Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Biotine een permanente ban i.v.m. trollen.
Dat heeft ff geduurd.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
oudebaas schreef:
23-11-2019 10:27
“Laat de vrouwen dan schoonmaken en hapjes verzorgen en de mannen met de kinderen buiten vuurwerk afsteken”
*** ZUCHT ***
Haha, ja, die doet het erom toch?
Dat hoop je dan maar. Toch best veel mensen die er nog zo over denken.
Betty_Slocombe schreef:
23-11-2019 10:54
Dat hoop je dan maar. Toch best veel mensen die er nog zo over denken.
Ja, ik zag er net nog meer.
Of in heel veel topics hier, dat is waar.
Je kan zien dat het weer bijna kerst is. De relatiepijler zit stampvol topics over relaties die sneuvelen.
RikM schreef:
23-11-2019 11:06
Je kan zien dat het weer bijna kerst is. De relatiepijler zit stampvol topics over relaties die sneuvelen.
met de hoeveelheid topics die gaan over het cadeau wat met elkaar al dan niet geeft, zou je verwachten dat dit pas na de kerst gebeurt
florence13 schreef:
23-11-2019 11:08
met de hoeveelheid topics die gaan over het cadeau wat met elkaar al dan niet geeft, zou je verwachten dat dit pas na de kerst gebeurt
Ja, dan komen er ook lekker veel topics over dat mijn partner kent mij helemaal niet: zij/hij koopt rituals. chocolade en magazines en dat vind ik allemaal superstom (zou over mezelf kunnen gaan) of hij heeft niks of iets heel duurs en we zouden niks doen.

Heb er zin in. :cheer:
Ik ga nooit meer een topic over een vies huis lezen als BGB er ook in post :sick:
florence13 schreef:
De willoze massaconsument streeft naar hebben, hebben, hebben.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
RikM schreef:
Na de feestdagen én na de vakantie sneuvelen de meeste relaties, heb ik ooit gelezen.
quattro-stagioni schreef:
23-11-2019 13:40
Na de feestdagen én na de vakantie sneuvelen de meeste relaties, heb ik ooit gelezen.

Heb ik ook wel eens gehoord. Ik vind het persoonlijk heel wonderlijk, mijn relatie knapt altijd enorm op van een weekje (of twee) vakantie samen.
Daarom blijf ik ook 3x per jaar gaan.
oudebaas schreef:
23-11-2019 10:27
“Laat de vrouwen dan schoonmaken en hapjes verzorgen en de mannen met de kinderen buiten vuurwerk afsteken”
*** ZUCHT ***

nadat er ook al gewezen was op het feit dat er kennelijk een 'slechte huisvrouw' woont. :nope:
Ik wil helemaal niet meer reageren op dat soort dingen. (maar soms kan ik het niet laten, dit keer gelukkig wel, want velen waren mij voor :) )
Later is nu
Fantastic Ambiance is weer eens ongesteld :zzz:

Dat mensen nog serieus in gaan op dat domme gedaas zeg.
Ik neem toch aan dat dat hihi, hihi, een meneer zonder hihi vagina is? Anders is het wel een heel malle meid.
Die komt toch ook gewoon uit Noorwegen? Of ze is de valse nicht van de Mediterraanse schoenen.
Betty_Slocombe schreef:
23-11-2019 15:21
Ik neem toch aan dat dat hihi, hihi, een meneer zonder hihi vagina is? Anders is het wel een heel malle meid.
Ja natuurlijk is dat een meneer. Een meneer met een obsessie voor bloedende vagina's blijkbaar, want hij is constant ongesteld en dan opent ie topics.
PoesinBoots schreef:
23-11-2019 15:22
Die komt toch ook gewoon uit Noorwegen? Of ze is de valse nicht van de Mediterraanse schoenen.
Hij. :proud:

Echt hoor.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2019 15:27
Ja natuurlijk is dat een meneer. Een meneer met een obsessie voor bloedende vagina's blijkbaar, want hij is constant ongesteld en dan opent ie topics.
Oh, ik wist niet dat het een recidivist was!
Nee, een 'die' :proud:
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2019 15:27
Kom, leef een beetje met die arme man mee.
Het is ook erg naar dat het leven kut is en je er zelf nieteens eentje hebt.
Mix dat met bloeden zullen ze en je hebt je verklaring.

De arme ziel doet tenminste nog een poging om het weg te lachen hinniken hihi-en.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Over kut gesproken...

Ik leer net dat gratis geld niet bestaat... Heb ik toch al die tijd in een waan geleefd! Wat nu!
quattro-stagioni schreef:
23-11-2019 16:15
Over kut gesproken...

Ik leer net dat gratis geld niet bestaat... Heb ik toch al die tijd in een waan geleefd! Wat nu!
Oh dat topic van de prikbordman zeker? Laat toch joh. Dat wordt gewoon weer deel 27 van het beruchte Bijstandstopic. Paarlen voor de zwijnen en zo.
De een is een man die doet alsof bloed aan je vinger echt heul erg is en de ander doet alsof wat te eten regelen echt heul moeilijk is.

Wat een dom geneuzel allemaal.
RikM schreef:
florence13 schreef:

Ze geven met kerst elkaar allemaal een fijne scheiding.
Fantastic_Ambiance heeft een permanente ban ontvangen i.v.m. trollen.

Duurde ook weer even voor dat kwartje viel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven