Nou zeg...
zaterdag 23 november 2019 om 14:24
Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
en heb iets besteld waar ik zowel in de avond van kon eten als in de morgen and guess what, ik kon gister de moed niet vatten om boodschappen te gaan doen.
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
zaterdag 23 november 2019 om 14:38
Ach, het is misschien wel een omanidodingetje.pamelacourson schreef: ↑23-11-2019 14:34Gaat het verder wel goed met je? Tenminste, je bent blijkbaar al sinds eergisteren niet buiten geweest?
zaterdag 23 november 2019 om 14:39
Heb je geen virusje onder de leden? Dan kan ik mij ook zo lamlendig voelen.
Ik zou dan gewoon iets thuis laten bezorgen en het jezelf makkelijk maken
zaterdag 23 november 2019 om 14:40
Toen ik nog alleen woonde had ik dit ook altijd, de puf niet hebben om de deur uit te gaan, maar ook niet realxed kunnen geniete van je dag omdat je weet dat je eigenlijk de deur uit moet, wat bij mij hielp was visualiseren:
Ik zag dan het moment voor me waarop ik terug was van boodschappen halen, alle boodschappen uitgepakt waren en ik weer op de bank zat met een mok thee, een stuk vlaai en een tijdschrift, dat gevoel maakte dat ik in mijn joggingpak en een knot zonder make up de boodschappen ging halen, maar wanneer ik eenmaal op straat was dan vond ik het niet zo erg, het is gewoon het opstaan, aankleden en de deur uitgaan.
Ik zag dan het moment voor me waarop ik terug was van boodschappen halen, alle boodschappen uitgepakt waren en ik weer op de bank zat met een mok thee, een stuk vlaai en een tijdschrift, dat gevoel maakte dat ik in mijn joggingpak en een knot zonder make up de boodschappen ging halen, maar wanneer ik eenmaal op straat was dan vond ik het niet zo erg, het is gewoon het opstaan, aankleden en de deur uitgaan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zaterdag 23 november 2019 om 14:40
Mijn mooie grote rooie accepteert niets of niemand in zijn territorium.Beter.Laat schreef: ↑23-11-2019 14:36Neem een hond!
Dan ben je verplicht om op tijd op te staan - want dan komt hij je wakker maken . Daarna moet je je snel aankleden, want hij wil graag uit om zijn behoefte te doen. Lekker de frisse ochtendlucht in en andere wakkere mensen tegenkomen.
Hij is je heel dankbaar en laat dat vaak merken. Na een paar uur weer de deur uit voor een grote wandeling van een uur of zo. Geniet van de mooie herfstkleuren. Daarna lekker thuis samen op de bank met een lekker kopje thee.
Hoewel ik in mijn hart een echt hondenmens ben, heb ik nu een kater die mij dagelijks wakker maakt, maar soms ben ik sterker dan hij.
zaterdag 23 november 2019 om 14:41
Je laat me de moed in de schoenen zakken.madamzonderm schreef: ↑23-11-2019 14:36Kan je je warm aankleden en de deur uitstappen? Het is een begin, misschien is de weg naar de supermarkt dan kleiner.
Is er iemand uit de buurt voor wie je een boodschap kan doen? Misschien makkelijker voor een ander te zorgen dan voor jezelf. En als je dan toch in de supermarkt bent, kan je daar misschien voor jezelf zorgen.
Hopelijk helpt het, geen druk bedoeld
zaterdag 23 november 2019 om 14:43
Besteld alreeds gedaan, daar kan ik geen gewoonte van maken.EmmadePemma schreef: ↑23-11-2019 14:37Ik heb iets aan mijn been en bij albert besteld...verder ben ik ook lui maar een zeer been is een goed excuus In het ergste geval zou ik eten bestellen en morgen boodschappen doen. Soms is het zo dat het even niet gaat.
Appie's minimumbedrag is te hoog.
zaterdag 23 november 2019 om 14:47
Ja, dan word ik over tien jaar gevonden als een mummy in de koelkast starend.Annapicobella schreef: ↑23-11-2019 14:42Als je niet gaat, verhonger je dan of heb je nog een ei of 2 om te bakken, koken of iets mee te maken?
zaterdag 23 november 2019 om 14:51
Beter.Laat schreef: ↑23-11-2019 14:36Neem een hond!
Dan ben je verplicht om op tijd op te staan - want dan komt hij je wakker maken . Daarna moet je je snel aankleden, want hij wil graag uit om zijn behoefte te doen.
Nou, toen ik me vanochtend ruim 2 uur versliep, en daarna heel erg op mijn gemakje wakker werd, moest ik de hond alsnog uit bed lokken, want die lag nog altijd prima en had geenszins haast om eruit te komen!
zaterdag 23 november 2019 om 14:52
Ik visualiseer de bezorger van de supermarkt voor mijn deur tegenwoordig.Miskotto schreef: ↑23-11-2019 14:40Toen ik nog alleen woonde had ik dit ook altijd, de puf niet hebben om de deur uit te gaan, maar ook niet realxed kunnen geniete van je dag omdat je weet dat je eigenlijk de deur uit moet, wat bij mij hielp was visualiseren:
De luiheid is niet uit mijn lijf te slaan dus heb het maar opgegeven om mezelf voor de gek te houden na de zoveelste keer geen vreten in huis en eten moeten bestellen.
Daarbij vind ik boodschappen doen echt vreselijk, ik erger mij aan alles en iedereen.
Zelfs aan oude mevrouwtjes die ik verder heel lief vind maar mij altijd voor de poten lopen.
Je moest eens weten wat er soms omgaat in mijn hoofd, het is beter voor iedereen als ik het boodschappen doen uit besteed.
Respect dat je gewoon in je oude kloffie de deur uitgaat.
Ik durf dat niet ben ik te ijdel voor.
Alsjeblieft zeg.
Kleed je aan en ga de deur uit. Ben je binnen een half uur weer terug. Wat een geneuzel met die moed van je.
Geef jezelf een schop onder je kont.
Ik voel me ook wel eens küt, maar van kniezen wordt het niet beter.
Hup hup, naar buiten met jou.
zaterdag 23 november 2019 om 14:54
zaterdag 23 november 2019 om 14:57
Dan hoef je geen moed te verzamelen of proberen jezelf onder je kont te schoppen, maar gewoon schoenen aan, geld in de knip, winterjas goed dichtdoen want frips buiten, deur opendoen en naar buiten. En denk aan wat je graag zou willen inkopen om morgen niet weer voor hetzelfde probleem te staan.
Denk dat de vliegen eerder hun werk doen voordat je de kans krijgt een mummy te worden trouwens.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 23 november 2019 om 14:58
Yes, that's the spirit, zo ongeduldig en knorrig moet ik met mezelf worden, dan is het zo gedaan.
Dank!
zaterdag 23 november 2019 om 14:58
zaterdag 23 november 2019 om 15:00
Je hebt helemaal gelijk, op die vliegen na dan. Ik laat me mijn ambities niet zomaar wegkletsen hoor.Annapicobella schreef: ↑23-11-2019 14:57Dan hoef je geen moed te verzamelen of proberen jezelf onder je kont te schoppen, maar gewoon schoenen aan, geld in de knip, winterjas goed dichtdoen want frips buiten, deur opendoen en naar buiten. En denk aan wat je graag zou willen inkopen om morgen niet weer voor hetzelfde probleem te staan.
Denk dat de vliegen eerder hun werk doen voordat je de kans krijgt een mummy te worden trouwens.![]()
zaterdag 23 november 2019 om 15:00
Grobbekuiken_ schreef: ↑23-11-2019 14:58Neuh, zover komt het niet denk ik, die koelkast komt wraak nemen
![]()
zaterdag 23 november 2019 om 15:02