelijke groet,
Enn
Zojuist ben ik gestaft op het snitch topic.
overig/herken-jij-de-snitch-op-dit-foru ... #p30652876
Ik was bezig mijzelf te staffen maar dat lukte niet meer. Blijkbaar is iemand mij voor geweest. Hopelijk lees je het hele topic voordat je een beslissing maakt.
Met vriendelijke groet,
Enn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 november 2019 om 22:18
vrijdag 22 november 2019 om 22:35
Dit heb ik gestaft. Schelden is echt niet nodig.charlottew88 schreef: ↑22-11-2019 20:20Heeft iemand wel eens tofurky gegeten ik zag dat als tip voorbij komen op de etenpijler.
vrijdag 22 november 2019 om 22:46
charlottew88 schreef: ↑22-11-2019 20:20Heeft iemand wel eens tofurky gegeten ik zag dat als tip voorbij komen op de etenpijler.
Staat hier wat ik denk dat er staat?
vrijdag 22 november 2019 om 23:22
Provoceren van wie dan?ModeratorViva schreef: ↑22-11-2019 23:14Het topic "Herken jij de snitch op dit forum?" is verwijderd ivm provoceren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zaterdag 23 november 2019 om 00:16
Logisch nadenken lukt nu helemaal niet meer.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
zaterdag 23 november 2019 om 07:40
Gelukkig komt het vanzelf op Napraat terecht.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 23 november 2019 om 07:41
zaterdag 23 november 2019 om 10:15